Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinitytär ei tiennyt kuka on Anrold Schwartzenegger

Vierailija
05.03.2014 |

Ollaan todella eri sukupolvea 16v. tyttären kanssa. Jotenkin luulin että nimi olisi tuttu, mutta ei ollut kuullutkaan. Tuntuu itsestä ihan uskomattomalta, sentään suuri leffatähti. Vai olenko näin 40v:nä ihan pihalla? Mites muiden teinit, tuntevatko iso-arskan?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla tunnistamatta repliikkejä: "I'll be back." ja "Hasta la vista, baby"? Ottaen huomioon, että Arnold on myös voittanut Mr. Olympian 7 kertaa ja ollut Kalifornian kuvernööri 8 vuotta pitää olla aika tynnyrissä elänyt jossei häntä tunne. Ei Iso-Arskaa voi verrata joihinkin nykyajan teinitähtiin, haloo?! Arska on maailmanluokan urheilija, Hollywood-tähti ja ison luokan poliitikko, ei mikään Disney-prinsessa tai Voice Finland -hoilaaja.

Vierailija
22/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:11"]Ollaan todella eri sukupolvea 16v. tyttären kanssa. Jotenkin luulin että nimi olisi tuttu, mutta ei ollut kuullutkaan. Tuntuu itsestä ihan uskomattomalta, sentään suuri leffatähti. Vai olenko näin 40v:nä ihan pihalla? Mites muiden teinit, tuntevatko iso-arskan?

[/quote]No me teinit, ite 45, tunnetaan arska jo 80 luvulta mutta eihän se enää oo pinnalla mitenkään. vanha eronnut ukko. Jotain come backiä vissiin yrittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisesti kirjoitettu sukunimikin aloituksessa. Hohhoijaa..

Vierailija
24/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:09"]Mun kaverit (ollaan 17-20 vuotiaita) koulussa on aina monttu auki jos puhutaan musiikista. Mä kuuntelen paljon Alice Cooperia, Ozzya yms. old school rokkareita. Tähän mennessä on kysytty esim. Onko Alice Cooper nainen? Onko Ozzy se American Idolsin tuomari? Mikä on Aerosmith? Ai Paranoid on ihan oikeesti olemassa oleva biisi!? Siis what, Sabbatjin jäsenet on vielä hengissä?!

Oon vissiin jotenkin epänormaali 20-vuotias kun tiedän nää, mutta joudun kysymään kuka helvetti on Isac Elliot tai Tuuli.

[/quote]Get on, pidä tuo linja!

Vierailija
25/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:57"]

On kyseinen poliitikko raskasta sarjaa, kun kyseinen talousalue on isompi kuin esim. Ranska.  Hän oli alueen 38. kuvernööri, virassa kaksi kautta ja 8 vuotta.  Hänen henkilökohtainen omaisuutensa on luokkaa 400 miljoonaa, eikä hänen ole sitä tarvinut keneltäkään edes varastaa.

Mistä juontaa ajatus, ettei hän olisi älykäs ?  Joku ex naisystävä (joka oli muuten jonkin sortin professori oikeassa yliopistossa) on hänestä sanonut, ettei ole koskaan tavannut suunnitelmallisempaa ja määrätietoisempaa miestä.

Kyseiset luonteenpiirteet näyttävät tuottavan myös tulosta.  Olen itse yli 50 vuotias mies, ja kyseinen henkilö löi mielestäni kaikkiin meihin kyseisen aikakauden miehiin oman leimansa.  Hän oli roolimalli.  On sitä yhä edelleenkin.

En tiedä, onko hän sitä enää muille, mutta minulle hän tulee sitä aina olemaan.

[/quote]No esim siitä että hänen johtamansa valtio on konkurssin partaalla.

Vierailija
26/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä kuka on Anrold Schwartzenegger ja ikää on päälle 30 vee. Arnold Schwarzeneggerin kyllä tiedän ja tunnistan, oli kova äijä silloin Terminator-aikaan. Iso-Arska rulaa :)

Vierailija
27/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:47"]

Miten voi olla tunnistamatta repliikkejä: "I'll be back." ja "Hasta la vista, baby"? Ottaen huomioon, että Arnold on myös voittanut Mr. Olympian 7 kertaa ja ollut Kalifornian kuvernööri 8 vuotta pitää olla aika tynnyrissä elänyt jossei häntä tunne. Ei Iso-Arskaa voi verrata joihinkin nykyajan teinitähtiin, haloo?! Arska on maailmanluokan urheilija, Hollywood-tähti ja ison luokan poliitikko, ei mikään Disney-prinsessa tai Voice Finland -hoilaaja.

[/quote]

Mikä hitto on Mr. Olympia ja miksi ihmeessä ihmisten kuuluisi tietää Yhdysvaltain osavaltojen kuvernöörit? Olen opiskellut maisterin tutkinnon kansainvälisestä politiikasta, enkä kyllä tiedä heitä :)

Vierailija
28/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tunnettu vanhemman sukupolven keskuudessa, mutta ei se mun mielestä hyvissä leffoissa ole näytellyt. Silloisissa kreisikomedioissa lähinnä. Ei kai terminatoreitakaan ihan täysin tosissaan sentään tehty?

Mun mielestä arska on oksettava. Luin siitä joskus lehtijutun jonka perusteella se oli kerskunut osallistuneensa kuntosalilla raiskaukseen, mutta en sitten tiedä kuinka totta se juttu oli, ainahan mustamaalaajia ja kiristäjiä riittää tuollaisten tyyppien ympärillä. Oisko tää juttu menny silti peräti johonkin syyteharkintaan ja sitten alkoi pyörtämään puheitaan? Siitä jäi vähän ikävä mielikuva, tuollaisesta julkisuudesta. Ja toinen mikä on ikävää on sen oksettavat pullottavat lihakset pullottavine verisuonineen (en tosin tiiä onko enää yhtä pumpattu).

Vierailija
29/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:35"]Olin taannoin kirjastossa töissä ja teinityttö oli tekemässä tosi kuuluisasta julkisuuden ja urheilun tähdestä, halusi ehdotuksia kenestä voisi tehdä.. Sanoin Arnold Schwarzeneggeristä ja teini oli aivan äimän käkenä... :D Ja siis kyseessä juuri noin 16v tyttö, enkä itsekään ole mikään keski-ikäinen vaan 20vuotias....

Järkytyin syvästi ja se pistikin miettimään että onko nykyajan teineissä jtn vikaa vai voiko jo parikymppisenä itsensä tuntea vanhaksi :DD

[/quote]

Niin, just tätä mietin! Piti siis jutella tyttäreni kanssa idoleista mutta menin ihan puihin kun ei arskaa tuntenut. Ei tullut mieleenkään...

Vierailija
30/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:01"]

[/quote]

Mikä hitto on Mr. Olympia ja miksi ihmeessä ihmisten kuuluisi tietää Yhdysvaltain osavaltojen kuvernöörit? Olen opiskellut maisterin tutkinnon kansainvälisestä politiikasta, enkä kyllä tiedä heitä :)

[/quote]

Ei ilmeisesti ole kiinnostusta kehonrakennuksiin/politiikkaan/uutisiin jos ei tiedä mitään näistä. En väitä itseäni kovin sivistyneeksi, mutta arska on ihminen joka pitäisi tietää. Vaikka minä asuisin luolassa ilman internet-yhteyttä jotkin saamarin kirjekyyhkyset varmasti parveilisivat luolassani toimittamassa tietoa arskan seikkailuista.

Vierailija
31/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

Ei ilmeisesti ole kiinnostusta kehonrakennuksiin/politiikkaan/uutisiin jos ei tiedä mitään näistä. En väitä itseäni kovin sivistyneeksi, mutta arska on ihminen joka pitäisi tietää. Vaikka minä asuisin luolassa ilman internet-yhteyttä jotkin saamarin kirjekyyhkyset varmasti parveilisivat luolassani toimittamassa tietoa arskan seikkailuista.

[/quote]

No mielestäni ei kuulu mihinkään perustietoon tietää kaikkia Yhdysvaltojen kuvernöörejä. Jos tiedettäisiin vaikkapa EU:n komissaarit. Toisakseen, toivon että mikäli joutuisin luolaan jonne kirjekyyhky toisi tietoa ajankohtaisista asioista, se keskittyisi hieman tärkeimpiin juttuihin kuin jonkun entisen B-luokan filmitähden ja kehonrakentajan toilailuihin.

Vierailija
32/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa nyt edes kirjoittamaan se sukunimi oikein: se on Schwarzenegger

Vierailija
33/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mielestäni ei kuulu mihinkään perustietoon tietää kaikkia Yhdysvaltojen kuvernöörejä. Jos tiedettäisiin vaikkapa EU:n komissaarit. Toisakseen, toivon että mikäli joutuisin luolaan jonne kirjekyyhky toisi tietoa ajankohtaisista asioista, se keskittyisi hieman tärkeimpiin juttuihin kuin jonkun entisen B-luokan filmitähden ja kehonrakentajan toilailuihin.

[/quote]

Huomaan, ettet ole vieraillut kovinkaan monessa luolassa.

Arska on ollut kuitenkin hiljattain esillä julkisuudessa poliittisien toilailujen ja esim. aviottoman lapsen puolesta, laskematta mukaan elokuvia joissa hän on hiljaittain esiintynyt. Ehkä arnold on aina ollut enem,män "äijäjuttu", mutta en ole tavannut ihmistä joka ei arskaa edes nimeltä tietäisi. Tuntuu epäluonnolliselta ajatella muuta.

Vierailija
34/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold on kova tekemään töitä ja sitä kautta saavuttanut paljon monilla aloilla: kovan luokan bodarit eivät ole todellakaan tyhmiä, vaan määrätietoisia eteenpäin puskijoita, mikä auttaa kaikilla elämän osa-alueilla. Monialaisuutensa lisäksi Arnold on tunnettu USA:ssa mm. siitä, että hän on tehnyt aika paljon lasten hyväksi monenlaisten after school -ohjelmien kautta. Arska on ns. pehmeämpi republikaani, omassa puolueessaan lopulta melko vasemmalla ja kannattaa pehmeämpiä arvoja kuin moni muu. Eurooppalaisittain katsottuna tietysti oikeistolainen, niin kuin suurin piirtein aivan kaikki jenkit.

Ei siitä mihinkään pääse, mulle Iso-Arska on aina ollut jonkinlainen esikuva. Kova äijä, kovempi kuin moni muu.

T. 1980-luvun lapsi.

Vierailija
35/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:11"]

Ollaan todella eri sukupolvea 16v. tyttären kanssa. Jotenkin luulin että nimi olisi tuttu, mutta ei ollut kuullutkaan. Tuntuu itsestä ihan uskomattomalta, sentään suuri leffatähti. Vai olenko näin 40v:nä ihan pihalla? Mites muiden teinit, tuntevatko iso-arskan?

[/quote]

kyllä meillä vaan tiedetään, mut riippuu kai mitä kotona harrastetaan ja katsotaan töllöstä

Vierailija
36/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Huomaan, ettet ole vieraillut kovinkaan monessa luolassa.

Arska on ollut kuitenkin hiljattain esillä julkisuudessa poliittisien toilailujen ja esim. aviottoman lapsen puolesta, laskematta mukaan elokuvia joissa hän on hiljaittain esiintynyt. Ehkä arnold on aina ollut enem,män "äijäjuttu", mutta en ole tavannut ihmistä joka ei arskaa edes nimeltä tietäisi. Tuntuu epäluonnolliselta ajatella muuta.

[/quote]

No kyllä minäkin tiedän, kuka hän on. Mutta mielestäni esimerkiksi Ukrainan, Thaimaan, Venezuelan tai vaikkapa Bosnian tapahtumat ovat huomattavasti merkittävämpiä poliittisia tapahtumia maailmassa kuin Arskan avioton lapsi.

Vierailija
37/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä leffoja nuorten pitäisi katsoa, jotta saisivat annostuksen vanhempiensa toimintaleffa-aikakaudesta? Ainakin Terminaattori, Armageddon, Rambo, Die Hard, joku van Damme -leffa (tule yhtään nimeä mieleen, kaikki samaa soopaa)... Ja sitten nämä löllöklassikot, Uneton Seattlessa, Meren raivo, Pretty Woman jne. Ei muuta kuin leffaviikonloppua viettämään koko perheen voimin. Lapsille kavereita myös kylään ja tarpeeksi paljon pop cornia.

Vierailija
38/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa, ok. Mulle Arska on semmonen terminaattorihemmo jostakin b-luokan leffasta. Kyllä sitä katsoo jos ei muutakaan ole mutta en ny pidä Kalifornian kuvernöörin pestiä ihan raskassarjalaisena kuitenkaan. Vai onko multa mennyt jotakin ohi?"

Kalifornian kuvernoorin pestista Ronald Reagankin ponnisti presidentiksi. Arnoldista ei voinut tulla presidenttia koska han ei ole syntynyt USAssa. Kalifornia on kuitenkin ihan eri asia kuin joku Iowa.

Arnold tuli maahan body builderina joka tuskin puhui englantia. Seuraavaksi hanesta tuli maailmankuulu elokuvatahti. Republikaanina nai yhden demokraattisen Kennedy-perheen tunnetuista jasenista. Valittiin kansanaanestyksella Kalifornian kuvernooriksi.

Aika tavalla "American Dream", en osaa sanoa onnistuisiko sama joltain Suomeen tullelta mamulta vai laitettaisiinko hanelle kapula rattaisiin jossain vaiheessa.

Vierailija
39/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se on? Ai niin joku senaattori, jolla on isot hauikset. 

Vierailija
40/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäreni tietäisi isac elliotin eikä arskaa minulla ei olisi tytärtä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi