Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joutunut sairaalaan seurustelukumppanisi takia? Kestikö suhde?

Vierailija
05.03.2014 |

Onko kenellekään täällä tapahtunut mitään vastaavaa? Poikaystäväni teki erään todella typerän virheen, jonka takia jouduin sairaalaan, fyysiset tuskat ovat hirveät ja entisen voinnin saavuttamiseen menee kuukausia, ehkä puoli vuotta. Koko elämäni on hyllyllä pitkään.

Tuo virhe ei ollut tahallinen, mutta sillä tapaa erittäin hölmö, koska asiasta oli puhuttu aiemmin monta kertaa ennenkin ja hän teki tuon asian oikein useita kertoja viikossa.

Miten te uskoisitte toimivanne tällaisessa tilanteessa? Olisiko joillakin asioilla erityistä merkitystä, jotka vaikuttaisivat päätökseenne?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätävaan jätävaan jätävaan jätävaan

Vierailija
22/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja huomiohuoraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, mitä jos mies olisi sen tuonut tarkoituksella sulle ja antanut syödä, koska ei jostain syystä vain sillä hetkellä muistanut tai osannut ajatella allergiaasi, vaikka se yleensä on ollut selviö?

Ap

Vierailija
24/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:37"]aloittaja huomiohuoraa

[/quote]

Ikävää jos susta tuntuu siltä. Kyllä sen tavallaan ymmärränkin, kun en voi aivan yksityiskohtaisesti tapaustani kerro, pahoittelen. Eniten vähän vastaavia kokemuksia kaipaisin, kuinka toiset ovat antaneet pahat fyysiset kärsimykset anteeksi seurustelukumppanin tahattomasta virheestä ja mitkä asiat siihen ovat vaikuttaneet, esim kokeeko henkilö kovaa katumusta ja syyllisyyttä teostaan jne.

Ap

Vierailija
25/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä vastausta haet näin henkilökohtaiseen kysymykseen (ja muuten pelkkä yksityiskohtien pimittäminen koska joku saattaa sattumalta käyttää vauva.fi foorumia, on täyttä kakkelia, koska kukaan ei pääsääntöisesti käytä vauva.fi foorumia), mutta en usko että saat ikinä minkäänlaista tyydyttävää vastausta.

Kysymys, joka perustuu sinun henkilökohtaisiin tunteisiisi anteeksiannosta on kysymys, jonka sinä ainoastaan itse voit ratkaista. Olen täysin tietoinen että vastaukseni on kliseisen lattea, mutta en usko, että kukaan anonyymi vauvakirjoitelija osaa kertoa sinulle mitään, minkä perusteella voit antaa anteeksi poikaystävällesi. Suosittelen kriittisempää itsetutkiskelua.

Vierailija
26/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi ollut tapana harrastaa jotain räjähdejuttuja? Ja leikki vähän ja pum?

Vierailija
27/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katkaisi mun käden 10 vuotta sitten ja yhdessä ollaan. Vahinko oli.

Vierailija
28/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän 26, siksi muiden omat vähän vastaavat kokemukset kiinnostaisivat. Kai jonkinlaista näkökulmaa olisin toivonut muiltakin, jotka ajattelisivat asiaa omalle kohdalleen. Esim. juuri 21:n vastauksesta kiinnostuin, koska näen siinä samaa oman tapaukseni kanssa.

Olen tosiaan sairaalassa, kovissa kivuissa ja vahvalla lääkityksellä. Ehkä tämä keskustelu on turha.

Ap

Vierailija
29/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en eronnut vaikka miehi takia jouduin pari vuotta sitten sairaalaan. se oli vahinko eikä sille voinut mitään :)

Vierailija
30/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se munki ukko salaa ruokiin sitä soijaa laittaa,vaikkei maha kestä. En silti jätä sitä. Kiitän vaan kun oon taas koko yön rampannu vessassa ja kipua voi verrata menkkakipuihin joka tuntuu koko suolistossa ja meinaan aina pyörtyä pöntölle.

Vierailija
31/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:00"]Ymmärrän 26, siksi muiden omat vähän vastaavat kokemukset kiinnostaisivat. Kai jonkinlaista näkökulmaa olisin toivonut muiltakin, jotka ajattelisivat asiaa omalle kohdalleen. Esim. juuri 21:n vastauksesta kiinnostuin, koska näen siinä samaa oman tapaukseni kanssa.

Olen tosiaan sairaalassa, kovissa kivuissa ja vahvalla lääkityksellä. Ehkä tämä keskustelu on turha.

Ap

[/quote]

No niin tuntuu olevan. Ei ap:n jaarituksista saa tuon taivaallisen selvää?

Vierailija
32/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt miestä ainakaan pähkinöiden takia jätä mutta jos tahlteen yritti tappaa

Vierailija
33/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on tahallaan ottanut riskejä, esim. "jättänyt pähkinäkeksejä pöydälle" tms., niin jättäisin. Ei voi luottaa että jatkossakaan olisi huolellisempi.

Vierailija
34/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti kyllä miettisin esim. voiko tuollaisen kanssa tehdä lapsia. Jos se olisi yhtä hölmö lasten turvalisuuden kanssa?

Vierailija
35/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki korvasienistä tai joistaki sienistä kastiketta, jotka ois pitänyt ryöpätä tai keittää tms pari kertaa. Sitten söin sitä ja jouduimme sairaalaan :D

Hahaha ja synnytin kerran lapsemme, sekin oli miehen vika kun minut paksuksi pani.

Nii helvetti