Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit mies niin miten hankkisit naisen?

Vierailija
11.11.2020 |

Ajatellaan että olet kaikin puolin tavallinen mies eli esim. Tinderistä et omantasoistasi seuraa saa

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton tasot?

Jos olisin mies ja haluaisin naisen, unohtaisin ihan ekaksi sekä tasoteoriat että tinderin 😊

Vierailija
2/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin mies niin alkaisin kai ajatella että minä ymmärrän mikä on oma tasoni ja mikä on naisten taso. Luulisin siis että minä päätän tasot ja naiset eivät ymmärrä että minun tulkintani on oikea. Tuloksena jahtaisin naisia jotka ovat minulle liian hyviä ja jäisin ilman. Ja alkaisin kiukutella siitä netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyisin 30+ lapsettomia sinkkuja. Ei vaadita kuin vakituinen työpaikka niin monet kello tikittää-naiset ovat heti selällään jos niin haluat. Ja näissä naisissa on paljon koulutettuja ja kauniita yksilöitä ;)

Vierailija
4/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hiton tasot?

Jos olisin mies ja haluaisin naisen, unohtaisin ihan ekaksi sekä tasoteoriat että tinderin 😊

No kyllähän perus-Pertin kannattaa heti alkaa lähestyä kaikkein kuumimpia insta-misuja, joilla on joku miljoona seuraajaa.

Mutta tasoja ei ole, ymmärrän.

Vierailija
5/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aletaan vihjailla, etten ole mies. Suututtaa tämmönen! 🤣

Ei silti niukasti on mulla ehdotuksia. Kirjastosta tuon tapailukumppanin löysin, mutta pariutuminen näyttää enemmän kuin epätodennäköiseltä.

Parempaa onnea toivotan teille muille. 😎👍

Vierailija
6/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yks tietty mies, laittaisin mulle viestiä just nyt.

Vierailija
7/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aktiivinen. Kävisin klubeilla ja keikoilla ja konserteissa, elokuvakerhossa. Osallistuisin Partioaitan, Suomen Ladun ja vastaavien retkeilyyn liittyvien tahojen harrastustoimintaan. Tutustuisin aktiivisesti ihmisiin, kaiken ikäisiin, matkustelisin. Uskoisin siihen, että mitä laajemmat sosiaaliset verkostot, sitä todennäköisemmin niiden kautta tutustuu myös sinkkunaisiin. Ja sosiaaliset taidot olisivat kunnossa, kun olisin tottunut ottamaan kontaktia vauvasta vaariin.

Vierailija
8/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin opiskelemaan vaikka yliopistoon.

Vierailija
9/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin naisena miehen. Toivoisin että joku päivä tulee se vastustamaton tapaus vastaan töissä, harrastuksissa tai lenkkipolulla. Inhottaa ajatuskin että etsimällä etsisi kumppania. 

Vierailija
10/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin aktiivinen. Kävisin klubeilla ja keikoilla ja konserteissa, elokuvakerhossa. Osallistuisin Partioaitan, Suomen Ladun ja vastaavien retkeilyyn liittyvien tahojen harrastustoimintaan. Tutustuisin aktiivisesti ihmisiin, kaiken ikäisiin, matkustelisin. Uskoisin siihen, että mitä laajemmat sosiaaliset verkostot, sitä todennäköisemmin niiden kautta tutustuu myös sinkkunaisiin. Ja sosiaaliset taidot olisivat kunnossa, kun olisin tottunut ottamaan kontaktia vauvasta vaariin.

Tässä yhteydessä sekä vauva että vaari kuulostaa vähän arveluttavalta :D 

Vierailija
11/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin yks tietty mies, laittaisin mulle viestiä just nyt.

En ymmärrä mikseivät kiinnostavat ihmiset voi jotenkin kertoa itsestään edes sivulauseessa ovatko vapaita vai varattuja!!!

12/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostaisin naiselle että olen täysin omavarainen ja leipoisin suolaisen piirakan!

Ai miksikö? No, nainen aattelisi että tuolla hemmolla on ehkä huumorintajua ja varmasti itseluottamusta. Sanomattakin selvää että piirakkaa syödessä naisella vahvistuisi käsitys että toi jamppahan osaa myös tehdä ruokaa.

Ei se ton kummempaa ole🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ennenkin. Menisin baariin ja jututtaisin naisia. Tavallisellakin ulkonäöllä pärjää hyvin, kun on hyvä supliikki, vaatetus ja käytöstavat kunnossa. 

Vierailija
14/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi ap:n olettamuksia tasoista, vaan jatkaisin tinderöintiä ja etsisin seuraa myös muilta deittifoorumeilta, kävisin baareissa tutustumassa uusiin ihmisiin, tutustuisin mahdollisiin naisiin myös harrastusten kautta jne. Olisin kohtelias ja mukava tyyppi. Uskaltaisin pyytää kiinnostavaa naista treffeille.

Vierailija
15/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomesta

Vierailija
16/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta

Vierailija
17/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin yliopistoon ja osallistuisin aktiivisesti ainejärjestön ja osakunnan biletyksiin. 

Vierailija
18/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. En hanki naista.

Vierailija
19/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvasta vaariin. O.o

Vierailija
20/61 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin 30+ lapsettomia sinkkuja. Ei vaadita kuin vakituinen työpaikka niin monet kello tikittää-naiset ovat heti selällään jos niin haluat. Ja näissä naisissa on paljon koulutettuja ja kauniita yksilöitä ;)

Täällä on noita +30v. vakityössä olevia miehiä, joilla flaksi käy varsin kehnosti. Esim. se Oulun seudun mies. Hän etsii ikäisiään naisia.