Mikä hiton ongelma miehille toi naistenpäivä oikein on?
Valivalivalivali....Lukekaa netistä, jos ette tajua, minkä takia naistenpäivää alunperin vietetään.. Miehet ne jaksaa valittaa, miesten mielestä kun nainen ei muuta saa ollakaan kun pelkkä seksiobjekti, miesten halujen kohde ja panoalusta.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:18"]
Mun mielestä nainen pitää kouluttaa, ennenkuin ansaitsee kunnioitusta. Nyrkkiä tarvisi jokaiselle naiselle antaa aina suhteen alussa. Se vähentää naiselle luontaista ominaisuutta, eli perseen jakamista. Lisäksi jos vähänkin on merkkejä jonkinlaisesta säädöstä, niin rangaistuksen tulee aina olla astetta kovempi.
[/quote]
Samoilla linjoilla. Naisilla on luontainen vietti huoraamiseen. Paras tapa saada varmistettua uskollisuus, on sananmukaisesti laittaa nyrkin ja hellan väliin. Ja naisille kannattaa myös tehdä selvät kotiintuloajat. Aivan kuin lapsille. Itse annan tasaisin väliajoin naiselleni remmiä. Jos niskoittelee, niin lyön niin kauan, että muistaa pidemmän aikaa.
Ei ole mikään ongelma. Huomaamatta livahti ohi niinkuin kaikki muutkin turhat päivät, EU päivä, ruotsalaisuuden päivä jne, Canthin päivä jne
Olen nainen ja mua ei kiinnosta mikään naistenpäivä. Arvostan naisia joka päivä.
Miehille tiedoksi, huomenna naistenpäivä joten aamusta alkaen kukkien ostoon ja kultasepänliikeeseen. Nainen rakastaa timantteja.
Suomalainen mies ei arvosta naiseutta ylipäätään, minään päivänä vuodesta.
Suomessa ollaan tasa-arvoisia, eikä naisia saa nostaa jalustalle.
Joku Ranskalainen naispoliitikko totesi Suomessa käytyään, että täällähän tuntee olevansa mies, koska ei saa mitään erityiskohtelua, vaan kohdellaan kuten ketä tahansa miestä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:17"]
Valivalivalivali....Lukekaa netistä, jos ette tajua, minkä takia naistenpäivää alunperin vietetään.. Miehet ne jaksaa valittaa, miesten mielestä kun nainen ei muuta saa ollakaan kun pelkkä seksiobjekti, miesten halujen kohde ja panoalusta.
[/quote]Tuohan on asenne siellä missä naistenpäivää vietetään. Kerran vuodessa nainen on jotain muuta kuin nuo mainitsemasi asiat.
Ei se kaikille miehille ole ongelma. Yleensä ne ovat joitain reppanamiehiä, jotka valittavat.
Nainen on nainen aina vaan. Miehet, olkaapa huomenna kaikille naisille kohteliaita, avatkaa ovia, antakaa naisten mennä ekana vaikka heikoille jäille.... hymyä huuleen ja silmäniskuja
Miksi googlen mukaan naistenpäivä oli jo tänään? Sen kuvan mukaan siis
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:35"]
Suomessa ollaan tasa-arvoisia, eikä naisia saa nostaa jalustalle.
Joku Ranskalainen naispoliitikko totesi Suomessa käytyään, että täällähän tuntee olevansa mies, koska ei saa mitään erityiskohtelua, vaan kohdellaan kuten ketä tahansa miestä.
[/quote]
No ei tosiaankaan kohdella samanarvoisesti kuten miestä, vaan haukutaan amatsooneiksi ja siiderivalaiksi ja valitetaan kuorossa kuinka suomalainen nainen on niin epänaisellinen femakko että suomimiesten pitää HAKEA (huom. tuo naisia kunnioittava verbi) vaimot Aasiasta tai Venäjältä, saadakseen palvelua sängyssä ja keittiössä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:46"]
No ei tosiaankaan kohdella samanarvoisesti kuten miestä, vaan haukutaan amatsooneiksi ja siiderivalaiksi ja valitetaan kuorossa kuinka suomalainen nainen on niin epänaisellinen femakko että suomimiesten pitää HAKEA (huom. tuo naisia kunnioittava verbi) vaimot Aasiasta tai Venäjältä, saadakseen palvelua sängyssä ja keittiössä.[/quote]
Ilmeisesti miehiä ei haukuta ja vähätellä ollenkaan naisten toimesta? Luepa tätä palstaa hetken aikaa ja mieti uusiksi :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:25"]
Miehille tiedoksi, huomenna naistenpäivä joten aamusta alkaen kukkien ostoon ja kultasepänliikeeseen. Nainen rakastaa timantteja.
[/quote]
Tämä on se ongelma. Miten kukat ja timantit liittyy siihen, että naisilla on äänioikeus ja he saisivat tasavertaista kohtelua kaikkialla maailmassa?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:47"]Olen mies ja kunnioitan ja arvostan kaikkia naisia. :)
[/quote]
Huoriakin myös?
Mun mielestä nainen pitää kouluttaa, ennenkuin ansaitsee kunnioitusta. Nyrkkiä tarvisi jokaiselle naiselle antaa aina suhteen alussa. Se vähentää naiselle luontaista ominaisuutta, eli perseen jakamista. Lisäksi jos vähänkin on merkkejä jonkinlaisesta säädöstä, niin rangaistuksen tulee aina olla astetta kovempi.