Mieheni ei muistanut naistenpäivänä mitenkään
vaan harmitteli kun miestenpäivää ei juhlita Suomessa. No, mitä muutakaan voi odottaa henkilöltä joka ei edes ekoilla treffeillä avannut naiselle ovea vaan lompsi itse edellä.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:13"]
Valitkaa herranjestas miehenne paremmin... ;) Mun mies herätteli aamulla shampanja-aamiaiselle ja sen jälkeen palasimme vielä sänkyyn hemmottelemaan toisiamme. Päivällä sain suklaarasian sisällä lapun jossa kerrottiin että huomisaamuna pitää olla laukku pakattuna koska lähdemme viikoksi Roomaan!! <3 Pikaisiin lähtöihin olen tottunut ja nyt on jo kamat kasassa ja kohta lähdetään illalliselle Postresiin. Kyllä tuo mies vaan osaa... :)
[/quote]
Saathan sinä unelmoida!
Viikon päästä on miestenpäivä, suuseksi ja pihvipäivä
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:44"]
Valitkaa herranjestas miehenne paremmin... ;) Mun mies herätteli aamulla shampanja-aamiaiselle ja sen jälkeen palasimme vielä sänkyyn hemmottelemaan toisiamme. Päivällä sain suklaarasian sisällä lapun jossa kerrottiin että huomisaamuna pitää olla laukku pakattuna koska lähdemme viikoksi Roomaan!! <3 Pikaisiin lähtöihin olen tottunut ja nyt on jo kamat kasassa ja kohta lähdetään illalliselle Postresiin. Kyllä tuo mies vaan osaa... :)
[/quote]
Saathan sinä unelmoida!
[/quote]
Ettet nyt olisi hitusen katkera... :D Tällaista on lapsettomien keski-ikäisten elämä jos on osannut valita rinnalleen oikean ihmisen.
Kuulostat jotenkin niin tympääntyneeltä ja turhautuneelta - tuskin moiset asiat kuitenkaan suhdetta pilaa? Ei munkaan mies muistanut mitenkään. Enkä oo siitä moksiskaan - se että jos ei mies ollu hakenu kukkia tai jotain muuta kivaa mulle naistenpäivänä, niin ei se maailmaa kaada.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:05"]
Lahjat annetaan työkaveri naisille naistenpäivänä. ei sille naiselle joka on kotona. tajutkaa se!!
[/quote]
En saanut työkavereilta tänään töissä lahjaa :/
Mies muisti toivottaa aamulla hyvää naistenpäivää. Ihan kiva, ja olisi riittänyt mainiosti, sillä en oikein osaa pitää tätä minään erityisenä juhlapäivänä. Kaikki hyvin siis tähän asti. Illalla kuitenkin toi kauppareissulta tullessaan niin ruman ruusun ettei mitään määrää! Pidän kukista, mutta en niin että niihin on suihkutettu jotain koristesprayta. No, tässä on päällä paksu kerros jotain valkoista. Yrittää kai esittää lunta tai huurretta. Melkein itkettää kun katson sitä, miten mies voikin tuoda jotain niin rumaa!? Hyväähän tuo mies vain tarkoitti ja kiittelin tietty vuolaasti, mutta oikeasti haluaisin heittää sillä vesilintua. Joo, pienet on murheet, mutta jotenkin tästä pikkujutusta tuli nyt tosi paha mieli.
No, kertooko se teille jotain että mentiin naimisiin 7v. sitten eikä ole vieläkään ostanut vihkisormusta (vaikka tietää että oikeasti halusin sellaisen). Kai tässä ero tulee ennen sormusta. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:54"]
[/quote]
Saathan sinä unelmoida!
[/quote]
Ettet nyt olisi hitusen katkera... :D Tällaista on lapsettomien keski-ikäisten elämä jos on osannut valita rinnalleen oikean ihmisen.
[/quote]
Kateellisten vikinää. Mun mies lähti baariin ja mä jäin muksujen kanssa kotiin siivoamaan. Olisin tosiaan voinut joskus valita toisin.
[/quote]
Saathan sinä unelmoida!
[/quote]
[/quote]
*Oletko kotirouva? Ei meillä ainakaan saada aina lomia samaan aikaan. Shampanjaa aamulla, yök. Ei kaikki tykkää. Me käytiin miehen kanssa pitkällä puistolenkillä. Olisi menty pilkille, mutta kun ei jäälle uskalla mennä. Viime vuonna tähän aikaan oltiin useina päivinä, kun sattui lomat yhtä aikaa ja säät oli upeat.
En edes muistanut koko päivää. Ekana siitä muistutti mies puhelimessa (se oli positiivinen yllätys ihmiseltä joka ei koskaan muista olennaisia epäolennaisuuksia), sitten muistutti eräs asiakas ja vielä entinen työharjoittelija toi meille naistenpäivänkarkkia :)
Eipä mun elämä olisi kaatunut, vaikka isäntä ei olisi asiasta maininnutkaan, varsinkaan kun en itsekkään muistanut koko päivää :)
Minusta ihan turha, teennäinen päivä. Tarkoitus tälläkin myydä vaan kamaa ihmisille.
Me juhlitaan vain ja ainostaan silloin kun meitä itse huvittaa ja jos jotain juhla aihetta vaan löytyy, esim hääpäivää ja sitä päivää kun eka kerta tavattiin.
Olisin pettynyt jos hä yhtäkkiä alkais juhliin jotain typerää naistenpäivää
Miehenä ole aina ajatellut naistenpäivän enemmänkin kehitysmaiden naisten oikeuksien päiväksi. Suomessa kun ei oikeastaan ole merkittävää "rakenteellista" epätasa-arvoa.. Se että jossain öerhäässä kotityöt jaetaan sukupuolittain on sen perheen asia..
Suosittelen että te naiset muistatte vielä tänään niitä vähempiosaisia naisia maailmalla.
Minun mies imuroi, pyyhki pölyt ja pesi vessat naistenpäivän kunniaksi. Ihan paras lahja!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:00"]
[/quote]
Saathan sinä unelmoida!
[/quote]
[/quote]
*Oletko kotirouva? Ei meillä ainakaan saada aina lomia samaan aikaan. Shampanjaa aamulla, yök. Ei kaikki tykkää. Me käytiin miehen kanssa pitkällä puistolenkillä. Olisi menty pilkille, mutta kun ei jäälle uskalla mennä. Viime vuonna tähän aikaan oltiin useina päivinä, kun sattui lomat yhtä aikaa ja säät oli upeat.
[/quote]
En ole kotirouva. :) Meillä on miehen kanssa kuljetusalan yritys ja luotettavat kuskit, eli voimme pitää vapaata (melkein) aina kun huvittaa... Täytyy muuten kehua Postresin maistelumenua viineineen, oli todella hyvää. Sääli että piti "pikaruokailla" alle kahdessa tunnissa kun väsymys alkoi painaa silmäluomia. :(
Mä sain onnittelut naistenpäivän kunniaksi. Oli varmaan nettiuutisia selatessaan törmännyt lööppilehden isoon otsikkoon naistenpäivästä, muuten tuskin olisi ko asiasta tiennytkään. Kysyin lähteekö hän minun kanssani "spa-lomalle" paikalliseen uimahalliin. (Kun olen jo monta kk halajanut Tallinaan spa-lomalle), ei lähtenyt. Mulla oli kyllä ihan kivaa itsekseenkin. Mut oon tuolta mieheltä saanut lahjoja ja ylläreitä, vaikkei mitään merkkipäivää olisikaan. Eli mielummin lahja silloin, kun toinen sen oikeasti haluaa antaa. Hyvää naistenpäivää arvon ladyt!
Mies kiukutteli eilen kun kärtin naistenpäivälahjaa, oli unohtanut koko päivän. Tänään toi kahvin sänkyyn muksujen kanssa. :)
Entinen miesystäväni tokaisi myös, että "eihän miesten päivääkään vietetä" Tasa-arvon nimissä pitäisi. Noh, suhteessamme miesten päivä oli joka päivä. Milloin kiukuteltiin ilman syytä tai tehtiin kaikki asiat kuten miehelle sopi. Tänä vuonna sain ensimmäisen kerran naisten päivänä kukkia. Menin ja ostin ne itselleni.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 19:49"]
vaan harmitteli kun miestenpäivää ei juhlita Suomessa. No, mitä muutakaan voi odottaa henkilöltä joka ei edes ekoilla treffeillä avannut naiselle ovea vaan lompsi itse edellä.
[/quote]
Miksi nainen ei avaa miehelle ovea?