Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä sitä oppisi meikkaamaan

Vierailija
08.03.2014 |

Lähestyn kolmeakymppiä enkä osaa meikata. Ripsaria osaan laittaa jotenkin kunnolla, mutta vain yläripsiin. Siihen se jää. En osaa korostaa kasvonpiirteitäni, koska en tiedä mitä minun kannattaisi korostaa.

Olen yrittänyt katsoa YouTubesta ties mitä meikkivideoita, mutta en mä saa läheskään samaa efektiä aikaiseksi kuin ne. En tiedä meikkituotteista mitään että mitkä on tarpeellisia ja mitkä ns. "ekstraa".

Tätä videota katsellessa tämä näyttää aika yksinkertaiselta, mutta en tiedä mitä tuotteita ja välineitä tämä käyttää. Tuo lopputulos on tosi kiva, tekisin mielelläni tommosen arkimeikin.

Kaikki meikkaamaan aloittavat teinitkin tuntuvat osaavan paremmin kuin minä. Tuntuu niin tyhmältä kun olen aikuinen nainen enkä osaa meikata. Kaikenlaiset vinkit on tervetulleita.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:07"]

Osta mineraalimeikkejä. Mulla on Lily Lolo ja sen pohjustuksen osaa tumpeloinkin meikkaaja tehdä. Ihokin tykkää.

itse tilasin vasta sen Lily Lolon kokeilupaketin heidän omilta nettisivuiltaan ja myös sen superkabukin. 

Kosteusvoide alle, annat imeytyä vähän aikaa ja sitten mineraalipohja eli kabukiin sitä puuteria ja pyörittelemään. Mä laitan kaksi kerrosta ja se onnistuu vaikka ilman peiliä, kun pyörittelee vaan kabukilla joka paikkaan. Jos tarvii peiteainetta, sekin löytyy Lilylta. Mä en sitä vielä tilannut, kun en pohjan väriä vielä ole valinnut, mutta tilaan sen sitten samlla kertaa, kun tilaan sen valitsemani meikkipohjan,

mineraaleilla tulos on luonnollinen, ei meikatun näköinen lainkaan. ja ei tuki ihoa millään tavalla, joten usein iho paraneekin mineraaleihin siirryttäessä. 

Suosittelen kokeilemaan. 

[/quote]

http://karkkipaiva.indiedays.com/2010/04/12/mineraalimeikkipohja/

karkkipäivästä löytyy muutnkin hyviä ohjeita meikkaukseen, tietoa tuotteista ja sannilta voi kysellä neuvoja ja tietoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla