Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11 vuotta vanha toivoo leluja joululahjaksi

Onks noloo
12.11.2020 |

Hei, olen jo 11 vuotta ja toivon silti vielä lelua joululahjaksi. Ja kirjaa. Mua välillä nolottaa, kun leikin leluilla, osa kavereista jo meikkaa mut musta olis maailman tylsintä saada joululahjaksi jotain vaatteita ja kuullokkeita... Mä haluun 0dotusta jouluun! Mulla on tänä vuonna Schleichin heppajoulukalenteri, mut se ei nolota niiiiiiin paljon, ikäsuositus 5-12v... Mut siis tää lelujuttu ahdistaa liikaa. Kertokaa, mitä ootte mieltä. Mulla on vauvanukkeja, joilla kuvaan videoita puhelimeen, ja näytän isille ja äidille. Lisäksi on paljon lemmikkileluja ja pehmoja. Luen myls paljon, ja leikin hieman harvemmin kuin esim. Ekaluokalla. Kertokaa mielipiteenne, onko liian noloa? Ps. Uskon vielä joulupukkiin, kun meillä käy aina sellainen oikeen näköinen pukki, vähän kyttyrä selkä, ruskee takki ja puukeppi. Jouluna koko perhe aina ihanan tunnelmallisessa mummon vanhassa talossa, ja viime vuonna joulupukki oikeesti vaan... katos yhtäkkiä, niin nopeesti kuin ilmestyikin. Eikä voi olla naapurin tyyppi, asuu vaan lähes sokee vanha mies. Ja musta on vaan kiva uskoo:-)

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan noloa. Kaikki leikkii aikansa ja lopettaa vasta sitten, kun ei itse enää halua.

Vierailija
82/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet 14-vuotias, voit ruveta miettimään tuota kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikein vielä 17 vuotiaana serkun kanssa barbeilla ja illalla treffeille nykyisen mieheni kanssa.Saa leikkiä.Ei siinä ole mitään noloa.Leikkiihän aikuisetkin lastensa kanssa jopa päivittäin...

Vierailija
84/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, löysin tälläisen palstan ja kysyn, että minkä ikäisille ne jotkut Sylvanian Families lelut on? Kun mun 11 vuotias on niistä kiinnostunut...

Vierailija
85/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, löysin tälläisen palstan ja kysyn, että minkä ikäisille ne jotkut Sylvanian Families lelut on? Kun mun 11 vuotias on niistä kiinnostunut...

Mä oon tän palstan aloittaja ja sanoin äidille, että ne vaikuttaa kivoille leluille. Mutta sen mielestä ne on ihan pikkuvauvoille... Nyyh ja höh.:( Mutta oon lukenut, että ne sopii kaikenikäisille lapsille!

Vierailija
86/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kiva että ei nolota enää- ja voit toivoa vaikka minkälaisen lelun joululahjaksi! (Tai no, ei nyt sentään IHAN vauvaleluja...:)) Mun 12-vuotias toivoo jotain Sylvanian Families kaupungintaloa- sanon siis yhen kommentoijan viestiin, että kärkkäisenkin sivustolla lukee 8-13 v... Isommatkin totta kai voi leikkiä!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
87/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloa, ei. Ja sanon osan kommentteihin, että miks 11 vuotta vanha ei osaisi kirjoittaa? Kaikki ei riipu mielestä ja taidosta vaan siitä, miten johonkin asiaan suhtaudutaan. ASENTEESTA.

Vierailija
88/88 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukeppi paljasti. Hanki apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän