Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenkaupungin autotehtaalle töihin??

Vierailija
04.03.2014 |

Nyt olis taas valtavat rekrytoinnit sinne ja mietin että haenko vai en. Siinä ei ole mitään muuta estettä kuin se työmatka. Asun turussa, joten matkaa tulisi n.80km/suunta.

Työ olisi vuorotyötä ja aamuvuoro alkaisi kuudelta. Työ kiinnostaisi ja uskoisin aikaisemman kokemukseni perusteella että minulla olisi jopa mahdollisuuksia päästä sinne. Hirvittää vaan noi työmatkat, kun autokaan ei ole mikään maailman luotettavin...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu viikot siellä. Tai kun töihin pääset niin voit hankkia luotettavamman autonkin. 

Olen ajanut 50km työmatkaa yhteensuuntaan ja se kävi kyllä helvetin raskaaksi. 

Toisaalta varmaan löytyy kimppakyytiläisiäkin niin ei aina tarvitse itse ajaa. 

Vierailija
2/34 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä päätin sinne hakea. Työtä on kuitenkin tehtävä eikä lähempää tunnu löytyvän. TE-toimistosta sanottiin, että sinne tullaan järjestämään työmatkakuljetukset lähitulevaisuudessa. :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppe

Vierailija
4/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autotehtaan palkoilla kannata ajella pitkiä matkoja. Itse en ainakaan Tku-Uki-Tki keikkaa ajelisi päivittäin, tekee kk tasolla n. 3000km. Bensaeuroja siis kuluu kuukaudessa n. 370eur autosta riippuen = ei mitään järkeä ottaa tuollaista työmatkaa.

Vierailija
5/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:35"]Ei autotehtaan palkoilla kannata ajella pitkiä matkoja. Itse en ainakaan Tku-Uki-Tki keikkaa ajelisi päivittäin, tekee kk tasolla n. 3000km. Bensaeuroja siis kuluu kuukaudessa n. 370eur autosta riippuen = ei mitään järkeä ottaa tuollaista työmatkaa.

[/quote]Höpö höpö. Ostaa dieselin, niin selviää alle 250 euroa/kk. Lisäksi noilla kilsoilla saa vähentää matkakuluja täydet 7000 euroa vuodessa. Itse ajelin 70/suunta eli 140 kilometriä päivässä kaksitoista vuotta työmatkaa.

Kyllä työ kannattaa paremmin kuin työttömyys.

Vierailija
6/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin laskee niin kuin laskee. Itse en autotehtaan polkupalkoilla sinne menisi, jokinmoinen itsekunnioitus se pitää duunarillakin olla. Ei 5-kymppinen ikänsä töitä tehnyt mies lähde 1600-1800eur/kk töihin.

Vierailija
7/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen just tollasta työmatkaa, menee vähän reilu tunti suuntaansa. Pari vuotta oon nyt kulkenut. Talvella pimeimpään aikaan on raskainta, nyt taas helpottaa kun herätessäkin on jo vähän valoisaa. Mulla ei ole lapsia, perheellisenä ei varmaan onnistuisi. Väliaikaiseksi minäkin tän työn otin mutta eipä nyt ole muutakaan tullut eteen.

Vierailija
8/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa: mulla dieselauto ja polttoaineeseen menee vajaa  250e kuussa. Ja täydet verovähennykset kuten joku jo sanoikin.

Vierailija
9/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta sinne haetaan työntekijöitä?

En ole missään nähnyt ilmoitusta. 

Vierailija
10/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas haku päällä.

Vierailija
11/34 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta on lisäksesi ainakin yksi toinenkiinnostunut tulossa ja varmaan kokemuksen perusteella myös paikan saa. Kimppakyytiä vaan.

Vierailija
12/34 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 2v kulkenut vastaavaa työmatkaa. Eka vuosi meni kevyesti, koska olin niin innoissani työstäni. Nyt toisen vuoden puolenvälin jälkeen aloin uupumaan ja nyt olen aivan lopussa, mieli tekisi vaan saikuttaa. Öisin ei saa nukuttua kun stressaa aamun ajoa.

Vierailija
13/34 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole nyt työtä, niin hae ihmeessä. Vaihdat auton sitten vähän parempaan ja helpompihan se on hakea uutta duunia lähempää, kun on jo töissä.

Vierailija
14/34 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kysymys. Kauniina kesäpäivänä matka kuluu ihan hurauksessa (vaikka kameravalvonta kyllä hidastaa matkantekoa Kustavintiellä). Mutta talvella, kelillä kuin kelillä aamukuudeksi Ukiin - raskaaksi se varmasti käy. Itse ajoin sunnuntaina illalla Uki-Turku pimeässä sumuisessa kelissä, ja olin kyllä matkan jälkeen ihan loppu.

Toisaalta autotehtaalla käy väkeä Turusta muutenkin, joten kimppakyytikin varmasti onnistuisi ainakin aina joskus.

Vierailija
15/34 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hakevat sinne taas jengiä, isot rekryt käynnissä. Ainakin tuolla nettisivuilla kerrottiin et 30 000 €/vuodessa ei huono "autotehtaan sankarin" palkka niin ku itse käyttävät tuollaista termii.

Kertokaa joku millaista siel on? 

Vierailija
16/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000 €/vuodessa on keskimääräinen palkka. Tauot on tarkkoja, jos on linjalla, mutta hyvät työkaverit sieltä saa.

Vierailija
17/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille oli luvattu alkupalkka n 11,50 euroa tunnilta tekipä sitten mitä tahansa tehdastyötä. Hänelläkin pitkä metalliala kokemus useasta työpaikasta. Siis ei mitään tietoa koska saavuttaisi tuollaiset 30.000 euron vuositulot.

Vierailija
18/34 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli tuolla töissä ja viihtyi tosi hyvin. Työporukalla järkkäsivät Turusta kimppakyydin

Vierailija
19/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata. Itellä 60km yhteen suuntaan työmatka. Työ on Todella rankkaa ja rankempaa tulossa. Haen itse jatkuvasti töitä muualta. Työajat on pitkämatkalaiselle järkyttävät.

Vierailija
20/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis taas valtavat rekrytoinnit sinne ja mietin että haenko vai en. Siinä ei ole mitään muuta estettä kuin se työmatka. Asun turussa, joten matkaa tulisi n.80km/suunta.

Työ olisi vuorotyötä ja aamuvuoro alkaisi kuudelta. Työ kiinnostaisi ja uskoisin aikaisemman kokemukseni perusteella että minulla olisi jopa mahdollisuuksia päästä sinne. Hirvittää vaan noi työmatkat, kun autokaan ei ole mikään maailman luotettavin...

Ostat hieman uudemman auton osamaksulla JOS saat työpaikan. Sun veroprosentti alenee hieman kun haet työmatkakuluista vähennystä tai saat vastaavasti palautusta ensi vuonna. Sinuna ilmoittaisin matkakulut sitten kun käyt siellä töissä ja hankkisin uuden verokortin alemmalla prosentilla.

Muista että sun pitää ensin päästä sinne töihin, joten hae vaan ja mieti sitten jos tarjotaan työsopimusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi