Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelen Peugeotilla, v*tuttaako? :)

Vierailija
05.03.2014 |

Niin? Antaa tulla, pösönainen kuulolla!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YM

Vierailija
42/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:17"]

Minä olen hirrrveän kateellinen sinulle, fantashtisen pösön kuski!!!!!! Älä kiusaa minua enää, kärsin jo suunnattomasti. Elämäni ei ole minkään arvoista sillä minulla ei koskaan tule olemaan varaa pösöön. Olet harva ja valittu ja ikionnellinen!

Vieläkö jotain vai joko itsetuntosi edes hieman värähti syvältä mutakuopastaan?

[/quote]

Vulvakuski? Jäikö suklaat kiskalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläki ollu noit pösöjä joskus vanhempia ja uudempia. kyl 406 oli hyvä auto niitä oliki 3 kipaletta aikoinaa. diesel 406 on kova, moottori on niinku mersusa eli kestää kyllä. eikä yhesäkää mun pösösä oo sähkövikoja koskaa ollu vaikka siitä jaksetaa jauhaa et pösöisä aina sähkövikoja. joisaki o, joisaki ei. voi monisa muisaki autoisa olla tai jotain muita vikoja. semmosia ne autot on ei nekää aina täydellisesti pelitä.

Vierailija
44/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:33"]

Onnea valintaasi ja kytkimen vaihtoon! Pösöstä menee aina! Paine laakeri hajoo ja menee asetelman läpi.. 600-1000e remontti. Ajo tavalla ei merkitystä!

[/quote]

Ai meneekö?? :D Oletko koskaan omistanut pösöä?

Minä olen montakin! Arvaa mikä on ollut suurin vika? Hitsi, pitänyt vaihtaa kulutusosaa kuten joka autosta :)

Joten ap, täällä on myös yksi onnellinen pösön omistaja, aina ollut pelkkiä pösöjä! (Okei, oli välissä opeli ja mersukin, vaihtuivat muuten aika nopeaa joten niitä ei lasketa.)

Autoja olen vaihtanut vain tarpeen vaatiessa, ensin oli pikku pösö. Kun ei ollut lapsia. Sitten alkoin odottamaan esikoista, vaihdoin farmariin. Olihan se vanha, pari vuotta pidin ja alkoin kuumeilemaan uudemmasta autosta. Se oli muuten 405. Sitten ostettiin 406 bensa. Farmari. Pari vuotta sillä kun tuli vastaan 406 webastolla. Sehän piti saada vaikka edellisessäkään ei ollut mitään vikaa, mutta se webasto!

Muutama vuosi eteenpäin ja jäi tavallinen farmari pieneksi, lapsiluku kasvoi neljään, ei enää mahduttu viis henkiseen, taas auto vaihtoon ja tilalle 308 :)

Sepä tässä sitten on edelleenkin käytössä, eikä edelleenkään ole moittimista :)

Seuraavan kerran pitänee vaihtaa autoa kun muksut kasvaa ja jää tuo pieneksi. Tavara määräkin kuitenkin lisääntyy varsinkin reissuun lähtiessä. Haaveissa olisi 4007 :)

Vierailija
45/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ensimmäinen farmarini oli 405 jonka vaihdoin uudempaan jos ei joku kässännyt :)

Vierailija
46/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:03"]Mainettaan parempi on pökötti. Ainakin uudet on olleet meillä hyviä. Mies työmatkalla työkaverin kanssa uudehkolla volkkarilla ja olivat tarvinneet tiepalvelua. Patonki ei ole pettänyt. Me ostettiin kerran pösö vähän vahingossa ja sen jälkeen ei ole muita ostettu. Mazda oli parempi, mutta ne on uutena kalliimpia ja meidän tavoittamattomissa, lisäksi meidän kunnassa Mazda on "kierrämme kaukaa" -liikkeen auto. 

[/quote]

Ei tosiaankaan Matsda ole parempi :-D

Vierailija
47/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:42"]

Volvokuskia vitutti, kun ei omista pösöä ;)

Ap

[/quote]En ole volvokuski, mutta en kyllä ymmärrä, mitä brassailua vanhassa paskaläjässä on.

Vierailija
48/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisesta se kusi voi hattuun nousta, ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
49/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:49"]

Kaikenlaisesta se kusi voi hattuun nousta, ei voi kun ihmetellä.

[/quote]

Ai ap:llako nousi kusi hattuun? :) Ei kyllä minusta :)

Vierailija
50/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että täältä löytyi lisää pösöläisiä! :) Fiksu valinta! Minä olen miettinyt seuraavaksi hankkivani 607 pösön. Mutta en vielä pitkään aikaan, ostin tuon 406 pökötin aika vasta.

Ap

Vierailija
51/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni oli tuolle eräälle kirjoittajalle, jolla on 308 pösö, tuossa hieman ylempänä. Unohdin käyttää tuota "lainausta" :)

Ap

Vierailija
52/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:53"]Hyvä että täältä löytyi lisää pösöläisiä! :) Fiksu valinta! Minä olen miettinyt seuraavaksi hankkivani 607 pösön. Mutta en vielä pitkään aikaan, ostin tuon 406 pökötin aika vasta.

Ap

[/quote]

607 on hyvä. Autokoulussa oli aikoinaan, sillä korttinikin ajoin :)

Tiiä milloin iskee halu vaihtaa autoa, pösön liikkeeseen ei kannata mennä, sillä tavalla tuo 308 tuli kun oli pakko saada se :D

Vierailija
53/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vannon ranskalaisen rakastajattareni nimeen. Olen siis vannoutunut Pösöisti.

Mies

Vierailija
54/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Sitten vituttaisi, jos pitäisi ottaa vaivoiksi auton kaltainen rahareikä. Sääliksi käy autonomistajia. Uusi auto on likimain huonoin ostos, jonka ihminen voi tehdä.

Vierailija
55/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itekin tuossa just miettimään, että olikohan meidänkin autokoulussa toi 607 kun ykkösvaiheen kävin. Hitsit kun ei tarkkaan muista enään.

Mä en kestä katsoa pösöjä edes netistä, tulee hiiiirrrrvee pösökuume! ;) Vielä kun menisi ihan liikkeeseen katsomaan, eiiiii...!

Tervetuloa joukkoon, Pösöisti! :) Kivan kuulonen toi pösöisti :)

Ap

Vierailija
56/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:02"]Ei vituta. Sitten vituttaisi, jos pitäisi ottaa vaivoiksi auton kaltainen rahareikä. Sääliksi käy autonomistajia. Uusi auto on likimain huonoin ostos, jonka ihminen voi tehdä.

[/quote]

Viherpiiperöiltä ei kysytty. Syö heinää ja pysy vaiti.

Vierailija
57/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:02"]Ei vituta. Sitten vituttaisi, jos pitäisi ottaa vaivoiksi auton kaltainen rahareikä. Sääliksi käy autonomistajia. Uusi auto on likimain huonoin ostos, jonka ihminen voi tehdä.

[/quote]

Auto on kyllä huono ostos. Arvo tippuu nopeasti. Mutta pakko omistaa :)

T:308 onnellinen omistaja :)

Vierailija
58/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:04"]

[/quote]

Viherpiiperöiltä ei kysytty. Syö heinää ja pysy vaiti.

[/quote]

Taisi kolahtaa.

Asun kaupungissa, joten autosta ei olisi kuin haittaa. Säästyneillä rahoilla teen vuodessa ylimääräisen ulkomaanmatkan ja ajan aika monta kertaa taksillaki, jos tarve vaatii. Auton omistamista pitäisi verottaa paljon ankarammin etenkin kaupungeissa. Landepaukut toki tarvitsevat koslansa.

Vierailija
59/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se auton pito on kallista, se täytynee myöntää :) Mutta monilla ihmisillä auto on välttämätön menopeli, jotta pystyy kulkemaan. Kuten itsekin mainitsin tässä ketjussa, kauppaan on matkaa 20km/suunta, pakko se on autolla päästä :)

Aikaisemmin asuin keskustassa, eikä mulla autoa ollut moniin vuosiin. Elämäntilanne kun ei vaan aina pysy samana, joten... Olikin sitten kohta auton hankinta edessä:)

Vierailija
60/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:03"]Aloin itekin tuossa just miettimään, että olikohan meidänkin autokoulussa toi 607 kun ykkösvaiheen kävin. Hitsit kun ei tarkkaan muista enään.

Mä en kestä katsoa pösöjä edes netistä, tulee hiiiirrrrvee pösökuume! ;) Vielä kun menisi ihan liikkeeseen katsomaan, eiiiii...!

Tervetuloa joukkoon, Pösöisti! :) Kivan kuulonen toi pösöisti :)

Ap

[/quote]

Kiitos. Ymmärrän tuntemuksiasi... Täytyy vain malttaa mielensä, jottei piha ole kohta täynnä Pösöjä ;-)

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi