Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenkaupungin autotehtaalle töihin??

Vierailija
04.03.2014 |

Nyt olis taas valtavat rekrytoinnit sinne ja mietin että haenko vai en. Siinä ei ole mitään muuta estettä kuin se työmatka. Asun turussa, joten matkaa tulisi n.80km/suunta.

Työ olisi vuorotyötä ja aamuvuoro alkaisi kuudelta. Työ kiinnostaisi ja uskoisin aikaisemman kokemukseni perusteella että minulla olisi jopa mahdollisuuksia päästä sinne. Hirvittää vaan noi työmatkat, kun autokaan ei ole mikään maailman luotettavin...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris kirjoitti:

ei kannata. Itellä 60km yhteen suuntaan työmatka. Työ on Todella rankkaa ja rankempaa tulossa. Haen itse jatkuvasti töitä muualta. Työajat on pitkämatkalaiselle järkyttävät.

60 km ei ole mikään pitkä työmatka. Itsellä 160km/suunta.

Vierailija
22/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai haet. Naurettavaa vikistä, että työmatka on liian pitkä.

Jos ei töitä kotipaikkakunnalla ole, niin muutto sinne, missä töitä on tai pitkä työmatka.

Liian helpolle ollaan nyt totuttu Suomessa.

Itse olen muuttanut työn perässä toiselle paikkakunnalle.

Työmatkaan menee nykyisin 45 min-tunti /suunta.

Mies ajaa nykyisin oman työnsä siirtymisen vuoksi päivittäin noin 100 km ja ihan ok sujuu.

Välillä on rankkaa, mutta ei nut oikein vaihtoehtojakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei autotehtaan palkoilla kannata ajella pitkiä matkoja. Itse en ainakaan Tku-Uki-Tki keikkaa ajelisi päivittäin, tekee kk tasolla n. 3000km. Bensaeuroja siis kuluu kuukaudessa n. 370eur autosta riippuen = ei mitään järkeä ottaa tuollaista työmatkaa.

Fiksut kulkevatkin dieselillä.

Vierailija
24/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kyseistä puljua jo valmiiksi. Mies pääsi töihin, mikä on tietysti loistojuttu, mutta nyt joudumme muuttamaan pieneen luukkuun. Molemmille tulee työmatkaa 60km/suunta, kun tähän asti molemmilla on ollut keikkatyöhön matkaa 4 km. Olen varmasti itsekäs, kun vihaan muuttaa kodistani pois autotehtaan takia, paikkakunnalle, josta en tunne KETÄÄN! Kunpa kaikki palaisi ennalleen ja mies ymmärtäisi, miltä tämä muutto minusta tuntuu. :(

Vierailija
25/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakyyti järjestyy aivan varmasti, jos vaan kiinnostaa. Turha omalla autolla ajella. Varmasti tulevaisuudessa kulkee joku bussi suoraan tehtaan ovelle. Muutkin isommat työnantajat järjestävät ilmaisia kuljetuksia...

Vierailija
26/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vuorojärjestelmä tuolla on, jatkuva vai keskeytyvä kolmivuoro?  

Vierailija
27/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaalla tiukka alkoholipolitiikka.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703232200090888_uu.shtml

"Valmet Automotiven tehtaalle töihin hakenut mies yllättyi siitä, että 7-9 alkoholiannoksen nauttiminen kerralla kerran kuussa on työnantajalle ongelma."

Vierailija
28/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin laskee niin kuin laskee. Itse en autotehtaan polkupalkoilla sinne menisi, jokinmoinen itsekunnioitus se pitää duunarillakin olla. Ei 5-kymppinen ikänsä töitä tehnyt mies lähde 1600-1800eur/kk töihin.

Itsekunnioituksen puutteesta kertoo alistua työttömyyteen eläkeputkeen 50-vuotiaana. Toisaalta sinun päätöksesi on toisen mahdollisuus.

Vierailija
29/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtaalla tiukka alkoholipolitiikka.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703232200090888_uu.shtml

"Valmet Automotiven tehtaalle töihin hakenut mies yllättyi siitä, että 7-9 alkoholiannoksen nauttiminen kerralla kerran kuussa on työnantajalle ongelma."

Työnantajalle ei kuulu mitä teet vapaa-ajalla,ei tarvitse kertoa mitään.

Isossa firmassa on se hyvä että voi surutta saikuttaa itsensä tai lasten takia.

Tänä päivänä pieni kulutuksinen bensa-autokin on hyvä vaihtoehto, esim. Ford focus/fiesta 1.0 turbo ecoboost moottorilla.

Vierailija
30/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu minne meet. Mutta aika liukuhihnaa se on perusduunaritasolla viime pelissä kaikkialla = hommiin ja saman toistoon leipiintyy muutaman kuukauden jälkeen. Vaikka kuinka se kiertoa on.

Parempi kuitenkin kuin olla "työtön" statuksella.

Palkalla rivitasolla ei hurrata, mut elää.

Vierailija
31/34 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommiin vaan suti, ja onneksi olkoon jo etukäteen työpaikan johdosta !

Vierailija
32/34 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehet uusia ja eivät tiedä oikein itsekään missä mennään ja muutenkin koko johto täysin perseestä ja asiat tehtaalla huonosti organisoitu.

Vierailija
33/34 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia vanha ketju, mutta vastaan, että hyvin täällä menee. Muutin tänne, halpa vuokra. Ja töitä saa painaa niin paljon kuin haluaa. Palkka aika huono, mutta ylityöt nostaa liksaa mukavasti.

Vierailija
34/34 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ehdottomasti haukkua kaikkea ko työpaikassa.

Näin pelotellaan uudet työnhakijat pois ja saadaan itse pidettyä oma suht'mukava työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän