11 vuotta vanha toivoo leluja joululahjaksi
Hei, olen jo 11 vuotta ja toivon silti vielä lelua joululahjaksi. Ja kirjaa. Mua välillä nolottaa, kun leikin leluilla, osa kavereista jo meikkaa mut musta olis maailman tylsintä saada joululahjaksi jotain vaatteita ja kuullokkeita... Mä haluun 0dotusta jouluun! Mulla on tänä vuonna Schleichin heppajoulukalenteri, mut se ei nolota niiiiiiin paljon, ikäsuositus 5-12v... Mut siis tää lelujuttu ahdistaa liikaa. Kertokaa, mitä ootte mieltä. Mulla on vauvanukkeja, joilla kuvaan videoita puhelimeen, ja näytän isille ja äidille. Lisäksi on paljon lemmikkileluja ja pehmoja. Luen myls paljon, ja leikin hieman harvemmin kuin esim. Ekaluokalla. Kertokaa mielipiteenne, onko liian noloa? Ps. Uskon vielä joulupukkiin, kun meillä käy aina sellainen oikeen näköinen pukki, vähän kyttyrä selkä, ruskee takki ja puukeppi. Jouluna koko perhe aina ihanan tunnelmallisessa mummon vanhassa talossa, ja viime vuonna joulupukki oikeesti vaan... katos yhtäkkiä, niin nopeesti kuin ilmestyikin. Eikä voi olla naapurin tyyppi, asuu vaan lähes sokee vanha mies. Ja musta on vaan kiva uskoo:-)
Kommentit (88)
Se nyt vain ei koskaan toimi, kun aikuinen larppaa netissä lasta.
Ei ole noloa. Tuossa iässä kuulukin vielä leikkiä. Mun oma lapsi täytti kesällä 13, ja toivoo vielä jonkun muotinuken lahjaksi. Ja saa leikkiäkkin niin kauan kuin tahtoo.😀😀
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain ei koskaan toimi, kun aikuinen larppaa netissä lasta.
Ööö, hetkinen... mitä sä tarkotat? En tajuu. Sori.
Sulle pitäisi ostaa joululahjaksi kunnon toppahaalari, jotta voit leikkiä ulkonakin.
Se on noloo siksi, kun kaverit luulee olevansa jotain teini pissiksiä😥
Mä oon 52v nainen ja haluaisin sellaisen Munchinci-apinan 😁
Mä olen 27v ja toivon ”leluja” vieläkin. Eli lempi elokuvista tuttuja replikatuotteita yms.. Ja pehmoleluja <3
Vierailija kirjoitti:
Sulle pitäisi ostaa joululahjaksi kunnon toppahaalari, jotta voit leikkiä ulkonakin.
No haha😀
Ei kukaan 11-vuotias kirjoittaisi noin... 🤦
Ei oo noloo! Mua harmitti kun 14-vuotiaana äitini sanoi, että ”tämä on viimeinen joulu kun saat mitään leluja enää. Sitten oot liian vanha”
Nyt oon 26v ja ostan leluja itse itselleni!
Ai niin, piti kertoo, että mun kaverit kun ne on kylässä meillä leikkii ihan mielellään🤗 Ei ne vaan sitä ääneen sano, juko juttu siinä vaan on.
Hyvin osaat pilkutuksen 11-vuotiaaksi.
Ei ole noloa. Aikuisetkin haluavat joskus ostaa kotiinsa leluja esimerkiksi figuureja, nukkekotitarvikkeita ja pehmoleluja ym.
Ap on kuitenkin vaan joku pappanen joka haluaa saada tarinoihinsa "virikettä".
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan 11-vuotias kirjoittaisi noin... 🤦
Miten niin ei? Oon oikeesti 11, ja rakastan kirjoittamista. Ja puhumista. Aina on jotain lisättävää. Siinä missä mun kaverit on samanlaisia, mä oon erilainen.
Olen 38 ja ostin radio ohjattavan auton itselleni
Vierailija kirjoitti:
Hyvin osaat pilkutuksen 11-vuotiaaksi.
Luulitko ettei äikkää enää moni opi?? Miksi on vaikea uskoa että se on 11 v
M17
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa. Aikuisetkin haluavat joskus ostaa kotiinsa leluja esimerkiksi figuureja, nukkekotitarvikkeita ja pehmoleluja ym.
Figuurit eivät ole leluja, ja aikuisilla on yleensä "toisenlaiset lelut"... -.-
Harmi kun ei ole enää kunnon kivijalkamyymälä-lelukauppoja.
Mitä noloa siinä on, että lapsi leikkii?