Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit mies niin miten hankkisit naisen?

Vierailija
11.11.2020 |

Ajatellaan että olet kaikin puolin tavallinen mies eli esim. Tinderistä et omantasoistasi seuraa saa

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi ap:n olettamuksia tasoista, vaan jatkaisin tinderöintiä ja etsisin seuraa myös muilta deittifoorumeilta, kävisin baareissa tutustumassa uusiin ihmisiin, tutustuisin mahdollisiin naisiin myös harrastusten kautta jne. Olisin kohtelias ja mukava tyyppi. Uskaltaisin pyytää kiinnostavaa naista treffeille.

Kuinkahan kauan ennen kuin itsetuntosi olisi murskana naisten käytöksen vuoksi?

Vierailija
22/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin 30+ lapsettomia sinkkuja. Ei vaadita kuin vakituinen työpaikka niin monet kello tikittää-naiset ovat heti selällään jos niin haluat. Ja näissä naisissa on paljon koulutettuja ja kauniita yksilöitä ;)

Voin kokemuksella kertoa, että ei auta.

30-34v lapsettomilta sinkuilta tulee samat "vaikutat mukavalta mutta.." pakit kuin nuoremmiltakin vaikka miten he olisivat etsimässä vakavaa parisuhdetta ja omaa perhettä. Ei kipinää=ei kipinää.

Olen aina ihmetellyt puheita pariutumisen helpottumisesta +30v ikäluokassa, ihan yhtä nirsoja ovat edelleen. Vakituinen työ löytyy ja treenattu kroppa ja kaikin puolin kunnollinen tapaus. Ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mies ja haluaisin naisen, unohtaisin ihan ekaksi sekä tasoteoriat että tinderin 😊

Miksi Tinderin? Kätevä tapa saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. En välitä yhtään käydä baareissa tai yökerhoissa. Harrastuksissa ei suuremmin potentiaalisia ole, joten sivustot ja sovellukset vaihtoehto.

Vierailija
24/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin 30+ lapsettomia sinkkuja. Ei vaadita kuin vakituinen työpaikka niin monet kello tikittää-naiset ovat heti selällään jos niin haluat. Ja näissä naisissa on paljon koulutettuja ja kauniita yksilöitä ;)

30-34v lapsettomilta sinkuilta tulee samat "vaikutat mukavalta mutta.." pakit kuin nuoremmiltakin vaikka miten he olisivat etsimässä vakavaa parisuhdetta ja omaa perhettä. Ei kipinää=ei kipinää.

Olen aina ihmetellyt puheita pariutumisen helpottumisesta +30v ikäluokassa, ihan yhtä nirsoja ovat edelleen. Vakituinen työ löytyy ja treenattu kroppa ja kaikin puolin kunnollinen tapaus. Ei riitä.

Olen saanut sen käsityksen, että naisista tulee iän myötä vaan nirsompia.

M31

Vierailija
25/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan menisin juttelemaan kiinnostavilke naisille. Tähän asti tämä taktiikka on toiminut hyvin.

Vierailija
26/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisin tekemään aina aloitteen koska naiset ovat heikkoja

Vierailija
27/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En ainakaan tinderistä, se kuulostaa ihan kauhealta. Enkä myöskään baarista koska en tykkää känniläisistä kummassakaan sukupuolessa enkä itse ole sellainen.

Minä varmasti pitäisin silmällä sopivan oloisia naisia ympärilläni, töissä, harrastuksissa jne. ja juttelisin mukavia ja katsoisin onko kenenkään kanssa mitään kipinää ja kemiaa, toimiiko flirtti ja huumori. Ja varmasti jossain vaiheessa oikea sattuisi kohdalle. 

Huumori minut ja miehenikin yhdisti jo ennenkuin oltiin tavattu livenä, ja se on meidät pitänyt yhdessä vastoinkäymisistä huolimatta jo 20 vuotta. Jos toista ei saa nauramaan ja hän sinua, niin ei suhteella ole mitään toivoa.

Vierailija
28/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi naista. Mitä niillä tekee?

Vierailija
29/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi ap:n olettamuksia tasoista, vaan jatkaisin tinderöintiä ja etsisin seuraa myös muilta deittifoorumeilta, kävisin baareissa tutustumassa uusiin ihmisiin, tutustuisin mahdollisiin naisiin myös harrastusten kautta jne. Olisin kohtelias ja mukava tyyppi. Uskaltaisin pyytää kiinnostavaa naista treffeille.

Kuinkahan kauan ennen kuin itsetuntosi olisi murskana naisten käytöksen vuoksi?

Siis minkä takia? Ainakaan minä en ole saanut naisilta huonoa käytöstä oikeestaan koskaan. Joskus aikaa sitten kun olin baarissa "nahat" ja ensin ite auoin päätäni. Tässä lähi-aikoina eräs asiakaspalvelija kertoi hyvin tarkasti itsestään taustoja ihan pyytämättä... Parisuhdetaustaa, asuinpaikkaa..Olin äkkiseltään hieman ihmeissäni... Tosin kyllä iloinen tapahtuneesta..puhukaa arkielämästä sen vastapuolen kanssa, niin kyllä niitä suhinoita tulee.

mies52v

Vierailija
30/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydystäisin suurella haavilla kuin jättimäisen perhosen.

(Tai sitten hyväksyisin oman tasoni siellä Tinderissä. Jos ne treffipalstojen adonikset ei ole sinusta yhtään kiinnostuneita niin olet ymmärtänyt oman viehätysvoimasi tason väärin.)

Vierailija
31/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet kiinnostavan nasen mene juttelemaan ja ilmoita mihin aikaan lähdette illalla ulkoilemaan, näin olen toiminut ja onnistuu aina

Vierailija
32/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin nuijalla päähän ja raahaisin tukasta luolaani.

Vierailija
33/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin naiset rauhaan ja odottaisin, että joku tulee kotoa hakemaan.

Vierailija
34/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Aasiaan, sieltä löytyy sopiva.

Vierailija
35/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin jännittävä juttu, sillä itsestäkin tuntuu siltä, että pituus, yliopistokoulutus, salitausta, hyvä työ ja ihan normaali mielenterveys ei toden totta riitä. Tilastollisesti pitäisi riittää helposti. Kaveritkin maininneet että tuntuu siltä, kuin nuo ominaisuudet olisivat nyt niitä peruselementtejä joiden päälle rakennetaan..

Vierailija
36/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aletaan vihjailla, etten ole mies. Suututtaa tämmönen! 🤣

Ei silti niukasti on mulla ehdotuksia. Kirjastosta tuon tapailukumppanin löysin, mutta pariutuminen näyttää enemmän kuin epätodennäköiseltä.

Parempaa onnea toivotan teille muille. 😎👍

Lainasitko hänet sieltä?

Vierailija
37/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttuisin mieheksi, olisin varmaan aika monelle naiselle ihan kelpo saalis keskinkertaisen näköisenäkin.

Olen siis korkeakoulutettu, keskipalkkaisessa työssä ja puhelias sekä positiivinen. Rakastan kissoja, hevosia, lukemista ja matkustelua. Viina ei maistu eikä tupakka. Olen myös hieman nörtti, joten pyrkisin tutustumaan nörttityttöihin. Mutta helpoimmin nainen löytyisi minun kaltaiselle miehelle kissanäyttelyistä tai hevosharrastuksen parista :) Näin naisena mies löytyi pelien parista, ja hyvä löytyikin.

Vierailija
38/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten rahalla jonkinlaisella järjestelyllä. Rakkauden varaan en uskalla enää laskea koska se on nyt moneen kertaan nähty, että rakkaus voi loppua milloin vain ja hetkessä. Rahaa minulla sen sijaan on riittävästi. 

Vierailija
39/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti aletaan vihjailla, etten ole mies. Suututtaa tämmönen! 🤣

Ei silti niukasti on mulla ehdotuksia. Kirjastosta tuon tapailukumppanin löysin, mutta pariutuminen näyttää enemmän kuin epätodennäköiseltä.

Parempaa onnea toivotan teille muille. 😎👍

Lainasitko hänet sieltä?

😊

No en sentään. Aikani katselin ja ajattelin, että ehkä oilisi kivempi, jos esittäydyn. Juteltiin muutama kerta, tuli muutaman kuukauden tauko, ja sitten hän tuli kysymään oisko mulla aikaa jutella, ja niin käytiin kahvilassa juttelemassa. Sitä on sitten jatkettu paremmin molempien budjettiin sopivilla tavoilla, eli ilman kahvilaa.

Vierailija
40/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin naisena miehen. Toivoisin että joku päivä tulee se vastustamaton tapaus vastaan töissä, harrastuksissa tai lenkkipolulla. Inhottaa ajatuskin että etsimällä etsisi kumppania. 

Tässä on kyllä sinipillerit tulilla.