Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous tulee taas 2021

Vierailija
11.11.2020 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (871)

Vierailija
581/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen jakso tullut katsottua, mutta nyt tuntuu pajatso olevan tyhjä. Ohjelma-aika pitäisi puolittaa ja nostaa siten sketsitasoa!

Vierailija
582/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Tammista tarvittais lopuillekin viikoille. Ei tota hommaa pelasta enää oikein mikään. Vaikka juontaja-sirkustirehtööri kuinka nauraisi, hölisisi ja huitoisi. Kun ei toimi niin ei toimi. Kun ideat on loppu niin ne on loppu. Kun ei ole taitoa niin sitä ei silloin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku Imatralta. Ihan tavallisista pulliaisista aiemmat näyttelijät tehny suosikkihahmoja. Nää imuroi, patjoi jne. MIKSI?

Ai niin, kun lasten mielestä on hauskaa kun patja kävelee ja naama tursuaa seslongista.

Vierailija
584/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun latu-Raimo tippui. Oli paras koko kisassa.

Vierailija
585/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt tästä negatiivisuudesta täällä. Mun mielestä eilinen jakso oli tosi hyvä, presidentit ja sketsihahmot kylpylässä.

Muut näyttelijät törkeän hyviä, paitsi Aija... Hahmoista kolme parasta huippuja!!

Jokerihahmoista se Kati oli paras, mutta miten ihmeessä tylsä tonttu jatkoon? Tökän stunttihahmo oli hyvä just siks kun Tökä ei väännellyt itseään, oli tosi kuuma ja karismaattinen.

Vierailija
586/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aija ja Maaria ovat mukana demonstroimassa, että näytteleminen ei onnistu kun ei ole taitoa eikä karismaa

Olen vähän ihmetellyt, miten näitä dissataan "samantasoisina". Mun mielestä Maaria on hyvä, osaa laulaa, ja tykkäsin molemmista sketsihahmoistaankin.

Vierailija
587/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks noita perheitä kuvataan ohjelmassa? Ihan tyhmää. Kökköä jutustelua alussa. Ja se viive on kiusallinen.

Ihmettelen itsekin tuota perheiden kuvaamista ja miksi aina juuri lapsiperhe? On kai Putouksen katsojissa ihan aikuisia perheitä jota voisi haastatella jos pakko on joku valita?

Ja miksi ne perheet päättävät sen tulikokeen voittajan?

Kun se hybridi-TV ja sininen nappi on se päivän sana niin voisi sen hoitaa sillä tavalla niin enempi pääsisi vaikuttamaan immuniteetti-valintaan.

Ja vaikka itsellä ei sitä kyseistä hybridi-TV:tä olekkaan niin omasta mielestä tuo sininen nappi olisi reilumpaa kuin se että yksi perhe päättää sen kuka saa "suojahatun".

Vierailija
588/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko syy, miksi Kreisi-Kati ei mennyt jatkoon, että hän oli liian realistinen hahmo?

Vierailija
589/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli kreisikatin esikuva, julkkis?

Vierailija
590/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin positiivisesti yllättynyt jokerihahmoista, mutta miksi niistä juuri se heikoin ja vähiten hauskin, Tonttu, meni jatkoon? Siihen ei oltu panostettu juuri ollenkaan. Ilmeisesti lapsiperheet vaan äänestää näissä ja jatkoon laitetaan hassuimman näköinen hahmo.

Mä tykkäsin Tontusta. Miten niin ei oltu panostettu siihen? Olihan sen puheessa paljonki mietittyjä kohtia.

Vierailija
591/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, siellä on Niina Lahtinen pääkäsikirjoittajana ja sketsit sen näköisiä.  Joonas Nordman takaisin!

Vierailija
592/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja vuelä huonompi ohjelma.

Vierailija
593/871 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folke on paras nyt.

Vierailija
594/871 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko syy, miksi Kreisi-Kati ei mennyt jatkoon, että hän oli liian realistinen hahmo?

Minusta Kreisi-Kati oli liian ärsyttävä. Hahmossa oli potentiaalia, mutta se oli enemmän rasittava kuin hauska.

Vierailija
595/871 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäätimellä äänestäminen auttaa näitä lasten suosikkihahmoja kuten tonttu ja pönttö. Etenkin tonttu tuntui melko laiskalta sketsi-hahmolta kun taas esim Kreisi-Katissa oli enemmän ideaa. Lapsilta toki tuo hahmo meni varmaan ns.yli-ymmärryksen.

Ja tietty hahmo varmasti ärsyttää tosielämän "kreisikateja". :)

Vierailija
596/871 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä se hokasin.

Kreisi- Kati muistuttaa Anna Maija Tuokon hahmoa Kingi- ohjelmassa.

Vierailija
597/871 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikielessä tulee usein käytettyä sanaa " pönttö".

Senkin pönttö :D

Vierailija
598/871 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pilvi sanoi imitaatiotulikokeessa Paulan hahmossa ? En saanut selvää. Kovasti tuntui nolostuvan sanojaan

Nyt sain selvää, mitä sanoi. Terveisiä miehille, että mulla on pessaari paikoillaan.

Vierailija
599/871 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako joku tsiigata illan pläjäyksen?

Ite oon niin mont kertaa ollu vaan vihanen ohjelman jälkeen, niin taidan jättää välistä suosiolla. Se on niin nähty.

Vierailija
600/871 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Lahtisen niina paikkaa Maariaa..öyh...

Ketju on lukittu.