Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hiton ongelma miehille toi naistenpäivä oikein on?

Vierailija
07.03.2014 |

Valivalivalivali....Lukekaa netistä, jos ette tajua, minkä takia naistenpäivää alunperin vietetään.. Miehet ne jaksaa valittaa, miesten mielestä kun nainen ei muuta saa ollakaan kun pelkkä seksiobjekti, miesten halujen kohde ja panoalusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:47"]Olen mies ja kunnioitan ja arvostan kaikkia naisia. :)

[/quote]

Huoriakin myös?

[/quote]

Mikä ihmeen kysymys tuo oli? Epäiletkö, ettei kukaan mies voi kunnioittaa huoria, vai eikö sinusta huoria pidä kunnioittaa?

Olen nainen ja kunnioitan sekä huoria että huorissa käyviä miehiä.

Vierailija
22/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:25"]

Miehille tiedoksi, huomenna naistenpäivä joten aamusta alkaen kukkien ostoon ja kultasepänliikeeseen. Nainen rakastaa timantteja.

[/quote]

Tämä on se ongelma. Miten kukat ja timantit liittyy siihen, että naisilla on äänioikeus ja he saisivat tasavertaista kohtelua kaikkialla maailmassa?

[/quote]Meille suomalalislle se on niin itsestäänselvää äänioikeus, itsenäisyys olkootkin että monella alalla vielä naisen euro on 80 centtiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on rasittavia kitisijöitä näiden naistenpäiviensä kanssa. 

Kasvakaa ihmisinä. Ette tarvitse mitään erityiskohtelua jos kerran olette tasaveroisia miesten kanssa. 

Vierailija
24/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Tietysti kelpaisi, jos joku toisi pussillisen timantteja mutta tuskin kenelläkään on varaa moiseen.

Vierailija
25/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:47"]Olen mies ja kunnioitan ja arvostan kaikkia naisia. :)

[/quote]

Huoriakin myös?

[/quote]

Mikä ihmeen kysymys tuo oli? Epäiletkö, ettei kukaan mies voi kunnioittaa huoria, vai eikö sinusta huoria pidä kunnioittaa?

Olen nainen ja kunnioitan sekä huoria että huorissa käyviä miehiä.

[/quote]

Tarkoitin että minun mielestä huoria pitää kunnioittaa. Olen vain huomannut että tosi moni tuntevani mies sanoo arvostavansa kaikkia naisia, mutta sitten kun tulee puhe huorista, niin kommentit ovat tätä luokkaa: ' huorat on lunttuja, tarkoitettu vain nussittavaksi, kyllä mä kaikki naisia arvostan, mutta en huoria silleen plaaplaa." Ja minusta tuo on iham vitun kaksnaamaista paskaa

Vierailija
26/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:25"]

Miehille tiedoksi, huomenna naistenpäivä joten aamusta alkaen kukkien ostoon ja kultasepänliikeeseen. Nainen rakastaa timantteja.

[/quote]

Tämä on se ongelma. Miten kukat ja timantit liittyy siihen, että naisilla on äänioikeus ja he saisivat tasavertaista kohtelua kaikkialla maailmassa?

[/quote]Meille suomalalislle se on niin itsestäänselvää äänioikeus, itsenäisyys olkootkin että monella alalla vielä naisen euro on 80 centtiä

[/quote]

Siksi ihmettelenkin koko naistenpäivän viettoa Suomessa. Venäjällä se on iso päivä ja silloin juhlitaan kaikkia naisia, ei vain äitejä, kuten Suomessa äitienpäivänä. Venäläisille naistenpäivä vastaa siis Suomen äitienpäivää. 

Vierailija
27/27 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa naiset, jotka vaativat naistenpäivänä jotain erityiskohtelua. Jokaisen pitäisi kunnioittaa kaikkia muita ihmisiä ja omata hyvät käytöstavat vuoden jokaisena päivänä.

Mun mielestä naistenpäivä pitäisi pyhittää niille naisille, jotka aikanaan ovat aikaansaaneet Suomen naisille sen aseman, joka meillä tänäpäivänä on. 

Olen nainen.