Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, joille "kelpaisi" tavallinen nainen, mutta eivät sitä saa

Vierailija
08.03.2014 |

Aika tyypillistä. Miehelle kelpaa hyvin ihan tavallisen näköinen nainen, mutta jostain syystä sitä ei vaan löydy. Laajan keskustelukierroksen jälkeen totean, että miehen mielestä tavallisen näköinen nainen on seuraavanlainen:

Keskimittainen. Normaalipainoinen hoikahko, ihan pientä pehmeyttä voi löytyy lantiolta ja ehkä hieman vatsalta. Vähän lyhyet sääret hyväksytään. Tissit on, ei hirveän isot, mutta vähintään erottuvat. Takapuoli ei ole liian iso ja selluliittinen, mutta ei myöskään mikään littana.

Kasvot ovat neutraalit, ei varsinaiset mallinkasvot, mutta ei mitään silmiinpistäviä virheitä. Tukka joku polkka tai puolipitkä, pääasia on että on hoidettu, ehkä joku kevyt väri korkeintaan ja saa olla ponnarillakin. Hymyssä ei ole erityistä vikaa esim. hampaat.

Laittautuu ehkä vähän, meikkinä joku ripsari ja huulikiilto. Pukeutuu siististi ja yksinkertaisesti, vaikka sitten farkkuihin ja lenkkareihin, kunhan on melko hyväryhtinen ja "kantaa itsensä hyvin".

No, miehet, oletteko miettineet että tälläinen nainen ei itseasiassa ole mikään tavallinen. Se on keskimäärin arvioituna hyvännäköinen. Keskiverto suomalaisnainen sisältää nimittäin aika ison määrän virheitä. Jollain on iso nokka, tosi monella iso takapuoli tai vatsamakkarat, tissit ovat imetyksestä lerpahtaneet, tukka ei ole kovin kiva jne.

Tuo ensimmäisen esimerkin nainen on todella upea, kun on laitettu korkkareihin ja puettu hyvin, tukka laitettu ja onnistunut meikki.

Ei ihme ettei sitä tavallista naista sitten löydykään! Syy tähän on varmaan se, että telkkarista näkyy "tavallisia" naisia, mainoksissa esiintyy enimmäkseen näitä "tavallisia" naisia. Joka paikassa on "tavallisia" naisia. "Hyvännäköisiä" naisia löytyy enimmäkseen aikuisviihdepuolelta, loppujen lopuksi erittäin vähän ihan live-elämästä jos arvioidaan muitakin kuin teinityttöjä (nuoruus on kaunista!). Ja näistäkin ihan jokaikinen on fiksattu kuka mitenkin, upeimmat ainoastaan meikattu aivan erinäköisiksi.

Myös oma aikuisviihdettä reilusti kuluttava miesystäväni luokittelee mut tavalliseksi söpöksi. Uskallan kokea, että todellisuudessa olen jonkin verran keskimääräistä paremman näköinen, pidän itsestäni kaikin puolin huolta ja herätän ihan kohtuullisesti huomiota. Mutta minkäs teet. Fiksaamiseen ei viitsi lähteä periaatteestakaan.

Jos miesten ulkonäköä mietitään, niin minulle "tavallinen" on sellainen jota vilkaisee ehkä kerran ohimennen, ei toista kertaa. Siis ulkoisesti täysin huomiotaherättämätön. Tosin niiden tavallisennäköisten miesten vahvuudet on sitten ihan muita, ja pääsääntöisesti ohittavat aina ulkoisen olemuksen :) Ja näinhän se naisillakin menee ihan varmasti, naisena en ehkä ole neutraali arvioimaan, mutta erityisen huomiotaherättäväksi laitettu kaunis nainen ei ole sellainen, jonka seuraan hakeutuu kun tulee hieman pinnallinen tunne. Kateuskorttikaan ei päde joka paikassa. Harmillisen ulkonäkökeskeinen maailma tämä.

Mutta ehkä tälläisiä asioita olisi syytä pohdiskella, jos omaa tavallista naista ei löydy? Monelle tuntuu rima todellisuudessa olevan melko korkealla.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten päästäänkin siihen dilemmaan että kuka saa määritellä sen mitä kaunis on...

Vierailija
142/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:05"]

Niin totta se on varmasti, että miehet painottavat ulkonäköseikkoja aika paljon enemmän. Mutta toisaalta nämä status&varallisuusasiat ei ehkä ole naisten mielestä ihan niin merkittäviä, kuin miehet luulevat. Sanoisin, että tässä yhteiskunnassa, muualla maailmassa on asia varmaan vähän toisin. Itselleni ei ikinä ole merkinnyt varallisuus yhtään mitään, koska teen rahaa tarpeeksi elämiseen itsekin. Mun miehet on olleet keskipalkkaisia duunareita, ja sellaisia juuri haluan, ihan vaan juuri ne etenkin ulkotöissä olevat työmiehet iskee :) Ei tarvitse olla mikään yltiöpäisen lihaksikas, eikä mikään hirveän pitkä vaan perusterve, normaali, normaalipainoinen, työhön kelpaava keho. Niitä on monenlaisia. Edes suuret älynlahjat eivät houkuta, mutta intohimot kyllä. Se, että elämässä on jotain merkityksellistä, vaikka työ tai harrastus. Ja suomalainen nainen haluaa muuten aika usein lapsirakkaan miehen. Ihanne meille tässä yhteiskunnassa on toimiva lasten yhteishoito, koska teemme töitä ihan samoin kuin miehetkin. En varmaan ole ainoa nainen jolla on samantyyppinen maku. Ei me yleensä olla vailla mieheltä isoa omaisuutta, kovapalkkaista työtä, säkenöivää älyä ja bodarin vartaloa, kyllä ne on paljon miesten omaa keksintöä, joilla vain kilpailevat keskenään. ap

[/quote]

Jos raha, äly ja ulkonäkö on vain miesten keksintöjä, niin miksi rikkailla, älykkäillä tai komeillä miehillä riittää naisia? Vai miten sä selität esim. Hjalliksen naiset?

Mitä toi sun ei erityisen pitkä, ei yltiölihaksikas työhön pysytyvä keho tarkottaa? Riittääkö 170 senttinen toimistotyöhön kykenevä kroppa? Miksä halusit normaalipainoisen, kun muistaakseni todistelit, miten ylipaino on yleistä?

Joku oli sitä mieltä, että Jenni Haukio on tavallisen näköinen nainen. Eiköhän tuolta perus marketista löydy vähän enemmän verkkaireita ja rasvaisia hiuksia kuin tyylikästä pukeutumista ja huoliteltuja kampauksia.

[/quote]

Mikäs minä olen selittämään kun mä en ole Hjalliksen kanssa ollut? Varmasti on myös varakkaita miehiä, joilla ei yhtä yltiöpäisen hanakasti pyöri tyttösiä ympärillä? Hjallis vaikuttaa tosiaan olevan jotain erityistä, mitä ei näin ulkopuolisena näe, kun ei seurasta ole pulaa, sillä kyllä minäkin myönnän ettei hän ehkä varsinaisesti komea ole. Voi olla, että joku on rahan perään. Todennäköisemmin se on herran luonne, seksitaidot tms. ihana yhdistelmä, ei välttämättä taloustilannekaan. Asia pitäisi aivan ehdottomasti tarkastaa Hjalliksen tyttiksiltä!

170 senttiä on ihan hyvä. Mulla on ollut kertakaikkiaan upean näköinen 170-senttinen mies. Ei pituus välttämättä vaikuta ulkonäköön! Kyllä se kelpasi ;) Sori, toimistotyöläiset ei varsinaisesti ole mun juttu, mutta on mulla ollut myöskin vastaavassa kevyessä ammatissa ollut mies, enkä valita, vitsi miten upeaa seksiä ja pitkä suhde niin kauan kuin kesti. Mutta niistä ulkotyöläisistä nyt vaan kuumenen! Samoin kuin joku, joka ihailee enemmän älyä tai varallisuutta, katselee ihan toisenlaisia miehiä, on niitäkin. Joku tietty ammattiryhmä ennemminkin edustaa luonteenpiirteitä, kuin ulkonäköä (ainakin minulle). Turhaan koitat hei saada minua kiinni kranttuilusta, niin erilaisia mun pidemmät suhteet on olleet. Ja se vaan on niin, että huolimatta siitä yleisestä oletuksesta, että naiset ovat aina rahan ja statuksen perässä, moni ei kuitenkaan sitä tee. Hyvä toimeentulo voi olla plussaa, mutta harvemmalle se taitaa olla kaiken ohittava tekijä?

Ylipainoasiaan kommentoin vain, että se taitaa olla se ihan ainoa ulkonäkökriteeri mulle. Toisaalta se ei ole edes pelkästään ulkonäköön liittyvä kriteeri. Haluan miehen, joka pitää huolta itsestään, josta on liikuntaseuraksi ja jonka kanssa voidaan syödä samaa ruokaa. Samantyyppinen elämäntapa on varmaan se pointti? En halua omaishoitajaksikaan nuorella iällä, pitkä elämä yhdessä houkuttaa. (No, kyllä yksi suhteistani oli pyöreä. Ihana nallukka, oikein miehekäs pikkuisen ylipainoinen mies. Oli kyllä sitten ulkona töissä :D)

Entä sinä? Onko sun valintakriteerit ulkonäön suhteet kapeat, vai miksi haluat todistaa että minulla näin olisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen ei ole kaunis, vaan söpö, nätti jne. Tavallinen mies ei ole komea vaan mukavan näköinen. Aloitetaan näillä määrittelyillä.

Tavallisesta miehestä ja naisesta keskustellessa sotketaan juttu kun aletaan puhua tietämättä eri ikäisistä ihmisistä. Tavallinen 20 v mies peittoaa ulkonäöllisesti kriteereissä tavallisen 40 vuotiaan.

Se, millainen on "tavallinen" riippuu ympäristöstäkin. Kainuussa tavallinen nainen voi saada komean miehen, joka on tavallinen älyltään ja saavutuksiltaan. 

Tavallista naista tulisi arvioida ulkonäöltä ilman meikkiä, aamula herättyä. 

Vierailija
144/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 16:34"]

Tämmönen on paras nainen minkä mies voi saada:

Nainen joka tykkää kokata ja syödä hyvää ruokaa. Tietää makunautintoja miehellekki.

Nainen joka tykkää ottaa joskus vähän vettä väkevämpää. Tietää sitä että mieskin voi ottaa. Siis sopivasti ja joskus.

Nainen jolla on hyvä huumorintaju. Tietää paljon naurua ja hauskuutta miehelle.

Nainen joka ei muutenkaan ole mikään tiukkapipo ja kukkahattu. Elämä on miehellekki helpompaa.

Nainen jonka kans ns. "tulee juttuun", eli ei tarvi riidellä joka asiasta eikä ees jokatoisesta.

Ja sokerina pohjalla: Nainen joka tykkää seksistä. Ei kaivanne selityksiä.

Nää on ne oikeasti tärkeät jutut. Ulkonäkö yms tulee kaukana perässä ja ovat sitten sitä bonusta, jota ei siis onnelliseen parisuhteeseen varsinaisesti tarvita. Ja iälläkään ei ole väliä, oikeastaan suurin osa (ellei kaikki) naisista on parhaimillaan vasta yli 40 v. En tiiä kauanko paraneminen sitten jatkuu, omani on kohta 50 ja aina vaan ihanampi, rakkaampi ja kaikkea muuta hyvää.

Oikeasti neuvo teille miehet ja naiset: unohtakaa laihuus ja lihakset ja tissit ja peput ja kauneus ja raha ja status ja mitä muuta. Ottakaa hauska ja hyvänluontoinen kumppani jonka kans seksi sujuu ja elämä on onnellista.

[/quote]

Eli periaatteessa siis mies....

Vierailija
145/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:47"]Aika tyypillistä. Miehelle kelpaa hyvin ihan tavallisen näköinen nainen, mutta jostain syystä sitä ei vaan löydy. Laajan keskustelukierroksen jälkeen totean, että miehen mielestä tavallisen näköinen nainen on seuraavanlainen:

Keskimittainen. Normaalipainoinen hoikahko, ihan pientä pehmeyttä voi löytyy lantiolta ja ehkä hieman vatsalta. Vähän lyhyet sääret hyväksytään. Tissit on, ei hirveän isot, mutta vähintään erottuvat. Takapuoli ei ole liian iso ja selluliittinen, mutta ei myöskään mikään littana.

Kasvot ovat neutraalit, ei varsinaiset mallinkasvot, mutta ei mitään silmiinpistäviä virheitä. Tukka joku polkka tai puolipitkä, pääasia on että on hoidettu, ehkä joku kevyt väri korkeintaan ja saa olla ponnarillakin. Hymyssä ei ole erityistä vikaa esim. hampaat.

Laittautuu ehkä vähän, meikkinä joku ripsari ja huulikiilto. Pukeutuu siististi ja yksinkertaisesti, vaikka sitten farkkuihin ja lenkkareihin, kunhan on melko hyväryhtinen ja "kantaa itsensä hyvin".

No, miehet, oletteko miettineet että tälläinen nainen ei itseasiassa ole mikään tavallinen. Se on keskimäärin arvioituna hyvännäköinen. Keskiverto suomalaisnainen sisältää nimittäin aika ison määrän virheitä. Jollain on iso nokka, tosi monella iso takapuoli tai vatsamakkarat, tissit ovat imetyksestä lerpahtaneet, tukka ei ole kovin kiva jne.

Tuo ensimmäisen esimerkin nainen on todella upea, kun on laitettu korkkareihin ja puettu hyvin, tukka laitettu ja onnistunut meikki.

Ei ihme ettei sitä tavallista naista sitten löydykään! Syy tähän on varmaan se, että telkkarista näkyy "tavallisia" naisia, mainoksissa esiintyy enimmäkseen näitä "tavallisia" naisia. Joka paikassa on "tavallisia" naisia. "Hyvännäköisiä" naisia löytyy enimmäkseen aikuisviihdepuolelta, loppujen lopuksi erittäin vähän ihan live-elämästä jos arvioidaan muitakin kuin teinityttöjä (nuoruus on kaunista!). Ja näistäkin ihan jokaikinen on fiksattu kuka mitenkin, upeimmat ainoastaan meikattu aivan erinäköisiksi.

Myös oma aikuisviihdettä reilusti kuluttava miesystäväni luokittelee mut tavalliseksi söpöksi. Uskallan kokea, että todellisuudessa olen jonkin verran keskimääräistä paremman näköinen, pidän itsestäni kaikin puolin huolta ja herätän ihan kohtuullisesti huomiota. Mutta minkäs teet. Fiksaamiseen ei viitsi lähteä periaatteestakaan.

Jos miesten ulkonäköä mietitään, niin minulle "tavallinen" on sellainen jota vilkaisee ehkä kerran ohimennen, ei toista kertaa. Siis ulkoisesti täysin huomiotaherättämätön. Tosin niiden tavallisennäköisten miesten vahvuudet on sitten ihan muita, ja pääsääntöisesti ohittavat aina ulkoisen olemuksen :) Ja näinhän se naisillakin menee ihan varmasti, naisena en ehkä ole neutraali arvioimaan, mutta erityisen huomiotaherättäväksi laitettu kaunis nainen ei ole sellainen, jonka seuraan hakeutuu kun tulee hieman pinnallinen tunne. Kateuskorttikaan ei päde joka paikassa. Harmillisen ulkonäkökeskeinen maailma tämä.

