Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Dennis ei kuulosta kovin mukavalta tyypiltä. Tykkää naureskella ruotsinkielisille sukulaisilleen ja kollegoilleen, jotka hänen mukaansa puhuvat suomea hassusti.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Putouksen-ennakkosuosikki-Dennis-Nylund-…
En oikeasti ymmärrä, miksi pitää naureskella ihmisille, jotka ei puhu suomea äidinkielenään. Naureskelu ei oikein kannusta ketään puhumaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Dennis ei kuulosta kovin mukavalta tyypiltä. Tykkää naureskella ruotsinkielisille sukulaisilleen ja kollegoilleen, jotka hänen mukaansa puhuvat suomea hassusti.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Putouksen-ennakkosuosikki-Dennis-Nylund-…
En oikeasti ymmärrä, miksi pitää naureskella ihmisille, jotka ei puhu suomea äidinkielenään. Naureskelu ei oikein kannusta ketään puhumaan suomea.
Onko itseironia tuttu käsite? Hänhän on itsekin suomenruotsalainen. Se nimenomaan on hyvää huumoria että osaa nauraa itselleen.
Folke Rundqvist eli runkku Folke voittaa. Pian Putous on vaan maikkarin pakkopullaohjelma, täyteohjelma. Uusi kausi tehdään joka vuosi kun muuta ei keksitä. Nytkin Putousta on venytetty 10 jaksoon ihan turhaan.
Mä melkein odotan huomista Putousta ja Folkea. Minulla on asiakkaita Närpesistä ja he taala kuin Folke.
Miks mulle tulee tosta Aijasta transuvibat
FOLKE💚💛🧡❤
Putouksen historian paras hahmo, Jorma Streng(?) oli myös kova. Ja Luttinen.
Miksi toi Pilvi on noin huono 😶
Eka kerta nauroin pitkään aikaan putoukselle. Hyvä tuo irina sketsi.
Irina-sketsi oli aivan pohjanoteeraus. Pilvi varmaa luulee olevans hyvä, se on NIIN huono!
Kuka viittii keksiä noin huonoa vitsiä? Maksetaaks niille tosta kurasta?
Positiivista ettei tuossa laulamisessa yritetty olla väkisin hauskoja
pilvi n rasittava. kummallinen ihmistyyppi. tiiättekö kun joissain ihmisissä on jotain outoa, niin hän on sellainen.
Ihana Kuura! Miten voi olla noin nuori noin karismaattinen!
Mikä hitto toi räppäri oli??? Aivan luokatonta kuraa
"Älä sinä pelkää, että maailma loppuu, mä haluun, et se loppuuuuuu"
Nauroin silmät vesissä. Tää kausi on kyllä hyvä!
Tähänastiset sketsit ja räppi ovat olleet luokattoman huonoja. Rikkinäinen puhelin ei ole koskaan hauska.
Ärsytti, kuinka kuvausporukka nauraa kälätti suunnilleen kaikelle, mitä lavalla olevat sanoivat. Tuli mieleen joku sitcom, johon on pistetty naururaitaa mielivaltaisesti. Aito yleisö ei olisi nauranut samoin.