Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelen Peugeotilla, v*tuttaako? :)

Vierailija
05.03.2014 |

Niin? Antaa tulla, pösönainen kuulolla!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:33"]

Minulla on pikkupösö, uudehko, ja ihan hyvä se on. Katsoiko kukaan tuota linkkiä? 

[/quote]

Niin, mitä sitten?

Vierailija
22/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:26"]

Mulla on 406 diesel turbo pösö :)

Ap

[/quote]

Eikö se ole aika iso? Minä en tykkäisi ollenkaan ajaa varsinkaan kauppaan parkkeeraamaan tuollaisella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:32"]=D Ei todellakaan. Itse en haluaisi omistaa pököttiä enkä ole koskaan ennen kuullut kenenkään brassailleen tuon merkkisellä autolla.

[/quote]

Minkäs sinä sitten omistat? Tuskin mitään, mutta ukollasi on jokin riisinsiirtoväline (Tojo, Nisu, Matsda).

Vierailija
24/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:32"]=D Ei todellakaan. Itse en haluaisi omistaa pököttiä enkä ole koskaan ennen kuullut kenenkään brassailleen tuon merkkisellä autolla.

[/quote]

Minkäs sinä sitten omistat? Tuskin mitään, mutta ukollasi on jokin riisinsiirtoväline (Tojo, Nisu, Matsda).

[/quote]

=D Mulla on Volvo, samoin mun miehellä. Eikä mitään pikkuvolleja.

Mulle kelpaa vain tietyt merkit eikä pökötti kuulu niihin todellakaan, että ei oikein osunut tuo sun leuhkimises kuten ei näköjään moneen muuhunkaan.

Vierailija
25/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:49"]

[/quote]

[/quote]

=D Mulla on Volvo, samoin mun miehellä. Eikä mitään pikkuvolleja.

Mulle kelpaa vain tietyt merkit eikä pökötti kuulu niihin todellakaan, että ei oikein osunut tuo sun leuhkimises kuten ei näköjään moneen muuhunkaan.

[/quote]

Volvo, laatua Kiinasta. Hah.

Mutta Volvossa on se hyvä puoli, että näkee ratista, missä on vasen, missä oikea.

Minä en viitsi Volvolla ajaa. Ajotuntuma kuin 80-luvun traktorissa. Nimim kokemusta molemmista.

Vierailija
26/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:49"]

[/quote]

[/quote] Johan ollaan taas nokkavia! Mikset ajele suomalaisella autolla kun ne on varmasti maailman huippuluokkaa niinkuin kaikki muukin Suomessa.

Vierailija
27/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

Vierailija
28/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukolla on Volvo ja sisälle kuuluu kauhea melu ajaessa, on kankean oloinen ajaa muutenkin, ei ole ajo yhtään sellainen ihanan pehmeä kuten pösössä :) Mutta, jokainen tavallaan. Olen pösönainen. Muuksi en muutu :)

Ap

Vierailija
29/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:00"]

Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

[/quote]

Volvokuskit kaahaa huomattavasti enemmän kuin pösökuskit. Tämä on ihan luotettava oma tutkimukseni, paljon ajavan minän havannoimana. T. se kolmas pösönainen. 

Vierailija
30/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yhtä typeriltä ainakin vaikutatte.

Vierailija
31/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi noin hirveä pösövastaisuus? Onko se sinulta pois, jos jollakin on pösö? :) Rauhoitu hyvä ihminen, ota nallekarkki :)

Ap

Vierailija
32/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:00"]Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

[/quote]

Höpöhöpö.

Pösön sulavissa linjoissa silmä lepää, kun taas kulmikas Volovo saa kääntämään katseen pois miettien, onpa siinä huonoa muotoilua.

Vierailija
33/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se kaahaus vaikuttaa miten automerkkiin? On parempi auto, kun sillä pääsee pösön ohitse?

Vierailija
34/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot söpö pösönainen :)

Vierailija
35/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin hypätä Volvooni ja käydä ostamassa suklaalevyn. =)

Sä voit jäädä tänne kylvämään kuvitteellistä kateutta hienosta autovalinnastasi. Kerrankin yksi artikkeli kirjoitettu automerkistä ja koko maailman pitäisi nyt ymmärtää kuinka hienolla autolla ajat. Ei ymmärrä ei. ;-)

Vierailija
36/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas Volvolainen. Relax, take it easy :) Käy ostamassa se suklaalevy, ehkäpä se sinua rauhoittaa? :)

Ap

Vierailija
37/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:00"]Se on hyvä. Sä et koske Volvoon enkä mä koske pököttiin. Mutta sen mä tiedän, että jos me kaksi ajellaan peräkkäin, niin mä saan autoni kanssa enemmän ihailevia katseita (jos niitä nyt arkiautosta voi saada) kuin sä. Kukaan, ei kukaan kadehdi pökötillä ajavaa. Jopa tavallistakin tavallisempi toyota vetää sen ohitse kirkkaasti.

[/quote]

Höpöhöpö.

Pösön sulavissa linjoissa silmä lepää, kun taas kulmikas Volovo saa kääntämään katseen pois miettien, onpa siinä huonoa muotoilua.

[/quote]

Meinasin laittaa samaa, vaikka pösöfani en olekaan, mutta kenenkään volvo ei voi herättää ensimmäistäkään ihailevaa katsetta.

Vierailija
38/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä paljon Volovo-kuskina tuntisi ylemmyyttä.

Olin aina pajalla sen passkan kanssa.

Nykyään ajankin Skoodalla.

Vierailija
39/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse, mutta mun lähipiiriä kyllä taitaa v*tuttaa. Ne ei ymmärrä yhtään sitä, miten joku voi ihan vapaaehtoisesti ja tieten tahtoen ostaa Peugeotin :-)

Kummallisuutensa kullakin, muuten olen ihan normaali ;-)

Vierailija
40/81 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hirrrveän kateellinen sinulle, fantashtisen pösön kuski!!!!!! Älä kiusaa minua enää, kärsin jo suunnattomasti. Elämäni ei ole minkään arvoista sillä minulla ei koskaan tule olemaan varaa pösöön. Olet harva ja valittu ja ikionnellinen!

Vieläkö jotain vai joko itsetuntosi edes hieman värähti syvältä mutakuopastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä