Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeaa vuotoa WTF??

Vierailija
08.03.2014 |

Onko teillä muilla koskaan ilmennyt ruskeaa, välilllä veri viiruista, vuotoa?

alkoi,loppui,alkoi ja loppui, eli siis tulee ja menee nyt muutaman päivän ajan.

on aika niukkaa, parikertaa joutunut tampaxia käyttämään, muutenn riittää ihan kun vessakäynnin yhteydessä pyyhkii.

ei haise millekkään, ei kutinaa mutta pientä kipua vasemmalla alamahassa..

olen ihan pihalla, soitin tyksiin ja sieltä vaan sanottiin että hormoneista johtuu, eli Evvk.

tunsin itseni sen puhelun jälkeen totaalliseksi idiootiksi, sen verran tyly täti puhelimessa.

on kaukana kuukautis verestä, sitä ei voi olla.

Mutta mitä se voisi olla?

tässä siis päivän pähkinä pohdittavaksi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla joskus tuollaisia ollut... Jos on ovulaation aika, tuo voi olla ovulaatiovuotoa, jollainen monella alkaa jossain iässä vaikkei aina olisi ollutkaan. Mutta tosiaan pieni itsestään ohimenevä hormonihäiriökin voi jollain kierrolla tuollaista aiheuttaa. 

Toki myös erilaiset tulehdukset voi aiheuttaa tuollaista vuotoa, mutta jos sellaisesta ei oireita ole, katselisin ihan rauhassa ainakin tämän kuukautiskierron loppuun ja että jatkuuko oireet seuraavalla kierrolla.

Vierailija
2/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika useinkin, jos hormonit menee jostain syystä sekaisin. Jo pelkkä yhden yön valvominen saattaa saada tuollaista aikaan. Se vuoto on ruskeaa, koska se on valunut ulos hitaasti.

Vierailija
4/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee sieltä samasta paikasta kuin kuukautisverikin, tietysti voi munasarjoistakin tulla, mutta tuskinpa... Ruskea väri johtuu siitä, että se on ehtinyt jo vähän kuivumaan siinä matkalla (eli vuotaa hitaasti).

Mulla oli puolen vuoden ajan tuollaista liruttelua, loppui kuin seinään kun vaihdoin pillerimerkkiä. Eli hormonihäikkää se vaan oli.

Sinuna odottelisin ihan rauhassa pari viikkoa. Jos ei lopu, niin menet gynekologille ja jos siellä vaan pudistellaan päätä ja sanotaan että hormoneistahan se vaan johtuu, niin pyydä nämä: munasarjojen ja kohdun ultraus, papa-koe, klamydia- ja tippurikoe, tulehdusviljely. Jos käytät e-pillereitä, niin vaihda merkkiä jos noista ei löydy mitään erikoista. Tsemppiä, kyllä se syy lopulta selviää :)

Vierailija
5/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

persees märkänee. <<<

Vierailija
6/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alapeukuttanut sinua, koska ajattelen että olet kovinkin nuori ja oikeasti huolissasi terveydestäsi. Veikkaan muiden alapeukuttajien syyksi sitä että kerroit soittaneesi asiasta ensimmäisenä Yliopistolliseen keskussairaalaan. Oikea osoite keskusteluun huolistasi olisi ollut terveyskeskuksen tai koulusi terveydenhoitaja.

Yliopistollisten keskussairaaloiden päivystysten ongelma on tänäpäivä uusavuttomat väärässä paikassa olevat asiakkaat. Tämän väärien asiakkaiden aiheuttaman ruuhkan takia, ne asiakaat jotka oikeasti tarvitsisivat akuutisti apua eivät sitä niin nopeasti saa. Uusavuttomiakin asiakkaita pitäisi kodella asiallisesti kun heitä ohjataan oikeaan paikkaan. On se oikea paikka sitten koti tai terveyskeskus.

Vierailija
7/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro7lle; En itse kysynyt peukuttamisesta, Se oli joku muu.

soitin sinne, koska TKssa neuvottiin sinne soittamaan, ensin äitiysneuvolaan, sieltä taas tyksiin.

lääkäri aika on varattuna sinne ihan omaan tk, joten en ole uus avuttomana ruuhkauttamassa tyksiä.

en siis käynyt siellä paikan päällä.

enkä nyt "niin" nuori enää ole, 25 vuotta ja muutama lapsikin tehty.

ja muille kiitos rauhoittavista viesteistä, Googlen kautta kun katsoi niin tuli kohdunkaulasyöpää yms.

tosiaan tälläistä ei ole ollut, huolestuihan siitä hiukan, kun ei saanut tietenkään mitään vastauksia puhelimessa.

ap

Vierailija
8/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaista tiputtelua pari päivää ennen kuukautisia ja joskus myös oviksen aikaan. Ruskea tai jopa musta väri kertoo vain että sitä verta on sen verran vähän että tosiaan valuu niin hitaasti pois että ehtii kuivua ja hapettua se veri ja siksi ei enää ole punaista. Vain tuore veri on punaista.

Mitään tulehdusta minullakaan ei ole mutta pari pientä myoomaa löytyy kohdusta ja hormonitasapaino ei ole ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme