Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Mikä surkea esitys tuo äskeinen oli? Sori vaan mut tuli myötähäpeä kun tuollaset "konkaritkin" jäätyivät
Sketsistä oli unohtunut käsikirjoitus, tai ainakaan sitä ei oltu näyttelijöille esitelty.
Antti Tuomaskin suoriutui paremmin, vaikka oli ainoa tietämätön tuossa sketsissä..
Näyttelijän työ on näytellä. M Suosalo ja M Sorvali heti pois Putoksesta.
Mua ei oo naurattanut kertaakaan. Surkeaa viihdettä tänään tarjolla..
Tuleeko taas joku eskaritason uusi hahmo, vaikka kävelevä pulkka hiihtolomien kunniaksi. Kyllä lapsia naurattais, voi että.
Tai vaikka potta. Se olis tosi jännä.
Olipa turha se pallivitsi ohjelman alussa
Vierailija kirjoitti:
Olipa turha se pallivitsi ohjelman alussa
Kertoo paljon ohjelman tasosta nuo seksi/palli/spermakuppi "vitsit". Lähinnä noloja.
Sillä Tontulla on ärsyttävä murre!
Mua inhottaa tässä putouksessa tuomitseva asenne, vaikka ihan huumoria on. Sketsihahmot ovat itselleni ainoat huvituksen aiheet, vaikka rasittavia ovatkin, mutta se rasittavuus juuri itseäni tässä naurattaa.
Toi patja on niin huono, että se on ihan paras :D Toivottavasti voittaa koko kisan :D
Pilvi muistuttaa kohtuu paljon Jussi Jurkkaa! Samoja ilmeitä ja elkeitä.
Lautapelisketsissä olis mun mielestä ollut ihan hyvä idea, mutta sitten ei vissiin löydettykään kunniakasta lopetusta niin lauluksihan sekin piti vetää.
Vierailija kirjoitti:
Toi patja on niin huono, että se on ihan paras :D Toivottavasti voittaa koko kisan :D
Joko Patja tai Rundvist voittakoon.
Ainoat hahmot jotka naurattavat vaivattomasti.
Patjassa naurattaa sen rasittavuus älyttömine juttuineen. Rundvist taas homppelin upean persoonansa takia naurattaa.
Tulikoe oli tällä viikolla hyvä! Tehtävä oli yllättävän hauska. Tykkäsin myös lautapelisketsistä, vaikka laulamisen olisi voinut jättää siitä pois.
Olipa heikko jakso. Lautapelisketsissä olin jo innostunut kun siskoni "ihan helppojen pelien" pelaaminen on samanlaista. Tietysti sekin piti sitten pelata laulamisella. Niina Lahtinen, voisitko tehdä erikseen musikaalin? Kun laulaminen on sinulle kerran elinehto.
Viikkokatsaus oli oikeasti todella huono. Luulin, että Maarian poissaolo ja näin ollen juontajien välisten "vitsien" pois jäänti olisi parantunut Viikkokatsausta, mutta ei. Liikaa turhia vieraita. Edelleen nämä viimeiset, etenkin kun lauloivat.
Olipa kiva, ettei Tulikokeessa oikeat vastaukset tulleet näkyville ruutuun, vaan sai itsekin arvailla.