Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naismainen sisustus ja miehet

Vierailija
05.03.2014 |

http://www.coconutwhite.com/

Esimerkkinä tämän blogistin koti. Kaunista ja tyttömäistä, tulee mieleen nuoren sinkkunaisen koti. Mutta eikö näillä blogistien miehillä ole minkäänlaista omaa makua mitä kotiinsa haluaa vai haluavatko hekin makuuhuoneeseen pelkkään roosaa ja valkoista?

Minäkin olen innostunut sisustamisesta mutta kyllä meillä yhdessä tehdään päätökset, onhan koti myös mieheni. Ja hän ei halua liian naisellista ja hempeää kotiimme vaikka muuten olenkin saanut aika vapaat kädet kotimme suhteen. Miten teillä muilla?

En vaan voi kuvitella tuollaiseen prinsessakotiin miestä..

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löytyyhän noista blogeista väriäkin, jos nyt hieman tarkemmin edes lukisitte ja katselitte :D :D Ette selvästi ole blogeja lukenut..

Vierailija
42/216 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalaisromanttinen sisustus, mies tykkää myös. Sopii vanhaan asuntoomme. Mitä siellä pitäisi olla että näyttää mieheltä?? Mustaa nahkaa ja harrikan kuvia seinillä =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko on niin pihi että meillä ei olis sisustusta nimeksikään jos homma ois sen vastuulla. Yritän kuutenkin valitasisustuselementit niin ettei kämppä näyttäisi 16 vuotiaan pissiksen huoneelta niin kuin nämä blogien sisustukset yleensä (pelkkää valkoista)

Vierailija
44/216 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan suostuisi asumaan tuollaisessa kodissa. Kyllä me yhdessä sisutamme kotia ja kompromisseja tehdään kun maku ei aina käy yksiin. Minä pidän väreistä sisutuksessa ja mies haluasi vaan mustaa ja valkoista. Miehen maku on pelkistetympi kuin minun. 

Vierailija
45/216 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
46/216 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja vaikka en järin kiinnostunut olekaan sisustuksesta, tiedän sen, että se oikeasti vaikuttaa yleisfiilikseen asunnossa ja omaan työtehoon (työskentelen kotona). Päätin siis palkata sisustussuunnittelijan ja teki kyllä ohjeillani mahtavaa jälkeä (Näin homma toimii jos kiinnostaa: http://www.karima.fi/palvelut/yksityiskodit/sisustussuunnitelma/ )

Jos on varaa laittaa vähän kiinni tuohon niin kannattaa kyllä.

Vierailija
47/216 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
48/216 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isäntä piti kyllä!

Vierailija
49/216 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän.

Vierailija
50/216 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan keskustelut :D On sitä romanttisempaa pitsiäkin nähty ja siinä vasta miehisyys on kaukana.

Vierailija
51/216 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehille ole ne omat mieshuoneet talossa nykyisin, jossain kellarissa, muiden katseilta piilossa? Mieshuoneita on esitelty jossain Ylelläkin netissä.

Monesta miehestä saattaa tuntua syylliselle, jos alkaisi vaatimaan omaa makuaan sisustukseen, siis parempi olla hiljaa. Mutta se on jotenkin standardi, että kotona onkin kukkia ja outoja värejä.

Vierailija
52/216 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, nyt asun yksin. Kävisikö naisille esim. tälläiset kuvat seinälle, vai täytyisikö vaihtaa heti: iso 60cm x 80cm maailmankartta kehystettynä, Pulp Fiction (elokuva) iso juliste kehystettynä, Harold Lloydd (mykkäfilminäyttelijä) juliste kehystettynä, jossa kuvassa ko. näyttelijä tasapainoilee kiperässä tilanteessa ison talonseinällä olevan kellon viisarien päällä ja Lontoon keskustasta jonkun ammattivalokuvaajan ottama kuva kehystettynä.

Vierailija
53/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa perehtyä ketjuun, sanonpa vaan että mun mieheni maku on huomattavasti vähemmän äijä kuin mitä hän kellekään myöntäisi. Hän ei myönnä sitä oikein minullekaan, mutta sen huomaa jos alan itse perua jotain sellaista valintaa jonka kohdalla itsekin ymmärtäisin mikäli se tuntuisi liian naismaiselta... Siinä ollaankin yhtäkkiä tilanteessa jossa mies alkaa ruinata sitä takaisin suunnitelmiin. Että juu eihän hän mitään naismaista halua, hyi olkoon, mutta kyllä ne perhoset olivat aika kivan näköiset siinä tapetissa eikä se ollut yhtään naismainen vaan luontoaiheena pikemminkin aika erähenkinen, tms...

Vierailija
54/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesänmuodostaminen on naisen vietti. Miehet eivät välitä sisustuksesta.

Vierailija
55/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I agree!! Miehiä voisi vähempää kiinnostaa sisustus ja sisustaminen.

Vierailija
56/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tuo on, miksi ei?

Vierailija
57/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan!!

Vierailija
58/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva blogi.

Vierailija
59/216 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en nyt ihan ymmärrä keskustelun pointtia. Aika moni naisen kanssa asuva mies asuu naisensa sisustamassa asunnossa ja on tyytyväinen siihen.

Vierailija
60/216 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en mäkään. Miehellä aika harvoin on omia mielipiteitä sisustusta kohtaan.