Kerro, mikä on ammattisi
-
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:44"]Ehkä täällä on vain joku, joka tykkää alapeukuttaa.
[/quote]
Voi olla, mulla ei kumminkaan tulis mieleen alapeukuttaa esim. kätilölle, niinku täällä joku oli tehnyt, vaikka minulla yhdestä ammatin edustajasta onkin huono kokemus. Edelleen mielestäni lapsellista.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:27"]
Aika naurettavaa alapeukuttaa toisten ammateille. Saisko jonkun selityksen? Tekeekö alapeukun arvoiset ammatit mielestänne turhaa työtä? Mikä on oma ammattinne?
[/quote]
Alapeukuttaisin vain silloin kun omaa ammattinimikettä ei osata kirjoittaa oikein.
[/quote]
Ihan kelpo selitys, mutta tuossa nyt on ihan oikein kirjoitettuja ammatteja alapeukutuksin. Aika lapsellista.
[/quote]
Kerroinkin vain, miksi minä alapeukuttaisin, jos alapeukuttaisin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:31"]
Yllättävää. Suurin osa melko matalapalkkaisissa töissä, mutta silti muissa keskusteluissa kaikilla on huvilat, veneet ja miljoonakämpät =O
[/quote]
Perinnöt, suvun sisäiset varainsiirrot ja puolisoiden ammatteja tässä ei kysytty
[/quote]
Niin ja entisen Nokian tavallisillakin linjatyöntekijöillä saattaa olla kymmenien, satojen tuhansien omaisuus kiitos oikeaan aikaan tehtyjen osakekauppojen ja osinkojen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:57"]Sossupummi ;D antaa tulla alapeukut
[/quote]
Ei sulle tule alapeukkua, alapeukkua saa vain ne, joilla on oikea ammatti
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:57"]Sossupummi ;D antaa tulla alapeukut
[/quote]
Ei sulle tule alapeukkua, alapeukkua saa vain ne, joilla on oikea ammatti
[/quote]
Voi, perun puheeni. Sait jo yhden. :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:56"]sian teurastaja
[/quote]
Miks tällä on näin paljon alapeukkuja?? :D onko vihasia kasvissyöjiä palsta pullollaan vai häh? Kuinka moni tältäki palstalta sais ruokaa pöytään ilman kaupan valmisfileitä?
T. Kasvissyöjä, joka puhtaasti ihmettelee
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:15"]Myymäläpäällikkö
[/quote]
Kysyttiin ammattia, ei työnimikettä.
[/quote]
Täh? Minusta työnimikkeeni on ammattini. Ammatti on se mitä ihminen tekee työkseen. Ei minun ammattini ainakaan filosofian maisteri ole.
Eläkeläinen, mt-potilas. En saanut riittävästi psykoterapiaa julkisella rahoituksella, eikä ole omaa varallisuutta. En ole työkykyinen. Muuten opiskelisin varmaan yliopistossa tai olisin työelämässä. T. 26-vuotias eläkeläinen
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:31"]
Yllättävää. Suurin osa melko matalapalkkaisissa töissä, mutta silti muissa keskusteluissa kaikilla on huvilat, veneet ja miljoonakämpät =O
[/quote]
Perinnöt, suvun sisäiset varainsiirrot ja puolisoiden ammatteja tässä ei kysytty