Kaapikaahan oikein tiiviisti sormenpäällä korvan yläosaa pään ja korvan yhtymäkohdasta, vähän korvan takaa. Haistakaa sormenpäätä. Mille haisee?
A ) Ei miltään
B) vähän tunkkaiselle
B) persereikäuutteella höystetylle täpötäydelle pölynimurin pussille
Kommentit (13)
Kolmas vaihtoehto tulee olla siis "C"
Ap
Haisee vidulle ja varpaan välille.
A. Olin huomannut tuon ja hinkkaan nykyisin shampoolla korvantaukset.
Spermalle haisi, mies ruiskaisi aamulla spermat naamalleni ja sitä roiskui myös korville.
Kuinka lihawaaaa olet ap? Ei mulla haise miltään.
A. Joskus 20 vuotta sitten lukiossa kaveri kehotti tekemään noin ja olen sen jälkeen jokaisen hiuspesun yhteydessä hinkannut korvien taustat.
Ylhäältä A, mutta jos hinkaa alhaalta korvanlehden takaa niin haisee usein hapantuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihawaaaa olet ap? Ei mulla haise miltään.
Joo mulla roikkuu ohimolla korvan edessä hirveät läskimakkarat.
Ei millekään, koska pesen aina nekin kohdat shampoolla. Samoin korvalehdet, koska mulla ainakin ne rasvottuu, yök.
Esim mun miehellä ei haise millekään, vaikkei niitä varsinaisesti pese. Ja on läski.
Itsellä on hirveä käry, jos ei päivittäin pese.
Ihmisillä eri paikat poistaa kuonaa. Joillakin haisee napa. Mulla ei yhtåän.
Ap
A)
Piti hinkata oikein antaumuksella, mutta ei. Millekään ei haise. (Mikä on outoa, koska yleensä haisen ällöttävästi vähän sieltä sun täältä :D)
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä A, mutta jos hinkaa alhaalta korvanlehden takaa niin haisee usein hapantuneelle.
Se on yleinen ilmiö varsinkin vanhoilla ukoilla ja eivät edes huomaa itse eivätkä usko että tyynyliinakin siitä samasta rasvasta muuttaa väriään ja alkaa haista ihan helvtisti....eikä muuten lähde pesukoneessakaan.
Kyllä siihen joku shampoo auttaa, en muista mikä, mutta joku rasvaisille hiuksille tarkoitettu ja sellaisiahan ei enää myynnissä edes ole, on ohutta , kuivaa, normaalia, muttei löydy rasvoittuvaa
B