Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 6.3.

Vierailija
06.03.2014 |

Tänään luvassa siis viimeiset yksilötreffit. Iltapäivälehtien ennakkotunnelmia illan jaksosta:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030618095901_vi.shtml (Christian & Milla)

http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288662346718.html (Paula & Rauno)

Viime viikolla symppasin Raunoa, joka laitettiin sytyttämään takkatuli ja kynttilöitä Paulan treffeille. Toivoin, että Rauno saisi myös itse romanttiset treffit, kun on aina ottamassa huomioon muita. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella noista ennakkotiedoista. Vaatekaupan, kultasepänliikkeen ja valokuvaamon sijasta olisin ehkä halunnut Raunon ja Paulan viettävän kahdenkeskistä aikaansa vähän tunnelmallisemmissa merkeissä toisiinsa paremmin tutustuen. Paulaa tuntuu kiinnostavan vain Raunon ulkomuodon muokkaus (vaateostokset) ja harmittaa sekin, että aina jaksaa muistuttaa siitä mahasta. Ja tuo sormustenkokeilukin tuntuu vain joltain Paulan tempaukselta antaa kyläläisille puhuttavaa. Noh, toivottavasti treffit osoittautuu paremmiksi kuin miltä kuulostaa..

Christianin ja Millan lämpimät treffit ei tule yllätyksenä varmaan kenellekään. Odotettavissa siis ihastuneen Christianin pään taivuttelemista puolelta toiselle. ;D

Kommentit (196)

Vierailija
61/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei näytä ihan supisuomalaiselta?

Vierailija
62/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan liikuttunut noista Christianin freffeistä Millan kanssa ja hänen valintansa on kyllä ihan selvä, toivottavasti heistä olisi toisilleen vielä tämän ohjelman jälkeenkin. Samoin näyttää aika selvältä, että Janne valloittaa Viljan sydämen ja sekin valinta miellyttää. Tuomaksella oli suuret odotukset Heidin freffeiltä ja tietääksi  Heidi on muuttanut Tuomaksen luo, joten kaikki näytti sielläkin onnistuneen. Ainoa, josta en osaa sanoa juuta enkä jaata, on Paula ja hänen kumppaninsa. Kovasti hän Raunoa juoksutti ja näytti kieltämättä hänestä tykkäävänkin, mutta silti en uskalla arvailla lopputulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:49"]

Toi Paula on ihan mahdoton.

[/quote]

hauska nainen omalla tavallaan. :)

ja näyttää tosiaan tekevän juuri kaikenlaista mitä mieleen pälkähtää. Niinhän itsekin puhui, että tuossa iässä voi jo ottaa ilon irti tms. mitä sanoja nyt käyttikään.

Vierailija
64/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan huvittavaa, kun Paula käskytti sitä tarjoilijaa mihin salaattilautanen asetetaan :D Ja ne kysymykset Raunollekin oli sellaisia kuulustelevia.

Vierailija
65/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:08"]

Mulla tuli ihan tippa linssiin kun katsoi Christiania ja Millaa. Ihanaa :) voin kuvitella sen tunteen, kun on ihan hullaantunut toisesta.

[/quote]

joo molemmat näytti kyllä niiiin rakastuneilta, muistan tuon tunteen kun ei vaan voi lakata hymyilemästä. ihanaa! :)

[/quote]

Niinhän se Christiankin puhui Hollywood-meiningistä. Vähän ku ois katsonu jotain rakkauselokuvaa. Ainakin tälle katsojalle välittyi se hollywood, kun herkistyin oikeasti. :) Ja aika harvoin edes liikutun elokuvista. Tai sitten johtuikin nimenomaan siitä, kun on vielä totta :)

Vierailija
66/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christianin treffit oli tosiaan ihan lutuset, mutta kieltämättä kävi mielessä, että pienoinen ero sisällössä tämän ja viime viikon välillä. Ja ymmärrän, että sille mieluisimmalle on halunnut järjestää jotain erityisen jännää, mutta silti kun yhden vie lentämään ja toisen asunnolleen syömään voileipää...

Pelottaa vähän Jonnan reaktiot ensi jaksossa. Toivottavasti ohjelma on vain leikattu näin, eikä hänellä oikeasti ole mitään kuvitelmia...

Paulan komentelu alkoi ärsyttää. Ja jotenkin se, että tuntui jotenkin hyväksikäyttävältä, että mentiin pitkin kylää käsi kädessä ja sormuskaupassa jne ihan vain juorujen takia - eikä sellaista kunnon keskustelua edes yritetty.

Ja mullekin tuli sellainen olo, että Tuomas ja Heli sopisivat hyvin yhteen. Vaikka valinta onkin tehty, mutta silti.

Vierailija
67/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne varmasti sovi yhteen tää tuomas ja heli jos ei se kerran sitä valinnu ;) ja eikä tossa varmaan ihan kaikkee näytetä

Vierailija
68/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

Tuomas luulee että ne ovat luonnolliset. Useimmat miehet eivät tajua, että "erittäin kaunis nainen" on yleensä vain hyvin meikattu. Miehet luulevat, että "luonnollisen" näköisellä kauniilla ei ole meikkiä tai muuta lisuketta. Heille meikki = voimakkaat, selvästi erottuvat värit, paksut rajaukset jne.

[/quote]

Komppaan tätä! Itse meikkaan näin: Meikkivoide, puuteli, kulmakarvat luomivärillä (vähän väriä päälle), poskipuna, eyeliner ylös ja ripsiväri.. 

Kun miehen kanssa seurustelun alkuaikoina puhuttiin tälläytymisestä mies sanoi minulle "ethän sinä edes meikkaa".. Öh.. No en "ylimeikkaa", korostan vain piirteitäni tummemmaksi. 

Miehet ovat hieman yksinkertaisia :).

[/quote] minä, minä, minä, minä...ketään kiinnosta sinun meikkaaminen.

[/quote]

Kuka kusi muroihisi? :D. Annoin esimerkin vain kuinka miehet eivät välttämättä tajua selvääkään meikkiä meikiksi. Menehän lenkille niin piristyt :). 

Vierailija
69/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki lisää itsestäsi.

Vierailija
70/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sinulla nyt huono päivä :). Toivottavasti viikonloppusi on mukava! 

Vierailija
71/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula siis ottaa Raunon. Tällainen vaikutelma minulle ainakin tämän päivän jaksosta syntyi.

Vierailija
72/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne Tuomaksen morsianehdokkaat ovat myös siivonneet, kokanneet yms. ihan ilmaiseksi. Miksi vain Viljan tilalla tehdyt ttöt on ongelma?

Vierailija
73/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nauravani hyväntahtoisesti ääneen, kun näytettiin kuvaa, missä Paula veti Raunoa perässään. Paula mennä tohottaa edellä ja Rauno tulee perässä  hitaasti mutta varmasti. Rauno muuten onnistui hyvin kuvissa:)

Vierailija
74/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseki olin ihan ihmeissään, että Christian meni Millan kanssa noinkin pitkälle, että antoivat toisilleen pusuja ja tunnelma oli selkeästi ihan erilainen mitä muiden tyttöjen kanssa. Valinnat on nyt aika selviä, mutta eihän sitä tiedä millaisia yllätyksiä ohjelma vielä antaa ja asiat saattaakin mennä ihan eri tavalla mitä nyt annetaan ymmärtää. Kun eihän katsoja kaikkea näe, vain pienen osan jokaisen maajussin elämästä. Mutta jännittää kyllä miten käy, tää kausi on ollut tosi kiva! Harmi vaan että lähden ennen seuraavaa jaksoa pitkälle lomalle Lähi-Itään niin ei pysty katsoa loppukautta enään, mutta voinhan mä täältä seurailla miten käy. :) Täällä ainakin keskustellaan paljon jokaisesta jaksosta.

Vierailija
75/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli vaikuttaa oikeen ihanalta ja todella kaunis nainen.

Vierailija
76/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ja suoraan sanottuna ärsyttää toi muiden morsianehdokkaiden viilaaminen linssiin. Ollaan jo rakastuneita, päätetty jatkosta, mutta esitetään muille toivoa vielä olevan. Puhun nyt lähinnä c:stä ja tuomaksesta.

"Vähän jännittää mennä takaisin tilalle, kun pitäisi pystyä pitämään näppinsä erossa toisesta, ettei muille tuu paha mieli". Mitvit? Ai paha mielikö ei tule siitä, että turhaan on annettu kasvattaa niitä tunteita toista kohtaan, kun ei suuta saada auki. Kamalaa teinipelleilyä. Minä en tuollaiseen mieheen koskisi pitkällä tikullakaan, jos pystyy naisia tuolla tavoin kohtelemaan. Mutta ilmeisesti jotkin naiset sitten pitävät tälläisestä itsensä jalustalle nostamisesta miesten toimesta. .

Vierailija
77/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christian ja Milla oli kyllä tosi suloisia. Tuli mieleen meidän alkuajat mieheni kanssa, voi että :)

Jonnaa kyllä käy sääliksi. Tyttö-parka putoaa korkealta ja kovaa.

Vierailija
78/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

Tuomas luulee että ne ovat luonnolliset. Useimmat miehet eivät tajua, että "erittäin kaunis nainen" on yleensä vain hyvin meikattu. Miehet luulevat, että "luonnollisen" näköisellä kauniilla ei ole meikkiä tai muuta lisuketta. Heille meikki = voimakkaat, selvästi erottuvat värit, paksut rajaukset jne.

[/quote]

Komppaan tätä! Itse meikkaan näin: Meikkivoide, puuteli, kulmakarvat luomivärillä (vähän väriä päälle), poskipuna, eyeliner ylös ja ripsiväri.. 

Kun miehen kanssa seurustelun alkuaikoina puhuttiin tälläytymisestä mies sanoi minulle "ethän sinä edes meikkaa".. Öh.. No en "ylimeikkaa", korostan vain piirteitäni tummemmaksi. 

Miehet ovat hieman yksinkertaisia :).

[/quote] minä, minä, minä, minä...ketään kiinnosta sinun meikkaaminen.

[/quote]

Kuka kusi muroihisi? :D. Annoin esimerkin vain kuinka miehet eivät välttämättä tajua selvääkään meikkiä meikiksi. Menehän lenkille niin piristyt :). 

[/quote]

Minusta tämä meikkikommentti oli hauska ja lisäsi keskustelun tasoa eli jatka samaan malliin!!!

Vierailija
79/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut selvästikään Christianin ja Millan eka pusu kyseessä. Selvästi lähempää tuttavuutta tehty jo aiemmin. Söpö pari kyllä :)

Vierailija
80/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmmmm! tuomaksen heidi kuuluu facebookissa "myydään/ostetaan hääpukuja" -ryhmään... oliskohan kesähäät tulossa ;)))