Kävin kylässä nais kaverin luona ja sillä ei ollut roskista vessassa
Kommentit (139)
Keittiön roskikseen vien. Ei ole ongelmaa kuljetuksen kanssa.
Meillä ei kotona ollut koskaan vessassa roskista, eikä itsellekään omissa asunnoissa ole ollut. Ei tarvetta, roudaan keittiön roskikseen. Myös ne vanulaput ja puikot. Ällöttäisi ajatus että WC-roskiksessa olisi jotain roskia kun ei sitä tulisi tyhjennettyä niin usein. Ja joo, ei vaan huvita tyhjennellä yhtä roskista enemmän kun yhdelläkin pärjää.
Amiluna kirjoitti:
Olin kans kuvitellu, että kaikki naiset tykkäis pitää vessassa roskista, ehdottomasti kannellista. Ja kuukuppia kun käytän niin lähinnä se täyttyy vanulapuista, hammaslangasta, pumpulipuikoista eli aika hitaasti.
Minusta on aika erikoista täyttää kuukuppi vanulapuilla, hammaslangalla, pumpulipuikoilla jne.
Roskis olisi paljon kätsympi?
Yhdessä perheessä 2 vessaa, kummassakaan ei roskista. Toista vessaa käyttävät teinitytöt. Heittelevät kaikki roskat lattialle...
Mihin tarvitsen vessassa roskista? Pesen kasvot vedellä ja joskus lisäksi puhdistusemulsiota. Korvat pesen suihkussa, en tunge niihin esineitä. Käytän kestosuojia kuukautisiin. Jos käytän hammaslankaa, menee se (biohajoava lanka) joko wc-pönttöön paperin mukana tai keittiön jätteisiin. Vaipatkin meillä kestovaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi menkat kylässä, niin en todellakaan jättäisi veristä sidettä muiden roskikseen. Kääräisen sen vessapaperiin, laitan omaan laukkuuni ja heitän kotona roskiin. Mun mielestä olisi myös kuvottavaa, jos joku jättäisi intiimiroskiaan mun kotiini.
Sama vauvanvaippojen kanssa. On todella epäkohteliasta jättää kakkavaippa haisemaan vieraaseen roskikseen. Pidän aina mukana pieniä muovipusseja, että voin viedä haisevat jätteet mukanani pois.
For real 😂
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitsen vessassa roskista? Pesen kasvot vedellä ja joskus lisäksi puhdistusemulsiota. Korvat pesen suihkussa, en tunge niihin esineitä. Käytän kestosuojia kuukautisiin. Jos käytän hammaslankaa, menee se (biohajoava lanka) joko wc-pönttöön paperin mukana tai keittiön jätteisiin. Vaipatkin meillä kestovaippoja.
Ei sinne saa laittaa edes ”biohajoavaa” hammaslankaa! Sinne saa laittaa vain sitä itseään, sitähän on vuosikausia yritetty saada läpi kansan tajuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi menkat kylässä, niin en todellakaan jättäisi veristä sidettä muiden roskikseen. Kääräisen sen vessapaperiin, laitan omaan laukkuuni ja heitän kotona roskiin. Mun mielestä olisi myös kuvottavaa, jos joku jättäisi intiimiroskiaan mun kotiini.
Sama vauvanvaippojen kanssa. On todella epäkohteliasta jättää kakkavaippa haisemaan vieraaseen roskikseen. Pidän aina mukana pieniä muovipusseja, että voin viedä haisevat jätteet mukanani pois.
Miksi et heitä piharoskikseen? Miksi haluat viedä kotiin asti?
Yhtä lailla ne menkkarätit siellä keittiössä haisee ellei pahemmin, kun keittiön roskakaappia availlaan kuitenkin useammin...
Vierailija kirjoitti:
!! VESSAAN VAIN VESSAPAPERI JA JÄTÖKSET !!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla ne menkkarätit siellä keittiössä haisee ellei pahemmin, kun keittiön roskakaappia availlaan kuitenkin useammin...
Keittiössä se menkkarättien haju vasta kuvottaakin, kun siellä tehdään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuukautissuojia käytätte jos ne haisee? Ja miten? Itse käytän pelkästään tamponeja eikä ne miltään haise, ellei tietty nenä kiinni käy nuuhkimaan niin kai siitä jonkun veren hajun saa haistettua, mutta se kai menee jo jonkin fetissin puolelle. Ei ne sieltä roskiksesta mihinkään haise.
Juu,ei ole mullakaan. Totesin sen melko turhana, kun sinne tosiaan tuli roskaa niin harvoin. Esim.wcrullahylsythän mulla menee pahvikierrätykseen samantien, shampoo-ym muut putelit joutaa myös keittiön sekajätteeseen heti. Siteitä/tamponeja en käytä. Vieraitakaan ei koskaan käy...
Nuo roskikset tuli jo -80 luvulla käyttöön . Miksi kehitys on mennyt taaksepäin ? Ap
Ei saa mennä menkoissa kylään. Parempi ois ryömiä menkkamajaan häpeemään.
Ei vaan, roskis kuuluu olla jokaisessa vessassa, sivistymätöntä jos roskis puuttuu!!
Voihan sitä siivota vessan kun vieraat on lähteneet, vaihtaa käsipyyhkeet ja vaihtaa pussin roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuukautissuojia käytätte jos ne haisee? Ja miten? Itse käytän pelkästään tamponeja eikä ne miltään haise, ellei tietty nenä kiinni käy nuuhkimaan niin kai siitä jonkun veren hajun saa haistettua, mutta se kai menee jo jonkin fetissin puolelle. Ei ne sieltä roskiksesta mihinkään haise.
Minkälainen hajuaisti sulla on?
Ei ole minullakaan, käytän kuppia niin ei tule roskaa. Vanulaput jne jaksan kiikuttaa muualle roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen hajuaisti sulla on?
Normaali. Sun toosasi ei tosin varmaan varmaan sitä ole jos kuukautissuojasi haisevat roskiksessa niin että koko keittiö lemuaa. Mene gynelle.
Minulla yksi varsinainen roskasanko keittiön tiskipöydän alla sekajätettä varten ja pari muovipussia, joihin lajittelen erikseen muovit ja pahvit. Lisäksi eteisessä on yksi laatikko vanhoja sanomalehtiä ja muuta poisheitettävää paperia varten.
Ne WC-rullat voi nykyisin laittaa suoraan vessanpönttöön ainakin jos ostaa Lotus Soft Emboa.
Lotus Soft Embo -wc-paperirullissa on Flush&Go® -hylsy, jonka voi kierrättää, kompostoida tai huuhtoa. Flush&Go® hajoaa veteen kuten wc-paperi, 100-prosenttisella varmuudella. Tuote on valmistettu Suomessa Nokian paperitehtaalla.
Ei ole meilläkään. On mulla menkat joskus kapselista huolimatta, mutta on myös taapero ja koiranpentu, joten en uskalla pitää roskista vessassa ja odottaa koska se levitetään... Lisäksi olen laiska viemään roskia, joten kyläilevä kaveri voisi järkyttyä vielä enemmän jos vastassa olisi mun viimeisten menkkojen roskat kesältä. Kärjistetysti. Vaikka oikeestihan ne olisikin jo koira syönyt, yök
miten niin tuli, eikö ap ole ollut koko ajan paikalla?