Mutta ehkä tälläisiä asioita olisi syytä pohdiskella, jos omaa tavallista naista ei löydy? Monelle tuntuu rima todellisuudessa olevan melko korkealla.

[/quote]

Sain tavallisen suomalaisen naisen itselleni 17- vuotiaana ja nyt oltu yhdessä hänen kanssaan 15 vuotta ja naimisissa olemme ja meillä on lapsi. Vaimoni, siis suomalainen tavallinen nainen on blondi, pitkähiuksinen ja pyöreä, sekä luomu. Hän on söpö, eikä hän meikkaa laisinkaan, koska en pidä meikkaavista naisista. Hän pukeutuu normaalisti, eikä onneksi koskaan koreile korkkareissa, minihameissa sun muissa inhottavissa rytkyissä. Vaimoni käy vakitöissä ja hän on älykäs ja kielitaitoinen ja ulkonäkö on minusta ok. Sen sain mitä halusin.

Vierailija
146/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 16:34"]

Tämmönen on paras nainen minkä mies voi saada:

Nainen joka tykkää kokata ja syödä hyvää ruokaa. Tietää makunautintoja miehellekki.

Nainen joka tykkää ottaa joskus vähän vettä väkevämpää. Tietää sitä että mieskin voi ottaa. Siis sopivasti ja joskus.

Nainen jolla on hyvä huumorintaju. Tietää paljon naurua ja hauskuutta miehelle.

Nainen joka ei muutenkaan ole mikään tiukkapipo ja kukkahattu. Elämä on miehellekki helpompaa.

Nainen jonka kans ns. "tulee juttuun", eli ei tarvi riidellä joka asiasta eikä ees jokatoisesta.

Ja sokerina pohjalla: Nainen joka tykkää seksistä. Ei kaivanne selityksiä.

Nää on ne oikeasti tärkeät jutut. Ulkonäkö yms tulee kaukana perässä ja ovat sitten sitä bonusta, jota ei siis onnelliseen parisuhteeseen varsinaisesti tarvita. Ja iälläkään ei ole väliä, oikeastaan suurin osa (ellei kaikki) naisista on parhaimillaan vasta yli 40 v. En tiiä kauanko paraneminen sitten jatkuu, omani on kohta 50 ja aina vaan ihanampi, rakkaampi ja kaikkea muuta hyvää.

Oikeasti neuvo teille miehet ja naiset: unohtakaa laihuus ja lihakset ja tissit ja peput ja kauneus ja raha ja status ja mitä muuta. Ottakaa hauska ja hyvänluontoinen kumppani jonka kans seksi sujuu ja elämä on onnellista.

[/quote]

Eli periaatteessa siis mies....

[/quote]

Miten niin mies??

Väitän itse olevani jotakuinkin kuvatun kaltainen nainen, ja olen saanut elää elämäni aikana onnellisissa parisuhteissa. Nyt jo 13 v. saman miehen kanssa (naimisissa, lapsiakin on). Ja olen muuten lievästi ylipainoinen, mutta eipä tuo ole miehiä tuntunut haittaavan. Kasvoiltani olen kyllä ollut etenkin nuorempana kaunis + muotoja on. Luulen kuitenkin että iloinen, pirteä ja ei-niuho luonne on ratkaisevampaa. Osaan nauttia elämästä

Vierailija
147/178 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli siis mies"

Ai tämä olisi naisellinen nainen?

"-ei tykkää kokata ja syödä hyvää ruokaa. 

- ei tykkää ottaa joskus vähän vettä väkevämpää.

- ei ole hyvä huumorintaju

- on tiukkapipo ja kukkahattu

- ei tule juttuun

- riitelee kaikista asioista

- ei tykkää seksistä

Hohhoijaa....

Vierailija
148/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:51"]

Seurustelemattomuus on kiinni seurustelemattoman korvien välistä, ei siitä, että ei kelpaa kellekään.

