Minkä lukion kävit?
Kommentit (203)
Minäkin kävin Kallion lukion. Onpa meitä täällä. :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:40"]Suonenjoen lukio.
[/quote]
Höh, miksi monta alapeukkua? :( Pienet lukiot on parhaita!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:53"]
Mitä järkee käydä lukio? Saatte ihkun valkosen lakin päähän ja sitte märisette kun ei löydy töitä ja yhyy pitää jatkaa OIKEAA OPISKELUA, jotta SAISI SEN AMMATIN... Terveisin.. 3 ammattia käynyt ammattikoulussa !! HAHAHA !! Nörttejä ootte.
[/quote]
Ihan itse halusin lukion käydä ja alusta asti oli selvää, että yliopistoon jatkan. Lukio oli vain välipysäkki. En siis märissyt ettei lukiopapereilla saa töitä ja kuinka pitää jatkaa opiskelua. Itse halusin opiskella yliopistossa, tein sen ihan ilomielin ja vieläpä ulkomailla koska Suomessa ei ko. alaa voi opiskella.
Että kaada vaan itsellesi.
[/quote
ei kai vain stipendillä järvibiologiaa puolassa?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 20:53"]
Mitä järkee käydä lukio? Saatte ihkun valkosen lakin päähän ja sitte märisette kun ei löydy töitä ja yhyy pitää jatkaa OIKEAA OPISKELUA, jotta SAISI SEN AMMATIN... Terveisin.. 3 ammattia käynyt ammattikoulussa !! HAHAHA !! Nörttejä ootte.
[/quote]
Ihan itse halusin lukion käydä ja alusta asti oli selvää, että yliopistoon jatkan. Lukio oli vain välipysäkki. En siis märissyt ettei lukiopapereilla saa töitä ja kuinka pitää jatkaa opiskelua. Itse halusin opiskella yliopistossa, tein sen ihan ilomielin ja vieläpä ulkomailla koska Suomessa ei ko. alaa voi opiskella.
Että kaada vaan itsellesi.
Meilahden lukion. Tätäkään lukiota ei taida enää olla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:03"]
Lieksan lukion :)
[/quote]
Ja minä edesmenneen Rauhalan lukion Lieksassa. Terve vaan!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:31"]
Juhana Herttuan lukion, nykyään kyseistä oppilaitosta ei enää ole. :/ Yhdistyi toisen lukion kanssa.
[/quote]
Ihanan niminen lukio olisi ollut. Täällä itärajalla aina kadehdin...
Turussa: Tuureporin lukio (Nykyään Turun suomalaisen yhteiskoulun lukio.)
Miksi alapeukuttaa jonkun koulua? Ressusta minäkin kirjoitin.
Tampereen Norssin.