Paljonko kaloreita, jos syö puoli pakettia hapankorppuja Oivariinilla?
Kommentit (11)
Riippuu ratkaisevasti oivariinikerroksen paksuudesta ja hapankorppupaketin koosta (niitä on erikoikoisia, minkä näin hapankorppujen kuluttajana tiedän).
Molemmissa paketeissa on kalorit kylessä, katso niistä.
Puoli pakettia? Mulle kaksi on tarpeeksi... Tiesithän että vatsalaukku on noin nyrkin kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Puoli pakettia? Mulle kaksi on tarpeeksi... Tiesithän että vatsalaukku on noin nyrkin kokoinen?
Siis en oo tänään syöny muuta kuin noita hapankorppuja
En tiedä, mutta hyviähän ne ovat! Joskus saa vetää vähän överiksi, näin kaamosaikaan.
370g paketti
Oivariinin määrää vaikea arvioida
Ai että. Olen kokonaan unohtanut herkulliset hapankorput. Niin hyviä!
Hapankorput on kai 20 kcal per kappale, oivariini ehkä 40 per kipale. 60 kcal x 20 hapankorppua = 1200 kcal.
Ihan heittämällä, en ole mikään ravintoterapeutti joten ota laskelma varauksella.
Tuoltahan sen voi laskea hapankorppujen osalta: https://www.oululainen.fi/tuotteet/13094/oululainen-hapankorppu-370-g/
Eli puoli pakettia olisi hippasta vajaat 700 kCal.
Oivariinia jos sipaisee melko ohuesti niin siitä tulee toinen mokoma lisää. Mutta tosiaan sillä on paljonkin väliä, kuinka paksun kerroksen sitä pistää. Mutta sanotaan että ehkä 1400 kCal olet saanut.
Punnitse Oivariini-rasia aamulla ennen kuin aloitat syömisen ja illalla viimeisen hapankorpun jälkeen, niin tiedät aika tarkkaan paljonko sitä on mennyt. Ei tarvi arvailla. Siitä sitten lasket kalorit helposti.
Kato siitä paketista