Oireettomat ihmiset!!! Miten uskallatte kulkea kaupungilla, oireettomuushan on yksi koronan tunnusmerkkejä?????
Urheilusarjoissa testataan kaikki henkilöt useita kertoja viikossa ja löytyy paljon urheilijoita joilla on tartunta mutta ei oireen oiretta missään vaiheessa. Ovat luonnollisesti hämillään, kun olo on mitä parhain ja samalla on muka flunssa päällä.
Suomessa puututaan vain oireellisiin tapauksiin ja vain silloin, jos henkilö itse älyää varata testiajan ja testi antaa oikean tuloksen.
Kommentit (11)
Pakkohan se on uskaltaa. Ei tässä voi kotiinkaan käpertyä vai jäädäänkö kaikki kotiin? Mitäs tuumit siitä, kun hädän tullen terveysasema onkin kiinni, kun kukaan ei ole töissä? Tai kaupat?
Ei mua ainakaan kiinnosta jokin oireeton tauti. Sairastetaan ja siinähän tarttuu jos on tarttuakseen. Liikaa tumpeloita muutenkin tällä pallolla.
Sä voit testata itsesi vaikka joka päivä mutta älä nyt odota että me muut oireettomat sitä aletaan tehdä.
Meillä räjähtäis koko homma käsiin jos kaikki oireettomatkin alkaa juosta testeissä ihan varmuuden vuoksi.
Miksi koronaa sairastavista puolet (eli oireettomasti sairastavat) saavat Suomessa lingota tautiaan ihan vapaasti missä sitten kulkevatkin?
Työnantaja saattaisi sanoa jotain jos oireettomana jäisi koko ajan töistä pois odottamaan tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koronaa sairastavista puolet (eli oireettomasti sairastavat) saavat Suomessa lingota tautiaan ihan vapaasti missä sitten kulkevatkin?
Maksatko sinä heidän elämisen jos eivät töihin mene?
Miksen uskaltaisi? Eihän se minulle ole mitenkään vaarallista, jos minulla on oireeton korona.
Ei pelota. Tällä hetkellä ei jaksa pelottaa korona lainkaan, huomaan että meinaa unohtua käsien desinfiointikin heti kauppatavarat pakattuani.
Tosiaan. Nuha loppui just epäilyttävästi. Pitänee jäädä karanteeniin kunnes alkaa joku oire.
Maskit, etäisyys ja hygienia auttaa.
Mutta emmä ole käynyt muualla kuin kaupassa ja viereisessä ostoskeksessa lounaalla viikon sisää, tuskin olisin koronaa mistään saanut.