Kävin kylässä nais kaverin luona ja sillä ei ollut roskista vessassa
Kommentit (139)
Mun tuttava loukkaantui, kun mulla on roskis vessassa, mutta olin tyhjentänyt sen ihan tyhjäksi. Kuulemma noloa laittaa sinne oma roska, kun se on sit ainoa siellä ja kaikki näkee kuka laittanut tai jotain ??
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Mä vien ainakin saman tien kuukautissuojan keittiöön roskiin. Eipähän sitten vessassa haise.
Niin totta! Paljon parempi se eritteiden haju onkin keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi supercreepyä laittaa vessaan roskis vain vieraita varten, ja sitten hipsiä aina heidän lähdettyään tarkistamaan että löytyykös sieltä aarteista... (koska jos/kun roskista ei itse käytä, niin toki se pitäisi aina vieraiden jälkeen tarkistaa jotteivät heidän suojansa "jäisi haisemaan" sinne).
Aarteita... sä se vasta omituinen oletkin. En mä sitä vessanroskista mitenkään "tarkista", otan pussin pois ja nakkaan sen roskikseen. Kyllä tälläkin palstalla on kaikenlaista viheltäjää.
Kyllähän pienestä pussista huomaa, onko se tyhjä vai ei. Ja aika tuhlausta olisi tyhjä muovipussi laittaa roskiin, jos sinne ei tullutkaan vierailta mitään.
Minusta te vastaanväittäjat ette nyt vain suostu uskomaan, ettei osalla ihmisistä ole itsellään mitään tarvetta wcn roskikselle. Siksi et ymmärrä, että se pussi tosiaan olisi muuten tyhjä, joten tottakai sieltä side tai tamponi näkyy kun roskiksen sitten vieraan jälkeen tarkistaa. Tai vaikka silmät kiinni ottaisi sen pussin pois, niin huomaahan sen sisällön silti viimeistään pussia solmiessa kun siellä ei ole mitään muuta.
Miksi se tyhjä roskapussi pitää heittää pois?
Entä mikä estää sanomasta vieraille että vessassa on roskapussi jos tarttee tai että roskat voi viedä ulkopönttöön.Roskapusseja voi ostaa muitakin kuin täysin läpinäkyviä. Ja jos et halua tietää mitään onko vieras käyttänyt sitä pussia vai ei niin heitä sinne alkuun vaikka pari wc-paperihylsyä pohjalle. Näin sun ei tartye tietää.
Tää aloitus on todellakin tarpeellinen, kpska vaikka vieraat ei sitä teille sano niin aika monet on joutunu kiusallisiin tilanteisiin kylässä ollessaan.
Jos on vaikee kuvitella niin kuvittele että olet ihastuksesi tai uuden tuttavuuden luona ja on pakko vaihtaa side. Onko kiva änkeä sinne täpötäyteen laukkuun noinkin hygieninen tuote kaikkien meikkien, hammarharjojen ja vaatteiden sekaan? Ei ole.
Jos ei laita vieraille koskaan roskapussia, voit olla varma että joku on ollut sun kahvipöydässä tosi kiusaantuneena.
Häpeääkö normaali aikuinen nainen kuukautisiaan oikeasti niin paljon, että hävettää viedä side paperikäärössä keittiön roskikseen? Ymmärrän kyllä että teini-ikäistä jonka menkat ovat juuri alkaneet voi hävettää, mutta itse en ainakaan teini-iän ylitettyäni ole moista hävennyt eikä mielestäni ole myöskään sopivaa levittää netissä ajatusta, että menkoissa tai kuukautissiteissä olisi jotain hävettävää. Jos vessassa ei ole roskista niin on TÄYSIN NORMAALIA JA LUONNOLLISTA viedä sidekäärö silloin keittiön roskikseen eikä siinä ole MITÄÄN hävettävää.
Kaikki eivät halua mainostaa että heillä on menkat. :)
Eikä vieras voi tietää onko emännälle ok että keittiöön viedään siteitä. Kyllä mua enempi vieraana ällöttää se ajatus että talon isäntäväki tai lapset näkee sen siteen siellä wc-roskiksessa.
Miten sua voi ällöttää sama roska wc:ssä muttei keittiössä?
