Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä paikalla? Reidessä kuoppa - mitä ihmettä??

Vierailija
04.03.2014 |

Otsikosta kysymys selvisikin...

Poikittain siis reiteeni ilmestynyt noin sentin levyinen

ja ainakin 10 cm pitkä kuoppa tai matalampi kohta kuitenkin. Näkyy ihan selvästi ja tuntuu selvästi.

Varaan toki ajan lääkäriin, mutta mikä tuo voi olla? Selkä on ollut kipeä myös, lonkkia särkee. Olen laittanut ne tätä edeltäneen raskauden ja synnytyksen piikkiin. Myös olen ajatellut että kanniskelen vauvaa niin paljon, että lonkat rasittuu. Kaikenlaisia puutumisen tunteita myös. Välillä niin kova kipu lantiossa, että vaikea nukkua. Iskias?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nesteturvotusta reisissä?

Vierailija
2/17 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lihasruhjeen takia kuoppa kerran lihaksessa, en ole lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri raskausarpi?

Vierailija
4/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattunut jalkaan mikään tapaturma, ei ruhje tms. Ei näytä arvelle. Iho on normaalin näköinen, mutta niin kuin lihas tai rasva puuttuisi tuosta kohtaa yhtäkkiä. Olen hoikka, ei turvotuksia, painan alle 60kg ja olen pitkä.

Vierailija
5/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatko jotain usein niin että se painaa juuri tuohon kohtaan, tai nojailetko hoitopöytään tms?

Vierailija
6/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia :D

Vierailija
7/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuollainen toisen raskauden jälkeen. Tuntui niin kuin rasvakerros/lihas ym. olisi kadonnut kokonaan ja että melkein kuin pystyisi painamaan nahkaa alas luuhun asti. Näytin lääkärille, joka ei osannut ihan tarkkaan sanoa, mistä on kyse, mutta veikkaili vaarattomaksi (käski toki ehdottomasti seurailla, jos lähtee leviämään). Se meni kuitenkin vähitellen itsestään pois. Meni siinä joka tapauksessa monta kuukautta aikaa. Lähin mitä googlella löysin oli "rasvanegroosi". Olisikohan ollut kyse siitä? Käy lääkärillä kuitenkin mielenrauhan takia ja kerro ihmeessä, jos sinulle lääkäri osaa kertoa asiasta tarkemmin.

Vierailija
8/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Erkiltä.

Vierailija
9/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ja siskollani oli myös joskus tuollainen. Molemmilla oikeassa etureidessä. Liittyi muistaakseni johonkin lihasasiaan, mieheni varsinkin urheili tuolloin paljon. Molemmilla palautui pikkuhiljaa itsestään.

Vierailija
10/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 07:19"]

Minun miehelläni ja siskollani oli myös joskus tuollainen. Molemmilla oikeassa etureidessä. Liittyi muistaakseni johonkin lihasasiaan, mieheni varsinkin urheili tuolloin paljon. Molemmilla palautui pikkuhiljaa itsestään.

[/quote]

Aivan.

Vierailija
11/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 07:19"]

[/quote]

Aivan.

Mitä "aivan"? Epäiletkö, että huijaan? Tästä on jo aikaa ja muistan, kun kummasteltiin tuota asiaa silloin, molemmilla oli samaan aikaan. Mitään lonkkaoireita tms. ei muistaakseni kummallakaan ollut.

[/quote]

Vierailija
12/17 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannakaan mitään mikä olisi voinut painaa reiteen tuollaisen jäljen. Oikeassa etu on siis. On vähän arka, jos koskee. Ei näytä selluliitille myöskään. Sitä on takareisissä mulla, mutta ei ole yhtään samanlaista.

Vierailija
13/17 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden myötä sun kudokset, nivelet lihassäikeet yms ovat löystyneet. Hormonien vaikutuksesta. Väliaikaisesti. Mä luulen näin, en ole kyl lääkäri. Mutta luulen et vaaratonta ja menee ajan kanssa ohi. Kaikkea sitä saa vauvojen takia kokea ja kärsiä ;)

Vierailija
14/17 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden myötä sun kudokset, nivelet lihassäikeet yms ovat löystyneet. Hormonien vaikutuksesta. Väliaikaisesti. Mä luulen näin, en ole kyl lääkäri. Mutta luulen et vaaratonta ja menee ajan kanssa ohi. Kaikkea sitä saa vauvojen takia kokea ja kärsiä ;)

Vierailija
15/17 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellulaardi.

Vierailija
16/17 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö mikä se oli ? Itsellä kuoppa ja kaksi kyhmyä. Kovia ovat. 

Vierailija
17/17 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seuraava "Mitä ihmettä" kysymyksesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi