Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkupotkuitkuu heti aamusta.

Vierailija
05.03.2014 |

En kestä enää. Mun miehellä ei oo enää yhtää aikaa mulle. Ei läheisyyttä, eikä keskusteluu kun ei ole aikaa, ja tuskin paljon kiinnostustakaa minua kohtaan.

Oon tosi yksinäinen eikä mulla ole kavereita. Perhettä välttelen, kun niiden näkeminen ahdistaa.

Mulla ei ole ketää, paitsi mies johon voin turvautua ja puhua. Meillä ei vaan ole enää aikaa toisillemme. Ootetaa lasta yhdessä. Mulla ei ole kun hänet. Oon ihan eristäytynyt muusta maailmasta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkkäränkkä tuli kylään? Susta tulossa äiti ja käyttäydyt kuin meidän pienet pojat.

Vierailija
2/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola! Siksihän siellä käydään, että keskustellaan mieltä painavista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin. se tässä itkettää

Vierailija
4/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Nyt äkkiä verkostoitumaan tavalla tai toisella toisten odottavien äitien kanssa. Ja myös äitien, joilla on jo pieniä lapsia. Kun vauva syntyy tuntuu helposti, että on vielä ennemmän yksin kaiken uuden keskellä:(

Minulla ei ollut vielä odotus vaiheessa vastaavia tunteita, mutta vauvan synnyttyä fiilikset olivat saman tyyppisiä. Mieheni oli puolet viikoista työn takia poissa ja tuki verkostoa ei ollut. Kaverit, joilla oli lapsia asuivat myös kaukana ja ne pari kaveria samasta kaupungista elivät huoletonta sinkkuelämäänsä. Vauvamme kärsi koliikista ja välillä olin ihan poikki ja "pihalla omasta elämästäni".

Kotiäitinä olo rupesi tuntumaan huomattavasti mukavammalta, kun lähdin aktiivisesti hakeutumaan toisten äitien ja pienten lasten seuraan. Vauvamuskari ja perhekerho avarti sosiaalista verkostoa. Myös naapurustosta löytyi pari kotiäiti, joiden kanssa vaihdoimme ajatuksia kaikesta mahdollisesta.

Pääasia on siis se, että vauvan synnyttyä et ainakaan jämähdä kotiin, vaikka se saattaisi helpoimmalta ratkaisulta tuntuakin. Toivotaan myös, että kohdallasi mies muuttaa suhtautumistaan sinuun ja teidän yhteiseloon viimeistään lapsen synnyttyä. Voimatsempit sinulle:)

Vierailija
5/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aikuistutaan hankimalla oma elämä ja sitten vasta perustetaan perhe. Lapsia ei tehdä omaa yksinäisyyttä ja läheisyyden kaipuuta tyydyttämään! Puhu äidillesi!

Vierailija
6/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei pidä hankki paikkaamaan omaa kehittymättömyyttä! Nyt kiireesti hakemaan apua mt-ongelmiin!

Vierailija
7/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Ajattelen kokoajan että lapsen synnyttyä hänen vuokseen ryhdistäydyn ja pääsen liikkeelle, etten lapsesta kasvata yhtä epäsosiaalista eristäytyjää.

koti on vaan mun turvapaikka. Ja mielummin olen täällä kun uusien tuttavuuksien kanssa häpeämässä itseäni. Se vaatii multa niin paljon. Kaikkialle lähtö aiheuttaa valtavan stressin.

En halua neuvolassa ottaa asiaa esille. Vasta joskus kun lapsi on maailmassa ja voisin aloittaa lääkkeellistähoitoa. Yritän pärjätä sinne asti.

Vierailija
8/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei. Ei. Lapsi ei ole mikään ryhtiliikkeen kainalosauva, joka muuttaa sinut. Sinä olet vastuussa lapsesta, ei lapsi sinusta.

Vierailija
9/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne ei ollut tämä kun lapsi saatettiin maailman. kiitos helvetisti kaikille. hyvä kun muut on sentään täydellisia äitejä lapsilleen. varmaan juuri tämän takia uusien kontaktien luominen on hankalaa. menee täydeksi esitykseksi, ettei vastaan otto ole tämä. henkilöttömäna tänne oli hyvä kirjoittaa

Vierailija
10/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole saatettu maailmaan, kun ei se ole syntynyt!

Vierailija
11/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:33"]

tilanne ei ollut tämä kun lapsi saatettiin maailman. kiitos helvetisti kaikille. hyvä kun muut on sentään täydellisia äitejä lapsilleen. varmaan juuri tämän takia uusien kontaktien luominen on hankalaa. menee täydeksi esitykseksi, ettei vastaan otto ole tämä. henkilöttömäna tänne oli hyvä kirjoittaa

[/quote]

Haista sinä paska! Kasva jo aikuiseksi!

Vierailija
12/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun spermaa saatettiin perille

Vierailija
13/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?!

Vierailija
14/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:33"]

[/quote]

Haista sinä paska! Kasva jo aikuiseksi!

[/quote]

sehän tässä itkettää.

jotain positiivista, saan ainakin muille paremman tunteen itsestään :)

joku romahdus tässä vaan on tapahtunut

Vierailija
15/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli ja on 29 vuotta

Vierailija
16/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tuossa iässä nyt jotain ihmeellistä, vai minne kaikki kiusaajat hävisivät?

kiitos 5:lle <3

Vierailija
17/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä kiva tietää millaiset ihmiset tuollaisia alaarvoisia kommentteja lähettelee. Tehän näytättekin oikein hienoa esimerkkiä omille lapsillenne. Mitä jos heillä on joskus tälläinen tilanne kuin minulla?

Minä ainakin yrittäisin kaikin keinoin tukea omaa lastani. Tuntematontakin, jos joku tulisi minulle moista pahaa oloaan kertomaan. Ainakaan en yrittäisi pahentaa hänen oloaan... Hävytöntä aikuiset ihmiset sanon minä. :/

Vierailija
18/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:43"]

Ois kyllä kiva tietää millaiset ihmiset tuollaisia alaarvoisia kommentteja lähettelee. Tehän näytättekin oikein hienoa esimerkkiä omille lapsillenne. Mitä jos heillä on joskus tälläinen tilanne kuin minulla?

terkuin aloitus

Minä ainakin yrittäisin kaikin keinoin tukea omaa lastani. Tuntematontakin, jos joku tulisi minulle moista pahaa oloaan kertomaan. Ainakaan en yrittäisi pahentaa hänen oloaan... Hävytöntä aikuiset ihmiset sanon minä. :/

[/quote]

Vierailija
19/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millainen tilanne? Että takertuu kuin iilimato mieheen ja kököttää kotona kuin kiukkuteini ja suunnittelee käyttävänsä syntymätöntä lasta mielenterveyslaastarina? Just. Normi- ihminen ei tuollaiseen tilanteenseen joudu.

Seuraava askel tuosta onkin stten se, että mies saa tarpeekseen ja sitten kitistään.

Vanhemmuus on vastuunkantoa!

Vierailija
20/33 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei liity ongelmiini, eikä se ole minulle laastari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi