Mieheni ei muistanut naistenpäivänä mitenkään
vaan harmitteli kun miestenpäivää ei juhlita Suomessa. No, mitä muutakaan voi odottaa henkilöltä joka ei edes ekoilla treffeillä avannut naiselle ovea vaan lompsi itse edellä.
Kommentit (37)
Miestenpäivä on 19.10
Skumppaa ja ruusuja kehiin.
Tänä paivänä haluaisin olla venäläinen, koska siellä todella juhlitaan naistenpäivää.
Minään muuna päiväna en halua olla venäläinen nainen. Hyh Putin
Ei munkaan.
Onks se nyt niin kamalaa? Samanlainen rahastuspäivä ku vaikka ystävänpäivä, ei tota miestenpäivääkään vietä kukaan.
Jos edelleen märähdit jotain ensitreffejä ja oven avaamatta jättämistä niin miksi olette vielä yhdessä? Ja jos se oli noin kova pala ettei vieläkään ole unohtunut, miksi sitten ylipäänsä aloit seurustella kyseisen juntin kanssa? Vaikutat aika pitkävihaiselta...
Lahjat annetaan työkaveri naisille naistenpäivänä. ei sille naiselle joka on kotona. tajutkaa se!!
Ei minunkaan. Ostin itse itselleni suklaata.
Tasa-arvovaatimus ei ehkä tavoita meitä länsimaalaisia siinä muodossa kuin venäläisiä. Kyllä sitä taas vuoden jaksaa silittää miehen vaatteita ja laittaa sille ruuan valmiiksi lautaselle kun kerran vuodessa saa kukkia ja suklaata. Vai miten, venäläiset?
Suomalaisnaisen tasa-arvo on aivan eri tasolla, kun toiveena olisi edes jakaa vanhempainvapaiden kustannuksia myös miesten työnantajille.
No ei varmaan yllättänyt jos sellaisen valitsit mieheksesi.
No just yks venäläinen tuttu kertoi, että Venäjällä naistenpäivänä naisilla on vapaapäivä. Miehet tosin juopottelee koko päivän ja naiset tekee sitten seuraavana päivänä sen, mitä miesten piti tehdä naistenpäivänä ja siivoo miesten juhlinnan jäljet. Todella hienoa.
Mä olin enemmän kuin tyytyväinen, kun mies toivotti hymyssä suin - Hyvää naistenpäivää, rakas! ja muiskautti pusun poskelle. Totaalisen merkityksetön päivä mulle henkilökohtaisesti.
Mun mies ei muista synttäreitä, en saa joululahjoja, hääpäivänä menee kalalle vaikka olisi pyöreät (todella teki näin), mutta tänään yllätti. Pyysi kuuntelemaan yhden biisin ja osti mulle suklaalevyn. Mutta, mun mies saattaa sitten ostaa jotain isoa ihan yllättäin. Aika iso juttu oli, kun ostin auton, johon piti olla 3000 euroa käsirahaa. Mies otti ja maksoi sen pyytämättä, joten sain haaveilemani auton. (Ei mene lahjaveroa, summa jää alle).
Valitkaa herranjestas miehenne paremmin... ;) Mun mies herätteli aamulla shampanja-aamiaiselle ja sen jälkeen palasimme vielä sänkyyn hemmottelemaan toisiamme. Päivällä sain suklaarasian sisällä lapun jossa kerrottiin että huomisaamuna pitää olla laukku pakattuna koska lähdemme viikoksi Roomaan!! <3 Pikaisiin lähtöihin olen tottunut ja nyt on jo kamat kasassa ja kohta lähdetään illalliselle Postresiin. Kyllä tuo mies vaan osaa... :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 19:49"]
joka ei edes ekoilla treffeillä avannut naiselle ovea vaan lompsi itse edellä.
[/quote]
Näinhän sen tasa-arvon nimissä pitääkin mennä. Aika bimbo olet jos luulet että naisena sinulla olisi joku etuoikeus ovien suhteen. Montako kertaa olet itse avannut oven miehelle?
Kannattaisiko miettiä omia, kumppanin valintaan liittyviä vaikuttimia? Kaikki miehet eivät ole potentiaalista parisuhdemateriaalia.
Ja naimisiin menit...pitikö tyytyä johonkin että saisi kavereille näyttää sormusta ja lapsia.
Mun venäläisen miehen mukaan ei ole naisilla vapaapäivä Venäjällä töissä, vaan kotona. Eli mies tiskaa, siivoaa, laittaa ruokaa kotona. Ja kukat tietenkin kuuluu asiaan.
Minusta kiva tapa, vähän jotain erilaista kaiken arjen keskellä. Se, että mies huomioi erityisen paljon yhtenä päivänä ei kuitenkaan ole mitään pois keneltäkään.
Aika näyttää mitä miestenpäivästä muodostuu, meillä ei ole sille muodostunut perinnettä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 19:58"]
Miestenpäivä on 19.10
Skumppaa ja ruusuja kehiin.
Tänä paivänä haluaisin olla venäläinen, koska siellä todella juhlitaan naistenpäivää.
Minään muuna päiväna en halua olla venäläinen nainen. Hyh Putin
[/quote]
Jos ei kalenterissa jotain sinun itsekeksimää merkkipäivää ole, niin sitten SITÄ EI OLE!