[/quote]

Yleensä se taitaa olla kiinni siitä ettei kelpaa kellekään jonka huolisi. Olen itse nainen, joka en omasta mielestäni ole kelvannut kellekään ja olen jäänyt siksi vanhaksipiiaksi, mutta myönnän, jos olisin oikeasti ihan kenet vaan ottanut, niin varmasti olisi minullekin puoliso löytynyt. Omat kriteerini eivät liity ulkonäköön, mutta olen aina kaivannut peruskunnollista ja vähintään keskivertoälykästä seuraa.

[/quote]

Olen samanlainen kuin sinä, en kelvannut mielestäni kenellekään. Jonka halusin siis.

Silti mulla on mies. Ja nimenomaan kunnollinen ja älykäskin. Mutta hän on mua 20v vanhempi. Aluksi se oli mulle turn off. Mutta sitten nöyrryin ja hyvän miehen sain. 

Eli kriteerit kuin kriteerit, ne ovat meidän päässämme.

Vierailija
149/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seurustella tavallisen miehen tai naisen kanssa? Minä ainakin pidän itseäni erityisenä, ja haluan myös erityislaatuisen kumppanin. Jotenkin ihmeellistä kuulla jonkun ihan oikeasti etsivän seuranhakuilmoituksessa "tavallista suomalaista naista".

[/quote]

Mitä tekisit, jos ihailemasi erityislaatuinen kumppani osoittaisi rakkautensa sinuun?

Vierailija
150/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielestäni tavallisia naisia, osa viehättävämpiä kuin toiset. Sairaalloinen lihavuus ei ole tavallista. Tavallinen nainen tai tavallinen mies voi olla pyylevä mutta ei sairaalloisesti lihava. Luulisin, että keskivertojärjellä ajatteleva tämän eron tajuaa.

Mutta tässä siis oikeasti tavis-naisia, ei jenni haukioita...

http://aijaa.com/TRFbOf

Vierailija
151/178 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:32"]

Ruma, lihava, tai vanha (yli 35 v) nainen ei kuulu mielestäni näihin keskusteluihin, sillä kun puhutaan tavallisista niin puhutaan kiitos myös niistä joilla on vielä tavallisten ihmisten keskuudessa arvoa parisuhdemarkkinoilla.

[/quote]

Ei tuo ole relevanttia. Tärkeää on tiedostaa, että lassukan arvo parisuhdemarkkinoilla on vakiona nolla. Muu on epäolennaista. Rumat ja tavallisen näköisetkin löytävät parisuhteen, mutta lassu jää aina ulkopuolelle, kun se heidän sisäsyntyinen typeryytensä on liian silmiinpistävää. Siitähän se heidän koko ideologiansa alun alkaen lähti liikkeelle, vai kuinka?

Vierailija
152/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuuden määritelmästä viis, mutta minulle eivät ole tarjoutuneet edes tuksu-tason suohirviöt, edes silloin kun olin normaalipainoinen ja liikuntaa harrastava ja hyvätuloinen insinöörimies. Ongelma ei siis ole siinä mitä miehet kelpuuttavat, vaan siinä mitä naiset vaativat.

Vierailija
153/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, jolla ikää jo sen verran, että se parasta ennen päiväys ollut ja mennyt. Joskus on hauska katsoa vanhaa televisio-ohjelmaa/ kuvanauhaa 70- ja  80-luvuilta. Ihmiset ovat aidosti tavallisen näköisiä. Tuntuu, että silloin oltiin valovuosia suvaitsevampia ulkonäön suhteen. Ihmiset näyttivät tavallisilta ja vähemmän "puleeratuilta" kuin nyt. Se, mitä maskeerauksessa ja ulkonäkövaatimuksissa on voitettu, on menetetty moninkertaisesti  inhimillisyydessä ja ihmisläheisyydessä.

Vierailija
154/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu, että tavallinen mies ei kelpaa tavalliselle naiselle.... Kuten liikuntaa harrastanut insinööri tilitti.

Kyllä näillä henkilöillä jotka eivät "ketään saa" on joko aivan oikeasti jokin todella vastenmielinen piirre ulkonäössä, tai heille itselleen ei kelpaa kuitenkaan tavis tai sitten mies ei kykene kontaktiin.

Mulla on kaveri - normaalin näköinen, "muodikas" ammatti, menevä mies, okei vähän ylipainoa mut se kompensoituu aivan loistavalla huumorilla. Mielestäni oikein hyvä tyyppi siis. Oon kysellyt miksei ole koskaan ketään, vastaus selvin päin on, ettei hän halua ketään omaa elämäänsä "sotkemaan" että parisuhde veisi vain aikaa jne blaa blaa.

Mut kännissä sit tilittää kun ei ole ketään, ei uskalla lähestyä muuta kuin kaverina, kokee olevansa ruma, pelkää naisia jne.

Nyt hän on jo 40 ja edelleen toivoo suhdetta mut sit pelkää että mitä jos pitää perustaa perhe kun hän inhoaa lapsia - ja sit semmoisetkaan naiset ei käy joilla on lapsia edellisestä suhteesta koska hän inhoaa lapsia. Yli 45-vuotiaat lapsettomat kyllä kävisivät mutta jos vaikka ehdotan että mites neiti x, niin se onkin aina liian vanha ja ruma ja tyhmä.

Että näin. Suurimmaksi osaksi vika on teissä miehissä itsessänne.

I

Vierailija
155/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:35"]

Täällä nainen, jolla ikää jo sen verran, että se parasta ennen päiväys ollut ja mennyt. Joskus on hauska katsoa vanhaa televisio-ohjelmaa/ kuvanauhaa 70- ja  80-luvuilta. Ihmiset ovat aidosti tavallisen näköisiä. Tuntuu, että silloin oltiin valovuosia suvaitsevampia ulkonäön suhteen. Ihmiset näyttivät tavallisilta ja vähemmän "puleeratuilta" kuin nyt. Se, mitä maskeerauksessa ja ulkonäkövaatimuksissa on voitettu, on menetetty moninkertaisesti  inhimillisyydessä ja ihmisläheisyydessä.

[/quote]

Hyvä esimerkki on tästä alkuperäiset Charlien enkelit, kauniita, mutta luonnollisen näköisiä naisia: https://www.google.fi/search?q=charlien+enkelit&client=opera&hs=7CM&channel=suggest&tbm=isch&imgil=k80-PXxKJI_0NM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQgjZ_8Z7qv5ys0HVYK-0DIf2ZP8k0Lj0bGc_KlvMMyjdfCaG0p%253B315%253B400%253B2YdeYI_lsXa4dM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fcountrysally.blogspot.com%25252F2010%25252F11%25252Fystavyyden-kapula-juttuja-lapsuudesta.html&source=iu&usg=__RudCR8dBrO1Ev2RD9xihCKhHiE4%3D&sa=X&ei=lksbU-yKIeXnygPD74GwBA&ved=0CDIQ9QEwAg&biw=1261&bih=773#facrc=_&imgdii=_&imgrc=k80-PXxKJI_0NM%253A%3B2YdeYI_lsXa4dM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F_kssLwh0cfgg%252FTNbL-Qb7XcI%252FAAAAAAAAC_o%252F9NrCPUAgqE0%252Fs1600%252Fcharlies_angels_1976.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fcountrysally.blogspot.com%252F2010%252F11%252Fystavyyden-kapula-juttuja-lapsuudesta.html%3B315%3B400

Vierailija
156/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

82: Eli koska sulla on yksi kaveri, joka käyttäytyy mielestäsi väärin (?), on vika suurimmaksi osaksi meissä miehissä. Yhden henkilön käyttäytyminen määrittää koko sukupuolen = naisen logiikka.

Vierailija
157/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on olemassa ns lassukkakielellä puhuttaessa ATM:iä jotka eivät oikeasti kenellekään naiselle kelpaa mutta samaten on olemassa tietenkin miehiä, jotka havittelevat itsellensä aivan liian tasokkaita naisia ja kun eivät kelpaa niin vajoavat epätoivoon.

Kuitenkin, aivan kuten naisetkin jotka eivät ihan ketä tahansa ihramahaista sohvalla piereskelevää junttia kelpuuta vaan ovat mielummin ilman niin miksi miesten pitäisi muksiematta kelpuuttaa nainen, joka ei pohjimmaltaan kiinnosta?

Vierailija
158/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seurustella tavallisen miehen tai naisen kanssa? Minä ainakin pidän itseäni erityisenä, ja haluan myös erityislaatuisen kumppanin. Jotenkin ihmeellistä kuulla jonkun ihan oikeasti etsivän seuranhakuilmoituksessa "tavallista suomalaista naista".

[/quote]

Tulee ihan sama mieleen. Ihminen, joka ei kysyttäessä osaa antaa kumppanille mitään kriteerejä vaan toistelee, että haluaa "ihan tavallisen naisen" vaikuttaa jotenkin hyvin tasottomalta ja juuri sellaiselta ajelehtijalta joka menee epätoivossa kenen tahansa kanssa naimisiin.  Ei minun puolisoni ainakaan ole perspektiivistäni vain jokin "tavallinen" mies.

Täytyy sanoa, että nämä "tavallisen naisen" etsijät ovat olleet aika tasottomia tyyppejä. Siis sellaiset, jotka ovat tulleet vastaan. Sellaisia, että oma elämä ei oikein ole ollut selvästikään hanskassa, joten tietävät joutuvansa tyytymään ihan mihin tahansa. Eivät mitään kunnianhimoisia tapauksia. En todellakaan tapailisi.

Vierailija
159/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskivertoa aavistuksen paremmannäköinen mies. Olen pitkä ja normaalivartaloinen, ehkä jonkun mielestä komeakin. En ottaisi itselleni rumaa naista tai ns.tavallista naista joka ei miellytä silmää. Nykyiseni on 168cm pitkä ja painaa 55kg, sääret on pitkät ja pieni hyvin muodostunut pepou, sekä makuuni sopivat pienehköt rinnat. Kasvot hänellä ihan ok tasoa, ehkä hieman persoonalliset. Hiukset pitkät ja meikkaa sopivasti. Tärkeintä naisessa on tuetysti luonne, mutta ulkonäkö merkitsee tosi paljon. 

Vierailija
160/178 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sääli, että niin monet kivat naiset ja miehet ovat sinkkuja eivätkä törmää, vaikka toivoisivat parisuhdetta.

Itse olen kiva kahden lapsen äiti, en etsi lapsilleni isää. Ikää 30+, kiva duuni ja kiva koti. Tykkään ottaa lasillisen viiniä viikonloppuisin tai lähteä kuuntelemaan hyvää musiikkia ja ottamaan vaikka erikoisoluen. Pidän myös kulttuurista ja minut löytää myös lenkiltä, etenkin arki-iltaisin. Savuton, eläimetön. En ole nalkuttavaa sorttia vaikka omaankin mielipiteitä. Mutta en vaan saa ketään ja syykin on selvä: silmälasit, ei suorat hampaat, riipputissit imetysten jäljiltä ja vähän mahamakkaraa kun rakastan hyvää ruokaa ja illanistujaisia ;) Nautin elämästä, mökkeilystä ja jos mies olisi innostunut vaikka tenniksestä, tähtitieteestä tai postimerkeistä, olisi mielenkiintoista tutustua uuteen maailmaan! En sure sitä, että olen yksin. Mutta harmittaa, että ulkonäköpuutteiden vuoksi en vaan saa ketään. Baarissa kukaan ei tule juttelemaan, eikä missään muuallakaan :D Mutta olisihan se ihanaa, jos vielä joskus olisi joku, kenelle antaa iltaisin hartiahierontaa, vietellä lakanoihin tai mitä tahansa keksittäisiinkin!

Mutta näin se on, ulkonäkö on nykyään kaiken a ja o, minulle ei mutta monille kyllä.