Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 6.3.

Vierailija
06.03.2014 |

Tänään luvassa siis viimeiset yksilötreffit. Iltapäivälehtien ennakkotunnelmia illan jaksosta:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030618095901_vi.shtml (Christian & Milla)

http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288662346718.html (Paula & Rauno)

Viime viikolla symppasin Raunoa, joka laitettiin sytyttämään takkatuli ja kynttilöitä Paulan treffeille. Toivoin, että Rauno saisi myös itse romanttiset treffit, kun on aina ottamassa huomioon muita. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella noista ennakkotiedoista. Vaatekaupan, kultasepänliikkeen ja valokuvaamon sijasta olisin ehkä halunnut Raunon ja Paulan viettävän kahdenkeskistä aikaansa vähän tunnelmallisemmissa merkeissä toisiinsa paremmin tutustuen. Paulaa tuntuu kiinnostavan vain Raunon ulkomuodon muokkaus (vaateostokset) ja harmittaa sekin, että aina jaksaa muistuttaa siitä mahasta. Ja tuo sormustenkokeilukin tuntuu vain joltain Paulan tempaukselta antaa kyläläisille puhuttavaa. Noh, toivottavasti treffit osoittautuu paremmiksi kuin miltä kuulostaa..

Christianin ja Millan lämpimät treffit ei tule yllätyksenä varmaan kenellekään. Odotettavissa siis ihastuneen Christianin pään taivuttelemista puolelta toiselle. ;D

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen pitäisi niiin todella valita Heli! Tosi symppis ja sopiva hälle.

Vierailija
22/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIljan miesehdokkaat jatkaa remonttitöiden tekoa ilmaiseksi. Jannekin pyöritteli päätään, että erikoista on. Miten nuo alentuvat tuohon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIljan miesehdokkaat jatkaa remonttitöiden tekoa ilmaiseksi. Jannekin pyöritteli päätään, että erikoista on. Miten nuo alentuvat tuohon?

Vierailija
25/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:15"]Mua häiritsee Tuomaksen Heidin epäluonnolliset ripsenpidennykset. Tykkääkö miehet oikeesti tollasista turboripsistä.

[/quote]

Tuomas luulee että ne ovat luonnolliset. Useimmat miehet eivät tajua, että "erittäin kaunis nainen" on yleensä vain hyvin meikattu. Miehet luulevat, että "luonnollisen" näköisellä kauniilla ei ole meikkiä tai muuta lisuketta. Heille meikki = voimakkaat, selvästi erottuvat värit, paksut rajaukset jne.

[/quote]

Komppaan tätä! Itse meikkaan näin: Meikkivoide, puuteli, kulmakarvat luomivärillä (vähän väriä päälle), poskipuna, eyeliner ylös ja ripsiväri.. 

Kun miehen kanssa seurustelun alkuaikoina puhuttiin tälläytymisestä mies sanoi minulle "ethän sinä edes meikkaa".. Öh.. No en "ylimeikkaa", korostan vain piirteitäni tummemmaksi. 

Miehet ovat hieman yksinkertaisia :).

Vierailija
26/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, että riiitäisikö Christianin hoitamalta tilalta elanto myös morsiamelle, miksi pitäisi osata muuten tehdä tilan töitä sen kummemmin, jos morsian joutuisi kuitenkin menemään töihin tilan ulkopuolelle.

Vierailija
27/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii mitä se C tekee, pääasia että ees vähän jotain maatöitä ja nyt pääasia kun löysi rakkauden, mikä on tän ohjelman tarkoituskin <3

Vierailija
28/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ihmetellyt paulan "hippivaatteita", nyt tajusin että ovatkin hänen omaa mallistoaan... :)

Vierailija
29/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse näe Viljan töiden "teettämisessä" mitään valtavaa vikaa. Jos kuvittelen itseni (mikä ei se helpoin samaistumispinta ole 22v heteronaiselle :D) sulhasehdokkaaksi böndelle kahden muun miehen kanssa, niin ruumiillinen työ olisi ihan tervetullutta. Tuolla varmaan menee tunteet laidasta laitaan niin on hyvä että saa keskittä vähän johonkin fyysiseen sillä aikaa kun se typykkä treffailee muita herroja. Eipä tarvi pyöritellä peukaloita ja pääsee näyttämään mihin pystyy, ellei sitten ole sattunut syntymään ne pyörivät peukalot keskellä kämmentä. Ja pitäähän se todellinen kuva noista olosuhteista antaa. Mikäs järki on esittää, että täällä maalla on helppoa ja auvoista, kunhan keitellään kahvia ja viedään lehmille heiniä jos niin ei ole. Ihan oikein näyttää, että tällästä täällä on, kovaa työtä on tiedossa. Jos ei kelpaa, niin tervemenoa takaisin kaupunkiin :D

Vierailija
30/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen Heli on kyl kaikista söpöin tyttö ikuna:):)

Vierailija
31/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Chrisun ja Tuomaksen + morsianten välinen paint ball -sota oli ihan hauska idea ja varmasti mukava piristysruiske noille kaikille.

Rauno <3

Yleensä maajussit/-jussittaret teettää kumppaniehdokkaillaan farmiviikon aikana sellaisia pieniä askareita ja suht iisejä tehtäviä, jotta päästään ns. maalla asumisen tunnelmaan ja nähdään ehdokkaista uusia puolia, mutta Viljan miehillä teetättämät hommat on aivan eri kaliiberia. Oikeasti raskaita ja isotöisiä hommia - rakentamista ja purkamista. Itse en kyllä kehtaisi laittaa vieraitani noin työläiden projektien pariin, kun kyse on kuitenkin treffiohjelmasta. Ihme, ettei tuotanto ole puuttunut tähän.

Vierailija
32/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on kyllä ärsyttävä! Kauhee päällepäsmäri!

Vierailija
33/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä nyt puki sillä mahalla mua eteenpäin!" minkä sitä Rauno mahalleen voi. :D <3

Vierailija
34/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Paula on ihan mahdoton.

Vierailija
35/196 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitos nostajalle!

Vierailija
36/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauno: "kyl se on aina mielenkiintosta ku joku on polvella" pokerinaamalla. Toi on kyllä oikeesti niin hauska tyyppi :DDD

Vierailija
37/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo Raunon ja Paulan ystäväkuvat. Etenkin ne, joissa Rauno nauroi vapautuneesti.

Vierailija
38/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja tarvii sinne kirvesmies taitoisen miehen. Siis remonttimiestä se talo kaipaa, joka paikka rempallaan.

Vierailija
39/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude mikä treffit Christianilla! Vitsi että ois mahtavaa. Ja pusuki :)

Vierailija
40/196 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pusu tälle kaudelle