Lelukaupan lista tämän joulun hittileluista on KÄSITTÄMÄTÖNTÄ SIANSAKSAA!!
XS Lelut ennuste: Top 10
L.O.L. Remix Super Surprise
Nerf Ultra One
Hatchimals Crystal Flyers
Present Pets
Lego Super Mario
ProjeX
Mistakos
FurReal Cubby
Baby Born
Little Live Pets Gotta Go Flamingo
Tunnistin yhden tutun sanan, LEGO
Kommentit (39)
Mikä olisi av-mamman lista? Mielellään itse tehtyä, tai ainakin suomalaista. Minä aloitan:
1. Mollamaija ( = kangasnukke, jos nuoremmat mammat eivät tiedä)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä korona-aika sekoittanut leluvalmistajien päät? Meidän lapset bongasivat lelukuvastosta pelin, jossa vessanpönttöä pumpataan pumpulla ja pöntöstä lentää kakkapökäle..
Flushin’ Frenzy -lautapeli
Kauankohan nämä kakkajutut jaksaa viihdyttää? Ei varmaan edes ensi vuoteen.
Mikä helvetti tätä maailmaa vaivaa?
Voin vain kuvitella nettikeskustelun vuonna 2050:
-Hei kaikki 2020 luvun lapset, mitä leluja muistatte lapsuudestanne?
-Lentävän paskapökäleen ja glitteriä paskovan flamingon.
Toivottavasti ei löydy omien lasten lahjalistalta...
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta googlasin tuon listan viimeisen, kyseessä siis laulava interaktiivinen flamingo (!) joka kakkaa glitteriä läpinäkyvään vessanpönttöön. Takuulla lapsesi ihastuu ikihyviksi!
Tässäpä mainio ajankuva tästä ajasta...
Vierailija kirjoitti:
Little Live Pets Gotta Go -interaktiivinen flamingo
Tässähän on kaikki mitä lelussa voi vihata. Paljon sotkua ja ärsyttävä renkutus!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä korona-aika sekoittanut leluvalmistajien päät? Meidän lapset bongasivat lelukuvastosta pelin, jossa vessanpönttöä pumpataan pumpulla ja pöntöstä lentää kakkapökäle..
Kakka/vessalelujuttuja oon ollut jo monta vuotta olemassa. Sama jotain oksentelevia ötöjä jotka oksentaa limaa/glitteriä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella nettikeskustelun vuonna 2050:
-Hei kaikki 2020 luvun lapset, mitä leluja muistatte lapsuudestanne?
-Lentävän paskapökäleen ja glitteriä paskovan flamingon.
Ensi vuonna on varmaan menstruoiva frozen elsa ja ejakuloiva pandakarhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakka/vessalelujuttuja oon ollut jo monta vuotta olemassa. Sama jotain oksentelevia ötöjä jotka oksentaa limaa/glitteriä.
Ja vessahuumori on viihdyttänyt lapsia ja usein aikuisiakin jo tuhansia vuosia, että ei näille kyllä ole loppua näkyvissä.
Tulee noista paska-vessa-leluista mieleen elsagate-ilmiö. Eli youtubessa lapsille naamioidut videot jossa Spiderman kakkaa Elsan suuhun tms.