Lapsi sai kaksi E:tä yo-kirjoituksissa, kirhoittanut nyt nämä kaksi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tehty selväksi, että E:n asteikolla yläpäässä on oltava kaikessa minkä kirjoittaa. Nyt on paras mahdollisuus vaikuttaa elämän kulkuun kun ottaa kirjoitukset tosissaan. LLLLEEE on tytölle minimitavoitteena.
Ei pidä asettaa Paineita jos ällit ei riitä. Tekee parhaansa ja sillä sipuli. Nythän voi uusia. Ensikertalaisuuskiintiö.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, vaikea vaan on päästä mihinkään jos ei ala laudatureja tulemaan. Meillä EEMMM paperit, ei pääse mihinkään haluamaansa opiskelupaikkaan.
EEEMM olisi avannut ovet kaikkiin kauppakorkeisiin paitsi Aaltoon/Tampere/Turku ensikertalaisella jos E:t on matikka/äikkä. Käytännössä kaikilla komboilla tolla voisi päästä Jyväskylään/Ouluun/Vaasaan/Joensuuhun/Poriin/Kuopioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti 5 % kokeilaista kirjoitti lastasi paremmin.
Tai mahdollisesti jopa 20%, riippuu mihin kohtaan E:n asteikkoa tuo pistemäärä sijoittuu.
Parhaat pisteet saa pitkä matematiikka.pitkä kieli.fyke. .äikkä tietenkin. Pitkä matikka 1 mut noi muut mikä järjestys.
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä ei selvästi saanut E:tä äidinkielestä.
Sai L:n YO-kirhoituksista.
Onpa outoa. Hän ei siis pärjää pääsykokeissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees, vaikea vaan on päästä mihinkään jos ei ala laudatureja tulemaan. Meillä EEMMM paperit, ei pääse mihinkään haluamaansa opiskelupaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päässyt kahdesti AMK:on suosituille aloille ja silti paperit oli 10 vuotta sit muistaakseni vaan CMEL. Miten vaikeaa sinne muka nyt on päästä?
Ammattikorkeakoulo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päässyt kahdesti AMK:on suosituille aloille ja silti paperit oli 10 vuotta sit muistaakseni vaan CMEL. Miten vaikeaa sinne muka nyt on päästä?
Ammattikorkeakoulo?
Amkkiin sit. Mut tosiaan AMK:hon se taitais oikeasti olla. Ei suinkaan AMK:uun kuten sitä näemmä luulet.
Onko nyt niin, ettei ei-pääse-mihinkään lapsi halua pois pääkaupunkiseudulta? Eikä siksi tosiaan pääsekään "mihinkään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakoulo?
Amkkiin sit. Mut tosiaan AMK:hon se taitais oikeasti olla. Ei suinkaan AMK:uun kuten sitä näemmä luulet.
Ei tarvi luulla, olen sieltä AMKista (AMK:sta) valmistunut jo 2005.
Ulkomaille opiskelemaan, jos ei Suomesta löydy opiskelupaikkaa. Ja kannattaa lähteä pk-seudun ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Helsingin lääkis tyyliin ainoa minne ei pääse ilman L.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tehty selväksi, että E:n asteikolla yläpäässä on oltava kaikessa minkä kirjoittaa. Nyt on paras mahdollisuus vaikuttaa elämän kulkuun kun ottaa kirjoitukset tosissaan. LLLLEEE on tytölle minimitavoitteena.
Itse kirjoitin aikoinaan LLLMM ja hain samana keväänä jatko-opintoihin. Sen jälkeen en ole ylioppilastodistusta tarvinnut.
M50
Onnea teille! On hienoa kun saa onnistumisen tunteita. Meilläkin jännitettiin tänään ja yhden keväällä kirjoitetun L:n jatkoksi tuli kaksi L:ää lisää. Joten juhlimisen paikka meilläkin varsinkin kun toinen aine (Ruotsi) ei ollut nuorellemme koskaan mikään vahva aine mutta teki nyt ennen kirjoituksia valtavan työn sen eteen ja se palkittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä ei selvästi saanut E:tä äidinkielestä.
Sai L:n YO-kirhoituksista.
Sinä opiskelit Koulukiusaajien Akatemiassa?
En saanutkaan. Sain arvosanan L kahta vaille täysillä pisteillä.
Tämähän ei ole äidinkielen koe nyt, vaan nettipalsta.
ap