Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous tulee taas 2021

Vierailija
11.11.2020 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (871)

Vierailija
161/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että vielä eilen tämän saman ketjun mukaan Putous on surkeaakin surkeampi tosijunttien paskaohjelma, mutta tänään kommentit ovat yhtä ylistyslaulua. Moni kertoo nauraneensa ihan ääneen, kun oli niin hillittömän hauskaa.

Putousta kattoo silti hirveen moni niin kannattaako sitä lopettaa

Vierailija
162/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvin naama kului jo kolme tuotantokautta sitten. En ymmärrä miksi hänen piti tulla pilaamaan narinallaan tääkin kausi?! Sen imitointitehtävän hän voitti vaan siksi, että tää imitoitava herra muisti ainoastaan Pilvin nimen.. Imitointikin sujui häneltä vain sillä yhdellä ainoalla ja narisevalla äänellä, jonka hän osaa!

Sepä se. Ääni on sama koska sitä ei näköjään voi muuttaa. Häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä Putouksesta pitävien älykkyysosamäärän on pakko olla alempaa keskitasoa alhaisempi?

Vierailija
164/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Pilvi Hämäläinen raskaana, vaatteet näyttävät aika pieniltä ja punaisessa mekossa vatsa on aika suuren näköinen?

Vierailija
165/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Putouksesta pitävien älykkyysosamäärän on pakko olla alempaa keskitasoa alhaisempi?

Olet ainoa.

Vierailija
166/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa päähän, että tässäkään ohjelmassa ei voida vitsailla ilman alapääjuttuja. Koko perheen ohjelma ja tokassa sketsissä puhuttiin suuseksistä. Siinä vaiheessa keräsin nuorimman lapsen (8v) ja lähdimme lukemaan akkareita. 

Tehkää nyt kerran yksi kausi ilman likaisia vitsejä. Yrittäkää nyt. Jos ei onnistu niin lähetysaika 22.30 alkavaksi. Ei alakoululaisten tartte kuunnella mitään seksijuttuja vielä.

Vierailija
167/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Rannan Lapin Patja oli tosi väsynyt. Yllätyin siitä, että täällä siitä tykättiin niin paljon. Luulin myös, että nykyisin paheksutaan lappilaisten murrevitsejä. Yli laudan teinipojat räjähti onnesta, koska luulevat Lapin Patjan pilkkaavan heidän nettikiusaamaansa saamelaista Miisaa (some-vaikuttaja), jota he siis kutsuvat tuolla Putoushahmon nimellä muutenkin :(

Eikö Ranta vitsaile enemmänkin Katja Lapin kustannuksella,- vai käännettiinkö se häneen jotteivät saamelaiset saisi aihetta ottaa itseensä- kuin sitä some-vaikuttajaa?En kyllä oikein tunne kyseistä musikanttia, hänen elämäntapojaan, mutta ilmeisesti Heikki Ranta mieltää tuon naisen jotenkin tahraiseksi paljon käytetyksi patjaksi uppoaa hyvin. Eipä se kyllä oikein onnistuneelta hahmolta vaikuta.

Vierailija
168/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Roope on?

Tekemässä Myyrän 2.kautta.

Vierailija
169/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folke rullar 🤣

Vierailija
170/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ketjun joku Kuuralle kateellinen koululainen? Huomaa, että nuo taitavan pojan dissausviestit on samalta näppäimistöltä peräisin.

Vierailija
171/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen imitointitehtävän hän voitti vaan siksi, että tää imitoitava herra muisti ainoastaan Pilvin nimen..

Samaa mietin. Pilvi oli ainoa, jonka tunnisti/muisti.

Vierailija
172/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hyvä. Tuntuu ylimieliseltä pojalta. Ja minusta ei ollut hauskaa että se määräili omaa iskää.

Ja miksi ottivat lapsen joka on jo jonkun kuuluisuuden lapsi?? Mua ärsyttää koko poika kun heti on päässyt näyttelee Jaajo Linnonmaan, Tökän jne kanssa

Se oli roolihahmon luonne, ei lapsinäyttelijän oma luonne. Hän näyt-te-li määreilevää manageria. Hän näyt-te-li ylimielistä. Ja teki sen pirun hyvin.

Sinua ärsyttää poika, koska hän on jo päässyt näyttelemään Jaajon kanssa. Elokuvissa tarvitaan myös lapsinäyttelijöitä ja tämä Kuura Rossi on selkästi siinä hommassa taitava. Uskon, että yhdessä näytteleminen on ollut Jaajolle suurempi kunnia. Linnonmaa ei ole kummoinen näyttelijä mielestäni.

Vierailija
173/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hyvä. Tuntuu ylimieliseltä pojalta. Ja minusta ei ollut hauskaa että se määräili omaa iskää.

Ja miksi ottivat lapsen joka on jo jonkun kuuluisuuden lapsi?? Mua ärsyttää koko poika kun heti on päässyt näyttelee Jaajo Linnonmaan, Tökän jne kanssa

Se oli roolihahmon luonne, ei lapsinäyttelijän oma luonne. Hän näyt-te-li määreilevää manageria. Hän näyt-te-li ylimielistä. Ja teki sen pirun hyvin.

Sinua ärsyttää poika, koska hän on jo päässyt näyttelemään Jaajon kanssa. Elokuvissa tarvitaan myös lapsinäyttelijöitä ja tämä Kuura Rossi on selkästi siinä hommassa taitava. Uskon, että yhdessä näytteleminen on ollut Jaajolle suurempi kunnia. Linnonmaa ei ole kummoinen näyttelijä mielestäni.

Ja vielä yksi asia: Antti Tuomas Heikkinen ei ole pojan oikea isä.

Vierailija
174/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainoatakaan jaksoa katsonut enkä jatkossakaan katso. Luulen että ihmiset jotka lukevat Seiskaa ovat tuon ohjelman kohderyhmää.

Minä katson Tanskalaista maajussia, Talot huokuvat historiaa, Antiikkikaksintaistelua esimerkiksi.

Vierailija
175/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ainoatakaan jaksoa katsonut enkä jatkossakaan katso. Luulen että ihmiset jotka lukevat Seiskaa ovat tuon ohjelman kohderyhmää.

Minä katson Tanskalaista maajussia, Talot huokuvat historiaa, Antiikkikaksintaistelua esimerkiksi.

Maajussille morsiamen katsominen paljastaa, ettet ole yhtään muita parempi :)

Vierailija
176/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folke ehkä hauskin sketsihahmo koskaan ja ne tanssitaidot!

Vierailija
177/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitinkö niin? Mua ärsyttää että se on vasta ollut jossain Pieni merenneito näytelmässä ja nykyään hän pääsee jokaiseen isompaan tuotantoon. Se Jaajo oli vaan esimerkki??

Eikö voi sanoa esimerkkejä. Kun heti niihin otetaan kiinni ja vittuillaan ja en kyllä ole muita kommentteja laittanut kun sen

Vierailija
178/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ole oikea iskä sitä just tarkoitin sketsi ei ollut hauska

Vierailija
179/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maajussille morsiamen katsominen paljastaa, ettet ole yhtään muita parempi :)

Tuo kommentti taas paljastaa ettet tiedä mitä ohjelmas tarkoitan!

Tansk. maajussi seuraa luomutilaa pitävää perhettä eläimineen.

Vierailija
180/871 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitinkö niin? Mua ärsyttää että se on vasta ollut jossain Pieni merenneito näytelmässä ja nykyään hän pääsee jokaiseen isompaan tuotantoon. Se Jaajo oli vaan esimerkki??

Eikö voi sanoa esimerkkejä. Kun heti niihin otetaan kiinni ja vittuillaan ja en kyllä ole muita kommentteja laittanut kun sen

Semmoista se on. Kun on päässyt yhteen projektiin ja tekee siinä vaikutuksen, tulee lisää projekteja. Ura lähtee raketin lailla lentoon. Monille näyttelijöille/muusikoille on käynyt samoin. Joskus riittää yksi viraalihitti netissä a boom!

Ketju on lukittu.