Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten huomauttaa miehelle asiallisesti (puhetapa, läheisyydenkaipuu)?

Vierailija
22.02.2014 |

Olen seurustellut vasta 3kk tämän miehen kanssa. Meillä menee oikein kivasti, mutta pari asiaa häiritsee todella paljon. Miehellä on tapana jatkuvasti silittää ja halailla mua. Telkkaria katsoessa se ei sinänsä haittaa, mutta yöllä.. En pysty nukkumaan jos joku silittää, koskettelee tai liikkuu osuessaan minuun. Herään jatkuvasti siihen, että mies on mussa ihan kiinni, silittää vatsaa, hiuksia, halaa tiukasti jne. Tarvitsen tilaa nukkua ja alkaa ahdistaa, tulee myös tosi kuuma. Olen koittanut varovasti työntää miestä kauemmas, mutta kun ei. Olen myös sanonut siitä, että en voi oikeesti nukahtaa tai nukkua syvää unta jos joku koko ajan liikuttaa kättä vatsallani tai on muuten vaan ihan kiinni. Mies taisi vähän loukkaantua :(. Kuitenkaan asiaan ei tullut muutosta, ei ilmeisesti tajunnut kuitenkaan. Onko muilla samaa vai olenko vain outo? viime yönä olisi tehnyt mieli huutaa, että nyt ne käpälät pois ja mee kauemmas kun sängyssä on kuitenkin tilaa, eli tää asia ärsyttää paljon.

tykkään kyllä läheisyydestä, mutta en nukkuessa. ihmettelen, että eikö mies nuku ollenkaan kun koko ajan puuhaa jotain mun kimpussa.

Toineen mistä en osaa oikein huomauttaa on miehen lässytys. Miehellä on koira, jolle se lässyttää koko ajan. Se on ihan ok, niin mäkin lässytän eläimille. Mies kuitenkin lässyttää samaan tapaan mulle, varsinkin kun on joku halihetki tai seksi menossa. En useinkaan saa mitään selvää miehen lässytystaajuuden puheesta ja saan koko ajan kysyä mitä se sano. Varsinkin seksin aikana on tosi inhottavaa kun en vaan saa selvää, mies lässyttää eikä puhu normaalisti.

Miten huomauttaa näistä asioista loukkaamatta toista? Hankala sanoa, että lässytys mulle puhuttaessa ärsyttää ja yöllä ei saa koko ajan tai mielellään ollenkaan silittää mun kehoa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan, ei siitä saa loukkaantua.

Vierailija
2/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on onneksi sellainen sihde mun mieheen, että jos et kestä niin tuossa on ovi ja voin sanoa kaikesta suoraan. Mutta ilmeisesti ap:llä eri tilanne... Voi kyllä olla että mitään tapaa saada mies ymmärtämään asiaa ei ole, muuta kuin loukata, jolloin pitää sitten auttaa kuitenkin mies siitä ylitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle ihan suoraan, että heräät joka ikinen kerta kun hän sinuun koskee, eli yöt menevät ihan pipariksi ja olet sen takia väsynyt. Tehkää sopimus, että ennen nukahtamista olette toistenne lähellä, mutta yön molemmat viettävät omalla puolella sänkyä. Jos muuta haluat, niin teet sen kyllä itse tavalla tai toisella selväksi (tässä vaiheessa voit vilkuttaa silmää hymyillä vihjeeksi). Ei siis pitäisi siitä kenenkään suuttua, että sinä lupaat joskus herätellä häntä yöllä. :)

Lässytyksen katkoisin myös aika nopeasti, vastaisin vaikka lässytykseen koiramaisesti haukahtaen ja läähättäen. Kun hän puhuu normaalilla äänellä, olet sinäkin normaali. Ota siis huumori mukaan sanomaasi, mutta huolehdi, että hän ymmärtää asiasi. Tuo lässytys on enemmän kuin ärsyttävää ja lässyttävän ihmisen kanssa on pitemmän päälle todella ärsyttävä keskustella yhtään mistään.

Vierailija
4/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan ja nätisti, että et halua näitä juttuja. En kuitenkaan oikein usko, että hommanne tulee jatkumaan kovin kauan, sillä mies tuntuu olevan jotenkin riippuvainen tommoisesta jostain pakkokäytöksestä. Ainakaan se ei osaa olla sun ka. Ehkä se pelkää hiljaisia hetkiä, jotka saattaisivat tulla tilanteeseenne eikä siis tiedä miten olla.

Vierailija
5/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta tuntuu siltä, että suhteenne on epäonnistumassa. Kolmen kuukauden jälkeen pitäisi vielä olla niin huumaantunut, että tekee mieli vaikka valvoa kaikki yöt, kun saa vain katsella toisen hengittämistä. Ei silloin saa läheisyydestä tarpeeksi lainkaan. Lisäksi olet löytänyt miehestä jo nyt kerta kaikkiaan ärsyttäviä piirteitä, kun hänen pitäisi vaikuttaa vielä itse täydellisyydeltä. Ei kuulosta lupaavalta, vaan "paremmaan puutteeseen" otetulta hätävaralta.

Vierailija
6/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa isolta ongelmalta tuo, että toinen voi olla noin kimpulla ja sitten loukkaantuu kun pyydät että rajojasi kunnioitettaisiin.

Mulla on ollut lähinnä päinvastaista ongelmaa: mies ei koskettanut oma-aloitteisesti eikä sitten pyytämälläkään. Jossain noiden välissä olis se kultainen keskitie..

Vierailija
7/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:29"]MInusta tuntuu siltä, että suhteenne on epäonnistumassa. Kolmen kuukauden jälkeen pitäisi vielä olla niin huumaantunut, että tekee mieli vaikka valvoa kaikki yöt, kun saa vain katsella toisen hengittämistä. Ei silloin saa läheisyydestä tarpeeksi lainkaan. Lisäksi olet löytänyt miehestä jo nyt kerta kaikkiaan ärsyttäviä piirteitä, kun hänen pitäisi vaikuttaa vielä itse täydellisyydeltä. Ei kuulosta lupaavalta, vaan "paremmaan puutteeseen" otetulta hätävaralta.

[/quote]

Samaa mietin. Mä olen kroonisessa univelassa nyt kun on pari kuukautta vietetty öitä yhdessä miehen kanssa. Ja on joka sekunnin arvoista! Ihanaa kun mies hiplaa ja pitää hyvänä ja heti havahduttuaan vetää mut viereensä. Ja ei, ei tää ikuisuuksia näin tule jatkumaan, joten otan tästä kaiken irti, väsyneenä :)

Toi lässytys on vähän rasittavaa, siitä kyllä sanoisin.

Vierailija
8/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:29"]

MInusta tuntuu siltä, että suhteenne on epäonnistumassa. Kolmen kuukauden jälkeen pitäisi vielä olla niin huumaantunut, että tekee mieli vaikka valvoa kaikki yöt, kun saa vain katsella toisen hengittämistä. Ei silloin saa läheisyydestä tarpeeksi lainkaan. Lisäksi olet löytänyt miehestä jo nyt kerta kaikkiaan ärsyttäviä piirteitä, kun hänen pitäisi vaikuttaa vielä itse täydellisyydeltä. Ei kuulosta lupaavalta, vaan "paremmaan puutteeseen" otetulta hätävaralta.

[/quote]

: O En ole koskaan ollut yhdessäkään suhteessani noin huumaantunut. Ei ole kyllä mikään rakkauden merkki minulle, että "haluan valvoa läpi yön, kun et saa käsiäsi irti minusta". Not!

Vierailija
9/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:29"]

[/quote]

: O En ole koskaan ollut yhdessäkään suhteessani noin huumaantunut. Ei ole kyllä mikään rakkauden merkki minulle, että "haluan valvoa läpi yön, kun et saa käsiäsi irti minusta". Not!

[/quote]

Ehkäpä sun suhteet ei siksi kestä?

Vierailija
10/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] En minäkään ole koskaan ollut huumaantunut rakkaudesta, mutta nykyinen suhde on kestänyt pian 20 vuotta. Eli lopettakaa hyvät naiset jo niiden ällöromanttisten Harlekiini -kirjojen lukemiset ja tulkaa tähän normaaliin mailmaan!

Vierailija
11/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään harlekiinikuvitelmaa ole, kun rakastumisen on kokenut huumaavana ja ihmeellisenä. Sinulla on omanlaisesi tapa, viileämpi ja vähäeleisempi. Mitä hittoja siellä komentelet aikuisia ihmisiä.

Vierailija
12/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, sanopas, montako mulla on niitä ollut? Olen nyt 41v. Bonuksena voit kertoa liittoni pituuden lasteni isän kanssa? 

Vierailija
13/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ärsyttävä.

Vierailija
14/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja oletat tuon alkuhuuman jotenkin suojaavan suhdetta, ettei se voi loppua? Ikäsi? Pisimmän suhteesi kesto?

Vierailija
15/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin todellatodella pahoja uniongelmia, joten kunnolla nukutut yöt ovat tosi tärkeitä. Väsyneenä en pysty toimimaan normaalisti ja olen ihan hirveä :(. Joudun syömään muutenkin lääkkeitä, että pystyisin nukkumaan. Siksi tuo on niin hankalaa. Tykkään kyllä makoilla valveilla ja ns.söpöstellä, mutta keskellä yötä se ei käy. Pelkään vaan olevani tosi tyly kun en yöllä vastaa miehen hellyydenosoituksiin.. 

mulla on oltava asunnossa tietty lämpötila, tietynlainen tyyny, tietty tila sängyssä vähintään ja muuta. Olen todella huono nukkumaan yöllä ja tämän asian kanssa on ihan oikeita ongelmia. Yöllä olen myöskin unissani töninyt miestä kauemmaksi kun haen sitä tilaa.

Tuosta lässyttämisestä vielä.. Mies siis alkaa puhumaan hiljaan ja nopeasti, vähän sössöttäen. Miehellä on lievä puhevika, joka ei häiritse minua eikä siihen normaalipuheessa kiinnitä huomiota. Lässyttäessä se on tosi korostunut ja en varmaan sen takia saa selvää. Pari kertaa oon sanonut vahingossa vähän tylysti, että mitä, sori en kuullu ja en saa selvää. Mies on vähän nolostunut (häpeää puhevikaa?) ja jotenkin muuttuu vähän hermostuneen oloiseksi.

Miten sanoa, että puhuis nyt vaan ihan normaalisti ja ne lässytykset pliis vain koiralle..? Olen miettinyt, että onko toi lässytys vaan jotain alku-ujoutta vielä. Nähdään vaan paristi viikossa eli ei silleen kauheesti olla vielä oltu yhdessä. Mies on siis aika ujo..

AP

Vierailija
16/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes rakastunut siihen mieheen? MItä hyvää näet hänessä?

Vierailija
17/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ottaako se noin koville tajuta, ettei se, vaikka valvoisit koko yön uuden rakastettusi hengitystä katsellen pelasta sinua siltä, että hän onkin lopulta tavallinen kuolevainen ja saattaa häippästä?

Vierailija
18/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi heti ekalla kerralla kun nukuttiin yhdessä että "mä en sitten tykkää jos joku hinkkaa tossa kyljessä kun mä nukun". Olihan se aikamoinen täksäytys kun oltiin tunnettu viikko, mutta ainakin tuli selväksi. Ja edelleen muutaman vuoden jälkeen halitaan ja sitten käännetään kylkeä omille puolillemme. Joten mitäpä jos selittäisit tuon saman kuin tuohon ylemmäs kirjoitit, tai vaikka lähetä kyseinen selitys hänelle viestillä?

Vierailija
19/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:29"]MInusta tuntuu siltä, että suhteenne on epäonnistumassa. Kolmen kuukauden jälkeen pitäisi vielä olla niin huumaantunut, että tekee mieli vaikka valvoa kaikki yöt, kun saa vain katsella toisen hengittämistä. Ei silloin saa läheisyydestä tarpeeksi lainkaan. Lisäksi olet löytänyt miehestä jo nyt kerta kaikkiaan ärsyttäviä piirteitä, kun hänen pitäisi vaikuttaa vielä itse täydellisyydeltä. Ei kuulosta lupaavalta, vaan "paremmaan puutteeseen" otetulta hätävaralta.

[/quote]

Samaa mietin. Mä olen kroonisessa univelassa nyt kun on pari kuukautta vietetty öitä yhdessä miehen kanssa. Ja on joka sekunnin arvoista! Ihanaa kun mies hiplaa ja pitää hyvänä ja heti havahduttuaan vetää mut viereensä. Ja ei, ei tää ikuisuuksia näin tule jatkumaan, joten otan tästä kaiken irti, väsyneenä :)

Toi lässytys on vähän rasittavaa, siitä kyllä sanoisin.

[/quote]

Just. Mä oon kyllä väsyneenä niin kärttyinen, ettei kauan kestäis suurikaan rakkaus, jos en saisi nukuttua. Seksihalutkin katoaa.

Vierailija
20/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän miehestä tosi paljon. Tässä nyt kuitenkin vielä tutustutaan :). Vaikka mulla olis joku superkuuma julkkismies vieressä,nukkuisin yhtä huonosti. Ei vaan onnistu jos joku on koko kropan matkalta kiinni. Jos alkaa silittää, herään. Väsyneenä olen tosi huonolla tuulella ja mun on pakko saada nukkua, myös miehen kanssa. En voi sille mitään, että olen niin herkkäuninen.

Sitten tuo lässytys inhottaa, tai se kun en saa selvää. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi puhuu välillä noin. Mä puhun sille normaalilla äänellä aina. Tulee väkisinkin olo, että oon ku joku söpö vauva tai koira. Tuskin mies mua silleen ajattelee,mutta ärsyynnyn (mielessäni) ja paljon :(

Ap