Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä kieliä osaat puhua?

Vierailija
05.03.2014 |

Itse osaan englantia ja toki suomea, lisäksi vähän ruotsia ja saksaa.

Haluaisin oppia vielä venäjää ja espanjaa, pitäisi saada ensin muut kielet paremmalle tasolle.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spanish is my native language and I speak english fluently. I've lived in Finland for more than 5 years but my language skills are still quite poor. I guess living in an english speaking bubble and being lazy don't help much... perkele!

PS Well at least I could get to understand what you were talking about in this thread!

Vierailija
2/73 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, ruotsi, englanti, saksa, jonkin verran espanjaa ja venäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ainoo asia, jolla olen luullut pystyväni brassailemaan, on mun kielitaito. Ni perkule, täällähän löytyy vähintään samantasoisia. No oikeasti, helkatin hyvä juttu, kyllä suomalaiset on globaalilla tasolla melkoisen kielitaitoista sittenkin edelleen.

Mulla:

suomi on äidinkieli

työssäni käytän: englanti, venäjä, kiina, ranska

puhun ja kirjoitan kohtalaisesti: saksa, italia, japani

Lisäksi ymmärrän melko hyvin viroa, osaan espanjan alkeet, osaan hieman turkkia ja liettuaa jne jne. En mainitse niitä CV:ssäni, mutta niistä on ollut muuten apua.

Juu ja mä oon se wt, joka katsoo jopa Putousta.

Vierailija
4/73 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea, englantia, vähän ruotsia, Opiskelen Espanjaa kolmatta vuotta  opiskelen kansalaisopistossa ihan harrastuksena  ja Hindiä opiskelen myös, harmi kun täällä missä asun siitä ei ole minkäänlaisia kursseja missään tarjolla. Se 

Vierailija
5/73 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidinkieli luonnollisesti suomi, englanti on mun tyo ja -arkikieli, eli oon melkein natiivitasonen (mua luullaan usein jenkiks...), ranskalla parjaan ongelmitta, hollantia oon opiskellu ja pystyn ymmartamaan ja kayttamaankin, jos tilaisuus siihen tulee, ruotsi on aika ruosteinen, mut jotain viela kuitenkin ymmartaa. Italiaa ja espanjaa en oo koskaan opiskellu, mutta pystyn kuitenkin aika paljon arvaamaan. ;) En kuitenkaan sanois, et osaan niita. Terveiset Belgiasta!

Vierailija
6/73 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi, englanti, arabia ja kurdi.

Vierailija
7/73 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ja kirjoitan suomea, venäjää, italiaa, ranskaa, saksaa, ruotsia ja englantia.

Vierailija
8/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natiivi suomi, hyvä englanti, tyydyttävä ruotsi, välttävät ranska, saksa ja bahasa indonesia.

Vierailija
9/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea, englantia, espanjaa, ruotsia, saksaa, ranskaa ja vähän daria.

Vierailija
10/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natiivi suomi, turkki ja englanti. Hyvä ruotsi, ranska ja espanja. Tyydyttävä arabia. Ja latina hyvä, mutta sitä nyt ei puhutakaan ;).

Vierailija
11/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

natiivi suomi turkki ja englanti.

näin ne mammat!

Vierailija
12/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, ranska, englanti ja ruotsi ovat sellaisella tasolla, että käytän niitä sujuvasti työelämässä. Lisäksi kykenen tuottamaan jokusen sanan saksaa ja espanjaa turistitasolla.

Vierailija
13/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Italia est patria poetarum. In Italia ruinea sunt" Latinaa haluaisin oppia. Puhun englantia, saksaa ja ymmärrän ruotsia. Lisäksi ihan vähän iiriä.

Vierailija
14/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinkieli suomi.

englanti, ranska, ruotsi, saksa, italia

puhuttua ja kirjoitettua espanjaa ja hollantia ymmärrän ja puhunkin vähän

Vierailija
15/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhun kieltä, jonka olen itse keksinyt. Gruagla glum glum, borade barum glöm.

Se on aika vaikea kieli. Jos haluat lausua sitä oikein, minun pitäisi leikata kielesi.

Vierailija
16/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi, englanti, ruotsi, saksa ja venäjä

Vierailija
17/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lisäksi sujuvasti ruotsia ja saksaa. Englanti on jäänyt lapsipuolen asemaan, mutta pärjään sillä, jos tulee pakkotilanne. Venäjä on päässyt unohtumaan kokolailla kokonaan, mitä nyt vielä kirjaimet sentään osaan!

Vierailija
18/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, englanti, saksa, norja, venäjä. Äidinkieleni on ruotsi.

Vierailija
19/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomea, ruotsia, englantia ja saksaa.

Vierailija
20/73 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinkieli suomi, erittäin vahva englanti (työkieli), asun saksankielisessä maassa ja alan pärjätä saksalla, tänään kirjoitin lausunnon poliisille saksaksi ja olen siitä erittäin ylpeä :) ruotsi menettelee, espanjaa ymmärrän ja puhun vähän.