11 vuotta vanha toivoo leluja joululahjaksi
Hei, olen jo 11 vuotta ja toivon silti vielä lelua joululahjaksi. Ja kirjaa. Mua välillä nolottaa, kun leikin leluilla, osa kavereista jo meikkaa mut musta olis maailman tylsintä saada joululahjaksi jotain vaatteita ja kuullokkeita... Mä haluun 0dotusta jouluun! Mulla on tänä vuonna Schleichin heppajoulukalenteri, mut se ei nolota niiiiiiin paljon, ikäsuositus 5-12v... Mut siis tää lelujuttu ahdistaa liikaa. Kertokaa, mitä ootte mieltä. Mulla on vauvanukkeja, joilla kuvaan videoita puhelimeen, ja näytän isille ja äidille. Lisäksi on paljon lemmikkileluja ja pehmoja. Luen myls paljon, ja leikin hieman harvemmin kuin esim. Ekaluokalla. Kertokaa mielipiteenne, onko liian noloa? Ps. Uskon vielä joulupukkiin, kun meillä käy aina sellainen oikeen näköinen pukki, vähän kyttyrä selkä, ruskee takki ja puukeppi. Jouluna koko perhe aina ihanan tunnelmallisessa mummon vanhassa talossa, ja viime vuonna joulupukki oikeesti vaan... katos yhtäkkiä, niin nopeesti kuin ilmestyikin. Eikä voi olla naapurin tyyppi, asuu vaan lähes sokee vanha mies. Ja musta on vaan kiva uskoo:-)
Kommentit (88)
Ihana että leikit vielä ja toivottavasti jatkat niin pitkään kun se sinusta tuntuu hyvältä.
Kyllä 11v voi osata pilkuttaa. Minäkin osasin, ja äikänmaikka minusta sitten tulikin :D
Leluja saa toivoa niin pitkään kuin haluaa. Olen 33v ja toivon kalusteita nukkekotiini. Tässä iässä en oikein osaa tosin varsinaisesti enää leikkiä, mutta omien lasten kanssa saa pakosti harjoitusta.
Huomenta... mä eilenillalla lupasin tulla tänne vielä keskustelemaan. Kiitän vielä, kun nyt tuntuu paljon rennommalta. Ai niin, tänään on perjantai 13😱😀😀 koulu alkaa klo 9:50.
Terve... kiva ja mahtavaa kun ei nolota enää. Ja ei sulle varmastikkaan tänään käy mitään,
älä huoli🤗👋🏻👩🏽🦱
Oot tyhmä idiootti kirjoitti:
Haista💩
Ilkeää!!! Ja onko tuollainen kirjoittelu sopivaa, kun sen aloitti vasta 11 vuotta vanha lapsi? Tuollainen ei ole missään yhteydessä sopivaa.
srthstrhshrtsrghrghgrshsrtjsrthsrthsrhtstrhrshtstrhstrhsrthsrthsrththsrhggffggghthrdhdfghhhhrs*hggsdhwdhgwdwggqfeegrethryjnhdhdfnhfndhtsrsrthjyteyjdfgbsfgbsdfgafgettrshtrhs5rhsgdghsnhfdngn
Mun pitää koht lähtee kouluun😫☹️😣🥵 onneks sitten alkaa viikonloppu ja joulu lähestyy... odotan niitä kovia paketteja... pääsen koulusta joskus puol kolme.🥶🙄
Ei kukaan sun ikäinen enää leiki😤🤬👺🖕🏻
Toivottavasti saat jouluna kivoja paketteja. Leikki on luovuuden merkki, ne leikkii, jotka osaa. Sulla on hyvä tulevaisuus edessä, kun osaat kirjoittaakin noin hyvin. Iloista joulun odotusta!
Noh, totta kai mä täällä taas, jälleen😂 Täähän on taas varmaan vaan jotain taikauskoisten löpinää, mutta mulle kävi tämään näin... 1. Juomapulloni kasteli repussa kaikki kirjat, voi ei! Ja se kasteli myös mun piirrustusvihkon, iiiiiiiik siihen ei voi enää piirtää...🥺😥, kaverit oli vähän inhottavia, ne valehteli... ja muutakin, kaupassa ostin OMILLA rahoilla ihan vääriä juttuja, siellä tönittiin ja oli ihan super suuri jono. Ja matkalla kotiin kaaduin pari kertaa ja kotona netti ei toiminut ja... AARGHH!!! Mutta niin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo, älä kirjoita tänne enää senkin paska!!! Oot hirveä mun lapsi lopetti leikkimisen jo 5 vuotiaana ja nyt se on 10 ja tinderissä sillä on poikaystävii joiden kanssa harrastaa seksiä mee muualle hyi
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo, älä kirjoita tänne enää senkin paska!!! Oot hirveä mun lapsi lopetti leikkimisen jo 5 vuotiaana ja nyt se on 10 ja tinderissä sillä on poikaystävii joiden kanssa harrastaa seksiä mee muualle hyi
Anteeksi ap, mutta kirjoituksesi ovat kamalia. Nuo eivät sovi 11 vuotiaiden silmille eikä kenenkään. Enkä todellakaan usko juttujasi. Taidat olla vaan masentunut, kun et itse uskaltanut enää kymmenvuotiaana leikkiä?
Hei, kivaa että uskallat kertoa ajatuksistasi. Ei ole noloa, ei todellakaan, ja hyvä kun tajusit sen. Ihanaa tulevaa joulua!🤟🏿
Mun pitää nyt mennä tekemään läksyt. Saatan joskus vielä kirjoittaa jotain tähän, ja kiitos ihanista viesteistänne jälleen🐷 Ja se ei todellakaa tuntunu kivalle, kun jotkut kommentoi niin ilkeesti🥺😥Mut heippaaaaaa
Minä olen 38 ja edelleen haluan leluja lahjaksi :) Pehmolelut ja figuurit on parhaita. Paras ystäväni kerää edelleen legoja ja on 40-vuotias mies.
Ap:stä voi tuntua ikävälle, kun ei uskota että on oikeesti 11. Ei kaikki sen ikäset oo niin hyviä kirjoittamaan. Ps. Lelut=ei haittaa etrtä leikit. Mä ite lopetin leluilla leikkimisen joskus 14v, niin ei oo noloa. Ymmärrän, että voi olla vaikeaa, jos ei ole niin sanotustu juuri yksi niistä luokan "suosituimmista meikkailevista tytöistä ".