Maajussille morsian 6.3.
Tänään luvassa siis viimeiset yksilötreffit. Iltapäivälehtien ennakkotunnelmia illan jaksosta:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030618095901_vi.shtml (Christian & Milla)
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288662346718.html (Paula & Rauno)
Viime viikolla symppasin Raunoa, joka laitettiin sytyttämään takkatuli ja kynttilöitä Paulan treffeille. Toivoin, että Rauno saisi myös itse romanttiset treffit, kun on aina ottamassa huomioon muita. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella noista ennakkotiedoista. Vaatekaupan, kultasepänliikkeen ja valokuvaamon sijasta olisin ehkä halunnut Raunon ja Paulan viettävän kahdenkeskistä aikaansa vähän tunnelmallisemmissa merkeissä toisiinsa paremmin tutustuen. Paulaa tuntuu kiinnostavan vain Raunon ulkomuodon muokkaus (vaateostokset) ja harmittaa sekin, että aina jaksaa muistuttaa siitä mahasta. Ja tuo sormustenkokeilukin tuntuu vain joltain Paulan tempaukselta antaa kyläläisille puhuttavaa. Noh, toivottavasti treffit osoittautuu paremmiksi kuin miltä kuulostaa..
Christianin ja Millan lämpimät treffit ei tule yllätyksenä varmaan kenellekään. Odotettavissa siis ihastuneen Christianin pään taivuttelemista puolelta toiselle. ;D
Kommentit (196)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.
[/quote]
Tuomas luulee että ne ovat luonnolliset. Useimmat miehet eivät tajua, että "erittäin kaunis nainen" on yleensä vain hyvin meikattu. Miehet luulevat, että "luonnollisen" näköisellä kauniilla ei ole meikkiä tai muuta lisuketta. Heille meikki = voimakkaat, selvästi erottuvat värit, paksut rajaukset jne.
[/quote]
Komppaan tätä! Itse meikkaan näin: Meikkivoide, puuteli, kulmakarvat luomivärillä (vähän väriä päälle), poskipuna, eyeliner ylös ja ripsiväri..
Kun miehen kanssa seurustelun alkuaikoina puhuttiin tälläytymisestä mies sanoi minulle "ethän sinä edes meikkaa".. Öh.. No en "ylimeikkaa", korostan vain piirteitäni tummemmaksi.
Miehet ovat hieman yksinkertaisia :).
[/quote] minä, minä, minä, minä...ketään kiinnosta sinun meikkaaminen.
Kumpi se nainen oli joka sain Tuomaksen höröttämään siellä keilaradalla; Heli vai Heidi? Minusta se naurattaja olisi paras vaihtoehto Tuomakselle.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:43"]Kumpi se nainen oli joka sain Tuomaksen höröttämään siellä keilaradalla; Heli vai Heidi? Minusta se naurattaja olisi paras vaihtoehto Tuomakselle.
[/quote]
Se vaalea.
Eihän tuossa ole tarkoituskaan olla tilallinen. Eikö se mene niin että " saa elantonsa maalta", eli riittää että on renki, saa elantonsa tilan hoitamisesta. Sitä paitsi monella nuorella tilallisella on velkaa niin paljon, että elämiseen ei juuri mitään jää. Palkollisena on vara leveämpään leipään, mutta toisalta se tila ei välttämättä ole koskaan oma.
Onneks Jonna oli paukannu etupenkille ku lähettii värikuulasota-radalle :D
Miten musta tuntuu, etät Tuomaksen treffejä näytetään aina vähemmän kuin muiden. Eipä tuosta hänen ja Heidin treffeistä jäänyt oikein mitään mieleen. Ilmeisesti Tuomas kuitenkin Heidin valitsee, koska kertoi odottaneensa treffejä koko viikon ja ovat kuulemma viettäneet aikaa muutenkin toistensa seurassa.
Harmittaa jonnan puolesta, kun vaaleanpunaiset unelmat särkyvät.. Vaikka hän ei ole paljoa vastakaikua missään vaiheessa saanutkaan. Mutta av-mammat olivat oikeassa, c oli tehnyt jo valintansa..
oli kyllä melko omahyväistä kehua itseään "sopivammaksi ja yrittäjähenkiseksi". No ei edelleenkään c:llä ole omaa tilaa! Jos vainajan suku päättäisi lopettaa tilan, c.llä ei olisi asiaan osaa eikä arpaa..
Paula käskytti tarjoilijaakin ärsyttävästi ja laittoi äijät myymään vaatteitaan. Huhhuh. Onko Paula ihastunut Raunoon, kun niin käsikädessä menivät pitkin kylää??
Ihana kun chrisu ja se tyttö jonka nimeä en muista oli niiiin onnessaan ja rakastuneita:)) muiden kanssa ollu niin kankeat treffit, kun eka pusu on annettu niin loppua ei tulekaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]
Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.
[/quote]
Sinä et varmaan ole nähnyt ministeri Pia Viitasen sirkusripsiä.
Heidi: Onko samat fiilikset kuin viikko sitten?
Tuomas: O.
Heidi: Sieltä se lauantai sitten tulee..?
Tuomas: Sieltä se tulee.
Eräältä toiselta keskustelupalstalta poimituista keskusteluista " Tuomas ja Heidi asuvat yhdessä, ovat menneet kihloihin, eivät ole naimisissa VIELÄ" :)
Taitaa olla jo selvät sävelet Tuomaksenkin tuvassa.. ainakin tää Heidi pisti menemään niin emännän elkein "kunhan saadaan tää hässäkkä tästä ohi niin päästään rauhassa tutustumaan" tai jotain sinne päin.. öööh?
Mulla tuli ihan tippa linssiin kun katsoi Christiania ja Millaa. Ihanaa :) voin kuvitella sen tunteen, kun on ihan hullaantunut toisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:43"]Kumpi se nainen oli joka sain Tuomaksen höröttämään siellä keilaradalla; Heli vai Heidi? Minusta se naurattaja olisi paras vaihtoehto Tuomakselle.
[/quote]
Se vaalea.
[/quote] Nimi?
Ihmettelin koko kauden ajan paulan "hippivaatteita", tästä jaksosta tajusin että ne olivatkin paulan "omasta mallistosta" :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:08"]
Mulla tuli ihan tippa linssiin kun katsoi Christiania ja Millaa. Ihanaa :) voin kuvitella sen tunteen, kun on ihan hullaantunut toisesta.
[/quote]
joo molemmat näytti kyllä niiiin rakastuneilta, muistan tuon tunteen kun ei vaan voi lakata hymyilemästä. ihanaa! :)
ei varmaan oo epäselvää kenellekään että kenet Krisu valitsee..