Eka kertaa Kanariansaarille. Mitä mukaan?
Otetaanko sinne omat pyyhkeet vai voiko hotellin pyyhkeitä viedä rannalle? Onko iltaisin kylmää maaliskuun lopulla, riittääkö pelkkä keäsinen neuletakki takiksi? Pärjääkö kenkinä sandaaleilla? Paljonko mukaan vaatetta 4v ja 7v lapsille?
Kommentit (45)
32 jatkaa. 15 ulkomailla asutun vuoden jälkeen osaamme muitakin kieliä kuin suomea. ja kyllä, olen rikas.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 15:36"]
32 jatkaa. 15 ulkomailla asutun vuoden jälkeen osaamme muitakin kieliä kuin suomea. ja kyllä, olen rikas.
[/quote]
Olet olet! *kumartaa*
"pieruverkkarit" on ne lempi/koti/olohousut joita käytetään niin arjessa kuin juhlassakin ja toki ne pitää rehata myös lomalle mukaan kun ei jaksa tai kykene paremmin pukeutumaan ettei vain tule ressiä tai mene pönöttämiseksi koko loma ;)
Kiva että olet rikas mutta luulisi sitten että sinulla/teillä on etiketti hanskassa ja toki "lomaetiketti" on rennompi ja ei tarvitse paljoa vaivautua ollakseen ok.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 15:36"]
[/quote]
Paljastit juuri todellisen tilanteesi. Rikkaat eivät koskaan kerro olevansa rikkaita, muut tietävät sen aivan muista syistä! Eli jatka sä vaan haaveilua...
39, mitä on pieruverkkarit? me käytetään urheiluvaatteita vaan urheillessa.
t. 32