Minua ei ällötä juuri mikään roska, mutta kun minulla ei ole niin minkäänlaista tarvetta roskikselle vessassa, niin en ala
a) ostamaan roskista ja siihen sopivia pikkupusseja
b) säilyttämään sitä jossain silloin kun ei ole vieraita (mun vessa on alle neliön, enkä halua sen lattialle mitään turhaa)
c) asettamaan sitä vessaan ennen vieraita
d) yrittää tyhjentää sitä vieraiden jälkeen niin että en tietäisi mitä siellä on tai ei ole, koska en nyt kuitenkaan halua välttämättä tietää oliko jollain vieraalla kuukautiset ja mitä suojia hän käyttää. Ja en vaan keksi tapaa ottaa sitä pientä pussia roskiksesta pois ilman, että huomaisin onko sinne lisätty jotain.
E) en ala myöskään keräämään jotain random roskia ko roskiksen pohjalle hämäykseksi.
Sä teet asiasta turhan monimutkaisen.
Sä voit joko jättää vessaan roskapussi/pakastepussirullan ja mainita vieraille että jos tarvii jostain syystä muovipussia, vessasta löytyy. Tai esim. kysyt vieraalta tarviiko muovipusseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitsen vessassa roskista? Pesen kasvot vedellä ja joskus lisäksi puhdistusemulsiota. Korvat pesen suihkussa, en tunge niihin esineitä. Käytän kestosuojia kuukautisiin. Jos käytän hammaslankaa, menee se (biohajoava lanka) joko wc-pönttöön paperin mukana tai keittiön jätteisiin. Vaipatkin meillä kestovaippoja.
Vesilaitoksen ja vedenpuhdistuskemikaalien edustajana en suosittele heittämään hammaslankaa vessaan oli kuinka biohajoava tahansa. Ennen riittäävää degraadiota se on jo ehtinyt osallistua tukoksen muodostukseen viemärissä. Ja ne hajoavat vessapaperihylsyt, nekään eivät kuulu viemäriin.
Joudun vetämään vessan joskus kolmekin kertaa suuren ulostemäärän takia (minulla on ummetus). Voiko näin suuri määrä ulostetta tukkia viemärit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi supercreepyä laittaa vessaan roskis vain vieraita varten, ja sitten hipsiä aina heidän lähdettyään tarkistamaan että löytyykös sieltä aarteista... (koska jos/kun roskista ei itse käytä, niin toki se pitäisi aina vieraiden jälkeen tarkistaa jotteivät heidän suojansa "jäisi haisemaan" sinne).
Aarteita... sä se vasta omituinen oletkin. En mä sitä vessanroskista mitenkään "tarkista", otan pussin pois ja nakkaan sen roskikseen. Kyllä tälläkin palstalla on kaikenlaista viheltäjää.
Kyllähän pienestä pussista huomaa, onko se tyhjä vai ei. Ja aika tuhlausta olisi tyhjä muovipussi laittaa roskiin, jos sinne ei tullutkaan vierailta mitään.
Minusta te vastaanväittäjat ette nyt vain suostu uskomaan, ettei osalla ihmisistä ole itsellään mitään tarvetta wcn roskikselle. Siksi et ymmärrä, että se pussi tosiaan olisi muuten tyhjä, joten tottakai sieltä side tai tamponi näkyy kun roskiksen sitten vieraan jälkeen tarkistaa. Tai vaikka silmät kiinni ottaisi sen pussin pois, niin huomaahan sen sisällön silti viimeistään pussia solmiessa kun siellä ei ole mitään muuta.
Entä mikä estää sanomasta vieraille että vessassa on roskapussi jos tarttee tai että roskat voi viedä ulkopönttöön.Roskapusseja voi ostaa muitakin kuin täysin läpinäkyviä. Ja jos et halua tietää mitään onko vieras käyttänyt sitä pussia vai ei niin heitä sinne alkuun vaikka pari wc-paperihylsyä pohjalle. Näin sun ei tartye tietää.
Tää aloitus on todellakin tarpeellinen, kpska vaikka vieraat ei sitä teille sano niin aika monet on joutunu kiusallisiin tilanteisiin kylässä ollessaan.
Jos on vaikee kuvitella niin kuvittele että olet ihastuksesi tai uuden tuttavuuden luona ja on pakko vaihtaa side. Onko kiva änkeä sinne täpötäyteen laukkuun noinkin hygieninen tuote kaikkien meikkien, hammarharjojen ja vaatteiden sekaan? Ei ole.
Jos ei laita vieraille koskaan roskapussia, voit olla varma että joku on ollut sun kahvipöydässä tosi kiusaantuneena.
Voisitko lopettaa tuon jankkauksen? Suurin osa ei kiusaannu omista kuukautisistaan tai siteen/tamponin asettamisesta muualla kuin WCssä sijaitsevaan roska-astiaan. En aio hankkia ylimääräistä roskakoria vaikka sanoisit mitä.
En ole missään vaiheessa ehdottanut ylimääräisen roskakorin hankintaa, muovipussikim vieraita varten riittää. Vierailla ei aina sellaista mukanaan ole eikä ole kova pyytää. Kaikissa kyläilypaikoissakaan ei ole ollut muovipussia siihen hätään edes antaa. :D sitä on ikävä jälkikäteen pyytää.
Oikeasti tästä oon keskutellu monien ihmisten kanssa kuinka kiusallisia nuo tilanteet on ja kuinka meitä on oksettanut jo pelkästään se mielikuva et joku laittaa siteensä keittiönroskikseen.
Toki saatte tehä miten lystäätte mutta monille vieraille se on kiusallista, kun ei halua sitä sidettään kahvipöydän ohi kuljettaa. Kiva lykätä side kuljetuksen ajaksi puhtaisiin, ehkä jopa vaaleisiin housuihin. Varsinkin kesäkuumalla.
Ei tartte tajuta jos ei halua, mutt vieraat saattaa ehkä vähän vierastaa kyläilyä.
Siis minne se tyhjä muovipussi pitäisi jättää, vessan lattialle pyörimään? Eihän sellainen random-pussi lattialla edes näytä roskikselta, ja jos minä nyt olisin se häveliäs vieras verisen roskan kanssa, niin en mä mihinkään irtopussiin uskaltaisi alkaa sitä sidettä tunkemaan. Se pussihan voisi olla vaikka emännän kauppakassi joka on vain kulkeutunut väärään huoneeseen. Ja muille vieraille se pussi näyttäisikin vain epäsiistiltä pussilta lattialla. Mitä se toki onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole häpeästä vaan ettei tee mieli mainostaa asiaa keittiössä ja pahimmillaan muille vieraille, joita ei tunne. Kuten ei ripuliakaan mainostettaisi. Vaikeaa tajuta? Mikä tekee ihmisestä ei-aikuisen, jos ei halua muille vahingossa menkkarättejään esitellä?
Käsittämättömintä tässä on se, että te samaan aikaan sanotte noin mutta kuitenkin teitä ällöttää ajatus wc-roskiksen haisevista siteistä joita vieraat jättää. Siis jos teitä ällöttää toisten siteet vessassa, miten mä uskaltaisin sitä sinne keittiöön edes viedä kun siellä te voitte nimenomaan nähdä sen?
Ja tää onkin yksi syy miksi se myös inhottaa - en tiedä mikä sen emännän/isännän suhtautuminen on JOS se sen siteen näkee. Että oksettaako sitä vai ei. Siksikin inhottaa jättää se sinne.
Ja mä haluan laittaa siteen roskiin heti eikä laittaa sitä mihinkään lattialle tai lavuaarin reunalle siksi aikaa kun pyyhkii tai pesee kädet.
En myöskään halua pestä käsiä uudelleen vaan haluan pestä ne kerralla eikä käydä edestakaisin pesemässä käsiä jotta voi mennä kahvipöytään.
Älä olkiukkoile. Aika harva on puhunut mitään ällötyksestä, vaan siitä, ettei roskikselle ole tarvetta ja siksi sellaista ei haluta satunnaista ehkä pari kertaa vuodessa tulevaa tarvetta varten hankkimaan tilaa viemään.
Itse esim imuroin ja pyyhin vessan lattian viikottain. Se helvétin roskis olisi joka hiton kerta tiellä ja lisäksi vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt roskista joka tilaa kaunistaisi. Lisäksi joutuisin ostamaan siihen sopivia pusseja ja säilyttämään niitä ja huolehtimaan että ne ei lopu.
Ja siksi, että EHKÄ joku vieras sitä joskus tarvitsee, ja vielä sellainen vieras joka ei uskalla viedä roskiaan keittiön roskikseen. Tarve siis ehkä kerran vuodessa, ehkä ei ikinä. Hirveä vaiva enkä sitä tule koskaan tekemään, sorry not sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeääkö normaali aikuinen nainen kuukautisiaan oikeasti niin paljon, että hävettää viedä side paperikäärössä keittiön roskikseen? Ymmärrän kyllä että teini-ikäistä jonka menkat ovat juuri alkaneet voi hävettää, mutta itse en ainakaan teini-iän ylitettyäni ole moista hävennyt eikä mielestäni ole myöskään sopivaa levittää netissä ajatusta, että menkoissa tai kuukautissiteissä olisi jotain hävettävää. Jos vessassa ei ole roskista niin on TÄYSIN NORMAALIA JA LUONNOLLISTA viedä sidekäärö silloin keittiön roskikseen eikä siinä ole MITÄÄN hävettävää.
Kaikki eivät halua mainostaa että heillä on menkat. :)
Eikä vieras voi tietää onko emännälle ok että keittiöön viedään siteitä. Kyllä mua enempi vieraana ällöttää se ajatus että talon isäntäväki tai lapset näkee sen siteen siellä wc-roskiksessa.
Miten sua voi ällöttää sama roska wc:ssä muttei keittiössä?
Minua ei ällötä juuri mikään roska, mutta kun minulla ei ole niin minkäänlaista tarvetta roskikselle vessassa, niin en ala
a) ostamaan roskista ja siihen sopivia pikkupusseja
b) säilyttämään sitä jossain silloin kun ei ole vieraita (mun vessa on alle neliön, enkä halua sen lattialle mitään turhaa)
c) asettamaan sitä vessaan ennen vieraita
d) yrittää tyhjentää sitä vieraiden jälkeen niin että en tietäisi mitä siellä on tai ei ole, koska en nyt kuitenkaan halua välttämättä tietää oliko jollain vieraalla kuukautiset ja mitä suojia hän käyttää. Ja en vaan keksi tapaa ottaa sitä pientä pussia roskiksesta pois ilman, että huomaisin onko sinne lisätty jotain.
E) en ala myöskään keräämään jotain random roskia ko roskiksen pohjalle hämäykseksi.
Sä teet asiasta turhan monimutkaisen.
Sä voit joko jättää vessaan roskapussi/pakastepussirullan ja mainita vieraille että jos tarvii jostain syystä muovipussia, vessasta löytyy. Tai esim. kysyt vieraalta tarviiko muovipusseja.
Ja minne se vieras sitten sen läpinäkyvän pakastepussin tunkee, sen josta paistaa verinen tamponi läpi?
Meillä vieras oli laittanut vauvan kakkavaipan vessan roskikseen. Kesti tovin, ennenkuin tajusin mistä se haju tulee =O
Haluatteko, että vieraat vetää vessanpöntöstä ajaa jätteensä kun on niin vaikeaa laittaa vessaan roskista? Suomalaisilta tunnetusti puuttuu kohteliaat tavat kun ei osata ottaa vieraita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vieras oli laittanut vauvan kakkavaipan vessan roskikseen. Kesti tovin, ennenkuin tajusin mistä se haju tulee =O
Mihin se olisi pitänyt laittaa? Käsilaukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ettei oo roskapussia vessassa, asettaa vieraan todella kiusalliseen tilanteeseen kun ei ole mitään pussia mihin laittaa, pitää jotenki huomaamattomasti laittaa (mikä ei ole mahdollista muuta kuin yöllä koska usein siellä keittiössä häärii porukkaa) sitten pitää sotkea housuntaskukin vielä bakteereilla tai se laukku. Ettekö oikeasti tajua? Mä välttelen kyläilyä joillakin kavereilla tän takia. He haluais nähdä useammin mut vaikka muuten on kivaa niin toi pilaa kyllä kyläilyreissun aina.
Btw, Musta on paljon kuvottavampaa kuljettaa omassa laukussaan käytettyjä siteitä kuim tyhjentää roskista jossa voi olla siteitä. E
Te, joiden mielestä se on muka ok ja parempi vaihtoehto kuin laittaa roskikseen, empä haluais lainata teiltä nenäliinoja...No ne vessapaperiin käärityt siteet ja tamponit voi kuljettaa sinne keittiön roskikseen. Oikeasti, ketään ei kiinnosta onko siellä tamponi, räkäpapereita vai vaikkapa käytetty vanupuikko.
Näyttää kiinnostavan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule paljo creepympää sille vieraalle sala kuljettaa se side jotenkin sinne keittiöön kun talo täynnä ihmisiä ja lapsetkin siellä roskiksilla käy. Saattaa nekin kysyä että äiti mikä toi on eikä oo kaunis näky. Roskiksen puuttuminen asettaa vieraan noloon tilanteeseen.
T. Vieras jolla kiusallisia keittiöreissuja yöllä. Joskus oon kahvia kaataessa jännittänyt että toivottavasti se side ei tipu sieltä roskiksesta kun emäntä on roskista käyttänyt tai vienyt.
Ongelma ei tässä kuule ole se roskiksen puuttuminen vaan sinun oma rajoittuneisuutesi. Kuukautiset ovat täysin normaali ja luonnollinen asia. Ja tottakai ennen roskiin laittamista käärit sen siteen vaan ensin kääröksi, ettei sieltä roskiksesta pilkota mikään verinen mytty. Jos olet siteen käärinyt kunnolla paperiin niin en ymmärrä mikä sinua oikein hävettää?
Teillä taitaa olla aika niukat menkat.
Kun on runsaat menkat, se veri näkyy paperin läpi, ulottuu usein reunojen yli ja teippipuolellekin jopa. Ja saattaa olla ihan lämminkin vielä.
Ihana tunkea sellaista jonkun keittiön roskiin ja miettiä että mitäpä se emäntä mahtaa ajatella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kotona ollut koskaan vessassa roskista, eikä itsellekään omissa asunnoissa ole ollut. Ei tarvetta, roudaan keittiön roskikseen. Myös ne vanulaput ja puikot. Ällöttäisi ajatus että WC-roskiksessa olisi jotain roskia kun ei sitä tulisi tyhjennettyä niin usein. Ja joo, ei vaan huvita tyhjennellä yhtä roskista enemmän kun yhdelläkin pärjää.
Siksi miksi ei tulisi tyhjennettyä? Voithan sä sinne heittää muutakin kuivaa roskaa sekaan, esim karkkikääreet, muovikääreet, paperit, nenäliinat, hylsyt jne.
Sen sijaan on järjetöntä ja oikeasti epähygienistä viedä tampneita ym takapuolessa olleita tuotteita keittiöön. Oksettavaa. Ja ne voi joku nähdä. En yhdistäisi keittiön ja wc:n roskia, en todellakaan. Johan se houkuttelee kesällä kärpäsiäkin. Hyi että. Ja erittäin epäkäytännöllistä. Kai te ny sentään kätenne pesette sen jälkeen uudelleen??
Kierrätys lienee sinulle vieras asia? Paperi menee paperinkeräykseen, pehmopaperi biojätteeseen, muovikääreet muoviin, hylsyt pahviin, karkkikääreetkin ovat useimmiten joko muoviin tai kartonkiin sopivaa materiaalia.
Mainitsin tuolla aiemmin yhdistäväni vessan roskapussin keittiön pussiin samalla kun vien biojätepussinkin?
On meillä kierrätys, mutta kai tiedät ettei kaikkea voi kierrättää. Moni laittaa lasinkeräykseenkin tavallista lasia, vaikkei se kuulu sinne ohjeiden mukaan. Eikä likaisia muoveja muovinkeräykseen, jne.
Sitäpaitsi nää joilta on puuttunut se wc roskis niin niillä ei usein oo ollut minkäänlaista kierrätyssysteemeitä vaan ihan vain sekajäte. Meillä on kaikki muovinkeräyksestä metallinkerätkseen ja silti vessasta löytyy roskis.
Onko ok kuljettaa intiimipyyhkeetkin (veriset tai kakkaiset) sinne teidän keittiön roskikseen? Tuonko ne käsissä näkyvillä vai pitääkö ne laittaa housun taskuun?
Mistä muuten tiedätte onko vieras koskenut ovenkahvaa likaisilla käsillä jos luotatte siihen että ne osaa kuljettaa ne roskat vessasta oikeaan paikkaan?
En ole koskaan omistanut roskista vessassa. En koe sille olevan tarvetta. Keittiön roskiin olen aina vienyt vanupuikot, vanulaput, kuukautissiteet, vauvan vaipat. Keittiön roskis tyhjentyy usein eikä siinä hajuja ole.
Tästä herää aina välillä keskustelu siellä sun täällä, mutta oma kantani on selvä. Käytin itse mitä tahansa, tai en käyttänyt, niin vessassa sijaitseva roskis on A, kohteliasta vieraita kohtaan, B, vähentää sen mahdollisuutta että joku heittäisi pönttöön jotain mitä sinne ei saisi heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule paljo creepympää sille vieraalle sala kuljettaa se side jotenkin sinne keittiöön kun talo täynnä ihmisiä ja lapsetkin siellä roskiksilla käy. Saattaa nekin kysyä että äiti mikä toi on eikä oo kaunis näky. Roskiksen puuttuminen asettaa vieraan noloon tilanteeseen.
T. Vieras jolla kiusallisia keittiöreissuja yöllä. Joskus oon kahvia kaataessa jännittänyt että toivottavasti se side ei tipu sieltä roskiksesta kun emäntä on roskista käyttänyt tai vienyt.
Ongelma ei tässä kuule ole se roskiksen puuttuminen vaan sinun oma rajoittuneisuutesi. Kuukautiset ovat täysin normaali ja luonnollinen asia. Ja tottakai ennen roskiin laittamista käärit sen siteen vaan ensin kääröksi, ettei sieltä roskiksesta pilkota mikään verinen mytty. Jos olet siteen käärinyt kunnolla paperiin niin en ymmärrä mikä sinua oikein hävettää?
Teillä taitaa olla aika niukat menkat.
Kun on runsaat menkat, se veri näkyy paperin läpi, ulottuu usein reunojen yli ja teippipuolellekin jopa. Ja saattaa olla ihan lämminkin vielä.
Ihana tunkea sellaista jonkun keittiön roskiin ja miettiä että mitäpä se emäntä mahtaa ajatella...
Saatika minä, jolla on pahaakin virtsankarkailua, ja tenat siksi käytössä.
Ai menkkarättihullukin on taas palannut jauhamaan lempiaiheestaan. Huokaus.
Ei kyse ole häpeästä vaan ettei tee mieli mainostaa asiaa keittiössä ja pahimmillaan muille vieraille, joita ei tunne. Kuten ei ripuliakaan mainostettaisi. Vaikeaa tajuta? Mikä tekee ihmisestä ei-aikuisen, jos ei halua muille vahingossa menkkarättejään esitellä?
Käsittämättömintä tässä on se, että te samaan aikaan sanotte noin mutta kuitenkin teitä ällöttää ajatus wc-roskiksen haisevista siteistä joita vieraat jättää. Siis jos teitä ällöttää toisten siteet vessassa, miten mä uskaltaisin sitä sinne keittiöön edes viedä kun siellä te voitte nimenomaan nähdä sen?
Ja tää onkin yksi syy miksi se myös inhottaa - en tiedä mikä sen emännän/isännän suhtautuminen on JOS se sen siteen näkee. Että oksettaako sitä vai ei. Siksikin inhottaa jättää se sinne.
Ja mä haluan laittaa siteen roskiin heti eikä laittaa sitä mihinkään lattialle tai lavuaarin reunalle siksi aikaa kun pyyhkii tai pesee kädet.
En myöskään halua pestä käsiä uudelleen vaan haluan pestä ne kerralla eikä käydä edestakaisin pesemässä käsiä jotta voi mennä kahvipöytään.