Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen töissä pienellä työnantajalla ja ilmeisesti hyvä työntekijä

Vierailija
08.03.2014 |

..kun työnantaja tuntuu pitävän itsestäänselvyytenä, että minä olen siellä vuosia, eläkeikään saakka. Mutta sain tarjouksen vastaavanlaisesta työstä, parempi palkka ja pitkä työmatka lyhenisi kävelymatkaksi. Miten raskin sanoa mukavalle pienelle työnantajalleni, että lähden "parempaan". Minun rekrytointiin käytettiin paljon vaivaa ja olen kuulemma löytö. Pitäisikö etsiä itse seuraaja ja tuoda tarjottimella eteen? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan työnantaja pidä tuollaista nykypäivänä itsestään selvyytenä. Itse vaihtaisin jo tuon työmatkan takia, vaikka palkka ei nousiskaan. En myöskään näkisi vaivaa seuraajan etsintään, koska se ei ole työntekijän velvollisuus tai oikeuskaan.

Vierailija
2/2 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta työpaikasta on pari lähtenyt kun on ollut vähän hiljasempi kausi, vakaampiin hommiin. Mutta edeltäjäni on ollut 25 vuotta ja työnantaja on tottunut siihen, ettei kukaan lähde reilun vuoden jälkeen eikä silloin kun firmalla menee hyvin. Aloitin viime vuoden alussa. Meitä on nyt kolme, enimmillään on ollut viisi. Kolmas on nuorehko ja luulen, että hän katselee parempipalkkaisia töitä. Sen työnantaja tuntuukin ymmärtävän. Kyllä minä lähden, mutta mietin vain, että miten sanoisin nätisti, että hyvä työ, mutta sorry, vieläkin parempi tiedossa. Tuo toinen työnantaja on puolituttu, joten tiedän työpaikasta paljon ennestään. Entinen työkaverini on siellä myös töissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla