Tapailemani miehen ''outo'' ulkonäkö ja käytös
Olen tapaillut nyt noin 2 kuukautta erästä miestä, jonka löysin netissä treffipalstalla. Hänellä on jotenkin ''päärynän mallinen'' naama, korkea ja kapea otsa, leveät riippuposket. Silmät ovat lähekkäin ja niissä on aina jotenkin lipevä ilme. Hän on myös ilmeisesti permanentannut sellaisia kiehkuroita päälaelleen. Mies on jotenkin vanhanaikainen sängyssä, hän tuijottaa suoraan silmiini (josta en pidä koska hän ei ehkä ole ulkonäöltään niin kiihottava) ja silmää räpäyttämättä vie aktin loppuun usein alle minuutissa. Sitten hän vetäytyy pois ja pyyhkii itsensä lakanaan. Olen maininnut tästä hänelle, mutta hän sanoi että lakanat ovat ''eritesuojia''. Olen miettinyt, onko hänellä jokin henkinen vamma tai sairaus? Vihjaavatko nämä fyysiset piirteet jostain ongelmasta? Minun pitäisi mennä huomenna illalla syömään hänen kanssa, mutta mietin kannattaako koko miestä enää tavata. Hän on 44 vuotias.
Kommentit (41)
No vaikea sanoa ilman näkemistä ja tarkempaa käytöksen tutkimista mistään vammoista. Oma asiasi tapaatko enää vai et, eikai sitä vieraat osaa neuvoa.
No jos miehen ulkonäkö eikä seksitaidot sytytä, miksi helvetissä edes tapailet sitä?
Tapa, jolla kirjoitat hänestä, kertoo jo ettei kannata tavata. Inhoat häntä.
No ota nyt lakana varmuuden vuoksi mukaan meikkilaukkuun;)
Olen ollut eron jälkeen niin yksinäinen, että se ehkä syy miksi olen jatkanut tapailua outojen sanomisten ja ulkonäönkin varjossa. Hän on myös kiinnostunut samoista asioista kuin minä. -Aloittaja
kuullostaapa oudon näköiseltä kyllä. mutta yrittää pitää huolta itsestään jos permanenttikin on.
Ihmettelen menikö sulla itsetunto eron myötä? Sä et pidä hänestä. Mitä sinä muuta saat tuosta suhteesta kuin lievitystä yksinäisyyteen?
Hanki joku harrastus, mutta älä aliarvioi itseäsi noin että menet sänkyyn miehen kanssa joka ällöttää.
Ei kait ulkonäkö ratkaise, vaan mitä tunnet häntä kohtaan. Rakkaus on kokijan sielussa!
No jos joku on epämiellyttävä niin eihän sitä kannata väkisin tapailla! Kaikki nettitreffaamani ovat olleet ällöjä
Ei tietenkään, mutta aito ja vilpitön välittäminenhän ei korreloi ulkonäön kanssa, sellainen mieshän on vastustamaton!
Hyi saatana! Kuulostaa joltain murhamieheltä:/
Sattuuko asumaan Tampereella ja nimeltään Arto?
Huh!
Tapailin eron jälkeen tosi mukavaa tyyppiä muutaman kerran, mutta totesin että ei kande koskei sytytä.
Sua ei sytytä, on ruma, ja puheiltaan inhottava, ja olet tapaillut jo 2 kuukautta! Joku roti tohon toimintaan nyt!
Ei ole Arto. Perun huomenna tapaamisen. Saa nähdä miten reagoi.
Rakkaus ei mällisiä lakanoita katso
Kaikista oudointa tuossa aloitusviestissä kyllä oli, miten ap on päätynyt selkeästi vastenmielisenä pitämänsä miehen kanssa sänkyyn asti - vieläpä useita kertoja?!
Hyi .....na. Tulee mieleen yks tyyppi täältä Helsingistä.
lmfao