Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinitytär ei tiennyt kuka on Anrold Schwartzenegger

Vierailija
05.03.2014 |

Ollaan todella eri sukupolvea 16v. tyttären kanssa. Jotenkin luulin että nimi olisi tuttu, mutta ei ollut kuullutkaan. Tuntuu itsestä ihan uskomattomalta, sentään suuri leffatähti. Vai olenko näin 40v:nä ihan pihalla? Mites muiden teinit, tuntevatko iso-arskan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, kaikki lapset tuntevat. iät 10-20 v.

Vierailija
2/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin tietysti Arnold.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia voi tietää. En minäkään tiedä kaikkia nuorisotähtiä. Toisekseen arska ei ole tainnut viime aikoina tehdä mitään ns. nuorisoleffaa.

Vierailija
4/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiotoimittaja kertoi, miten hänen teinitytärensä eivät uskoneet, että on oikeasti voinut olla olemassa sellainen hahmo kuin Irwin..:D Pitivät tätä ihan keksittynä! Tosin en vertaa Arnoldia ja Irwiniä mitenkään keskenään.

Näin ne ajat muuttuu. Oletko muuten itse ajan tasalla nykyisistä leffatähdistä? Minun on tunnustettava, että minä en ole.

Vierailija
5/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun 16v rakkaani pitäisi tuollaiset tietää ja myös 80-luvun lopun tärkeimmät videopelit. Muuten pääni ei kestä.

-Mies 28v-

Vierailija
6/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsoin just Oscar-juhlan, ja muutenkin tulee uusia leffoja katsottua. Tunnen varmasti vähän vanhemmat nykytähdet, mutta en kyllä noita teinileffojen tähtiä tunne. Ne teinitypykätkin on niin samannäköisiä kaikki. Helvetti just olin itsekin finninaamainen 18v poitsu, jotenkin vaikea käsittää että tytär elää ihan eri maailmassa.

Vierailija
7/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:20"]

Ei kaikkia voi tietää. En minäkään tiedä kaikkia nuorisotähtiä. Toisekseen arska ei ole tainnut viime aikoina tehdä mitään ns. nuorisoleffaa.

[/quote]

No juu, raskaan sarjan poliitikot harvemmin tekevät nuorisoleffoja.

Vierailija
8/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:20"]

[/quote]

No juu, raskaan sarjan poliitikot harvemmin tekevät nuorisoleffoja.

[/quote]Ei se ihan niin raskasta sarjaa taida olla. Mut vois se ihan hyvin tehdäkin. Ei se nyt niin huono näyttelijänä ollut.

Vierailija
9/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvähän se on ettei nuoret tunne näyttelijöitä joiden parhaat lefat ovat olleet suosittuja ennen heidän syntymäänsä.

Kuinka moni teistä osaa luetella suosittuja lavaesiintyjiä, jotka eivät ole esiintyneet enää 1069 jälkeen?

Vierailija
10/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyseinen poliitikko raskasta sarjaa, kun kyseinen talousalue on isompi kuin esim. Ranska.  Hän oli alueen 38. kuvernööri, virassa kaksi kautta ja 8 vuotta.  Hänen henkilökohtainen omaisuutensa on luokkaa 400 miljoonaa, eikä hänen ole sitä tarvinut keneltäkään edes varastaa.

Mistä juontaa ajatus, ettei hän olisi älykäs ?  Joku ex naisystävä (joka oli muuten jonkin sortin professori oikeassa yliopistossa) on hänestä sanonut, ettei ole koskaan tavannut suunnitelmallisempaa ja määrätietoisempaa miestä.

Kyseiset luonteenpiirteet näyttävät tuottavan myös tulosta.  Olen itse yli 50 vuotias mies, ja kyseinen henkilö löi mielestäni kaikkiin meihin kyseisen aikakauden miehiin oman leimansa.  Hän oli roolimalli.  On sitä yhä edelleenkin.

En tiedä, onko hän sitä enää muille, mutta minulle hän tulee sitä aina olemaan.

Vierailija
11/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voimakkaana miehenä kyllä vähän vituttaa.

Ei taida olla tyttärelle annettu kotitaloudessa riittävästi piiskaa, kun ei näin tärkeitä poliittisia yksityiskohtia tiedä. Saatana. Yrittäkää nyt edes kasvattaa niitä lapsianne akat. Päiväni alkoi hyvin huolimatta siitä, että kaadoin kahvia haaruksiini, mutta nyt se on todella pilalla. Toivon että häpeät.

Tykkimies-Jape-67

Vierailija
12/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:57"]

On kyseinen poliitikko raskasta sarjaa, kun kyseinen talousalue on isompi kuin esim. Ranska.  Hän oli alueen 38. kuvernööri, virassa kaksi kautta ja 8 vuotta.  Hänen henkilökohtainen omaisuutensa on luokkaa 400 miljoonaa, eikä hänen ole sitä tarvinut keneltäkään edes varastaa.

Mistä juontaa ajatus, ettei hän olisi älykäs ?  Joku ex naisystävä (joka oli muuten jonkin sortin professori oikeassa yliopistossa) on hänestä sanonut, ettei ole koskaan tavannut suunnitelmallisempaa ja määrätietoisempaa miestä.

Kyseiset luonteenpiirteet näyttävät tuottavan myös tulosta.  Olen itse yli 50 vuotias mies, ja kyseinen henkilö löi mielestäni kaikkiin meihin kyseisen aikakauden miehiin oman leimansa.  Hän oli roolimalli.  On sitä yhä edelleenkin.

[/quote]Jaa, ok. Mulle Arska on semmonen terminaattorihemmo jostakin b-luokan leffasta. Kyllä sitä katsoo jos ei muutakaan ole mutta en ny pidä Kalifornian kuvernöörin pestiä ihan raskassarjalaisena kuitenkaan. Vai onko multa mennyt jotakin ohi?

Vierailija
13/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:46"]

No selvähän se on ettei nuoret tunne näyttelijöitä joiden parhaat lefat ovat olleet suosittuja ennen heidän syntymäänsä.

Kuinka moni teistä osaa luetella suosittuja lavaesiintyjiä, jotka eivät ole esiintyneet enää 1069 jälkeen?

[/quote]

Niin, kovin montaa lavaesiintyjää tuolta ajalta ei enää muisteta, koska viikingit esiintyivät pääasiallisesti laivollaan. Muistan silti elävästi Sven Haaraparran ja hänen haarakkaan partansa joka hurmasi abstraktilla ilmaisullaan niin että sukat pyörivät naisväen karvaisissa jaloissa.

Vierailija
14/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:57"]

[/quote]Jaa, ok. Mulle Arska on semmonen terminaattorihemmo jostakin b-luokan leffasta. Kyllä sitä katsoo jos ei muutakaan ole mutta en ny pidä Kalifornian kuvernöörin pestiä ihan raskassarjalaisena kuitenkaan. Vai onko multa mennyt jotakin ohi?

[/quote]

Itse palvon Arnoldia ylijumalanani.

Se on varmaan yksi niistä asioista, jotka ainoastaan todelliset miehet voivat ymmärtää.

Vierailija
15/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset tietää kyllä irwininkin

Vierailija
16/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit (ollaan 17-20 vuotiaita) koulussa on aina monttu auki jos puhutaan musiikista. Mä kuuntelen paljon Alice Cooperia, Ozzya yms. old school rokkareita. Tähän mennessä on kysytty esim. Onko Alice Cooper nainen? Onko Ozzy se American Idolsin tuomari? Mikä on Aerosmith? Ai Paranoid on ihan oikeesti olemassa oleva biisi!? Siis what, Sabbatjin jäsenet on vielä hengissä?!

Oon vissiin jotenkin epänormaali 20-vuotias kun tiedän nää, mutta joudun kysymään kuka helvetti on Isac Elliot tai Tuuli.

Vierailija
17/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:09"]

Mun kaverit (ollaan 17-20 vuotiaita) koulussa on aina monttu auki jos puhutaan musiikista. Mä kuuntelen paljon Alice Cooperia, Ozzya yms. old school rokkareita. Tähän mennessä on kysytty esim. Onko Alice Cooper nainen? Onko Ozzy se American Idolsin tuomari? Mikä on Aerosmith? Ai Paranoid on ihan oikeesti olemassa oleva biisi!? Siis what, Sabbatjin jäsenet on vielä hengissä?!

Oon vissiin jotenkin epänormaali 20-vuotias kun tiedän nää, mutta joudun kysymään kuka helvetti on Isac Elliot tai Tuuli.

[/quote]

Ei mikään ihme, koska musiikkimakusi on huono.

Vierailija
18/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Arska tehnyt hänen aikanaan mitään merkittävää?

Kalifornian kuvernööriys ei sinänsä ole tärkeimmästä tietovisailu päästä, kun harva suomalainen ei tiedä nimeltä muidenkaan osavaltioiden kuvernöörejä. Eikä Arnold ole enää virassa.

Arska on kasaritähti. Ei kummonen näyttelijä, lihaksilla ja hyvällä hjuumorintajullaan uransa aloitti, politiikalla jatkoi..

Meidän muksut tietää Arnoldin, kiitos itävaltalaisten sukulaisten. Arskan äidin hauta on joka vuotuinen vierailun kohde. Ovat ylpeitä tästä pojastaan maailmalla. :)

Vierailija
19/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:21"]

Ovat ylpeitä tästä pojastaan maailmalla. :)

[/quote]

Kyllä minäkin olisin.

Harva mies pääsee siementämään sisäkköä.

Vierailija
20/40 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin kirjastossa töissä ja teinityttö oli tekemässä tosi kuuluisasta julkisuuden ja urheilun tähdestä, halusi ehdotuksia kenestä voisi tehdä.. Sanoin Arnold Schwarzeneggeristä ja teini oli aivan äimän käkenä... :D Ja siis kyseessä juuri noin 16v tyttö, enkä itsekään ole mikään keski-ikäinen vaan 20vuotias....

Järkytyin syvästi ja se pistikin miettimään että onko nykyajan teineissä jtn vikaa vai voiko jo parikymppisenä itsensä tuntea vanhaksi :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme