Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelen Peugeotilla, v*tuttaako? :)

Vierailija
05.03.2014 |

Niin? Antaa tulla, pösönainen kuulolla!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton omistamisesta verotetaan nytkin jo tajuttomasti, lisää siihen vielä kuluja niin voi sanoa ettei kannata kulkea kauemmas töihin.

Vierailija
62/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖSÖ <3 <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:07"]

[/quote]

No eipä vituta, hämmästyttää ainoastaan että joku ressu moisella toosalla ajelusta ilakoi. Itse en kehtaisi Pösilön kyytiin mennä, sanonkin aina taksia soittaessani, että ei sitten Pököttiä kiitos. Siihen taksikeskus hymähtää että heillä on vain autoja ajossa. Huh. 

Vierailija
64/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:04"]

Niin ja se kaahaus vaikuttaa miten automerkkiin? On parempi auto, kun sillä pääsee pösön ohitse?

[/quote]

Miksi pitää päästä ohi, jos ajaa normaalia rajoitusten mukaista, tai vähän yli vauhtia? 

Vierailija
65/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:07"]

[/quote]

No eipä vituta, hämmästyttää ainoastaan että joku ressu moisella toosalla ajelusta ilakoi. Itse en kehtaisi Pösilön kyytiin mennä, sanonkin aina taksia soittaessani, että ei sitten Pököttiä kiitos. Siihen taksikeskus hymähtää että heillä on vain autoja ajossa. Huh. 

[/quote]

Toosa = pilllu.

Ja tarinan ainut pösilö olet sinä.

Terveisin Lujaa laatua Kiinasta

Vierailija
66/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:00"]

Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

[/quote] Provoiluahan tama on mutta en noin yleensa tajua tata materian kadehtimista. Miksi ihmeessa kadehditaan toisten autoja, sehan on vain kulkuvaline, samalla tavallahan vvoisi kahdehtia naapurin kenkia ja sukkahousuja.

Vierailija
67/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:00"]

Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

[/quote] Provoiluahan tama on mutta en noin yleensa tajua tata materian kadehtimista. Miksi ihmeessa kadehditaan toisten autoja, sehan on vain kulkuvaline, samalla tavallahan vvoisi kahdehtia naapurin kenkia ja sukkahousuja.

[/quote]

mä kadehdin toisten kenkiä, kun itse en jalkavaivojen takia voi pitää korkokenkiä. Enkä osaisi niillä kävelläkään. Mulla on pösö, mutta jos saisi ostaa minkä auton vaan, ostaisin ehkä Honda Civicin tai takuulaatua koreasta. 

Vierailija
68/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tapelko :)

Ap

Vierailija
69/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:07"]

Mä voin hypätä Volvooni ja käydä ostamassa suklaalevyn. =)

Sä voit jäädä tänne kylvämään kuvitteellistä kateutta hienosta autovalinnastasi. Kerrankin yksi artikkeli kirjoitettu automerkistä ja koko maailman pitäisi nyt ymmärtää kuinka hienolla autolla ajat. Ei ymmärrä ei. ;-)

[/quote]

Miten kaukana kauppa on? Mulla ei tulis mieleenkään lähteä ostamaan 200 gramman suklaalevyä autolla. Ennemmin jätän menemättä, oli auto mikä tahansa. T. Joku Muu. 

Vierailija
70/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sillä Volvokuskilla olla kauppa kaukanakin :) On mullakin lähin kauppa 20km päässä :)

Ap

Vierailija
71/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:20"]

Voihan sillä Volvokuskilla olla kauppa kaukanakin :) On mullakin lähin kauppa 20km päässä :)

Ap

[/quote]

Lähtisitkö hakemaan suklaalevyä, pelkän suklaalevyn hakemisen takia? Minä en viitsi edes tuohon 200 metrin päähän kauppaan ajaa tai kävellä suklaan takia. 

Vierailija
72/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valintaasi ja kytkimen vaihtoon! Pösöstä menee aina! Paine laakeri hajoo ja menee asetelman läpi.. 600-1000e remontti. Ajo tavalla ei merkitystä!

Vierailija
73/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kävelen paikasta paikkaan,läskit.

Vierailija
74/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:20"]

Ap

[/quote]

Lähtisitkö hakemaan suklaalevyä, pelkän suklaalevyn hakemisen takia? Minä en viitsi edes tuohon 200 metrin päähän kauppaan ajaa tai kävellä suklaan takia. 

[/quote]

Mut kun sitä Vulvaeukkoa rupes vituttaa niin pahasti, sen takia se maltto lähteä. Niin ja olihan sillä Volvo!

Vierailija
75/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin lähden pelkän yhden tai kahden tuotteen takia ajamaan 20km/suunta, mutta kyllä olen monet kerrat lähtenyt ajamaan kauppaan 20km päähän pelkän sukaalevyn takia:) Nam.

Jos et viitsi edes kävellä 200m kauppaan suklaata ostamaan, et taida suklaasta kovin edes välittää?

Ap

Vierailija
76/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Kaikki leuhkat ykstyisautoilijat vituttaa, auton merkistä riippumatta.

Toiset yrittää parhaansa mukaan minimoida hiilijalajälkeään, mut teitä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
77/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvokuskia vitutti, kun ei omista pösöä ;)

Ap

Vierailija
78/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:36"]

Mieluummin kävelen paikasta paikkaan,läskit.

[/quote]

Tervetuloa kävelemään n. 800 km, minkä ajan viikossa. Alle 5 km matkoja en aja autolla ikinä, ellei ole jotain todella painavaa mukana, esim. huonekaluja tms. Salille kävelen kolme kertaa viikossa ja työmatkoja en aja autolla koskaan, himpun vaille 4 km/suunta. Pösökuski nro 3. 

Vierailija
79/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelen kans ja pakko myöntää että se vituttaa =)

Vierailija
80/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainettaan parempi on pökötti. Ainakin uudet on olleet meillä hyviä. Mies työmatkalla työkaverin kanssa uudehkolla volkkarilla ja olivat tarvinneet tiepalvelua. Patonki ei ole pettänyt. Me ostettiin kerran pösö vähän vahingossa ja sen jälkeen ei ole muita ostettu. Mazda oli parempi, mutta ne on uutena kalliimpia ja meidän tavoittamattomissa, lisäksi meidän kunnassa Mazda on "kierrämme kaukaa" -liikkeen auto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän