Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itken.. pelottaa. mieheni satutti... :'(

Vierailija
04.03.2014 |

Mieheni pahoinpiteli minua.. otti naamasta kiinni, väänsi ja painoi nyrkein kasvojani. Hieroi nyrkillä päätäni, väänsi minua, yritti tukehduttaa... kuristi ja väänteli käsiäni. painoi ja väänteli raajojani. Haukkui ja syyttää minua kaikesta.. Väkisin nosti minut syliini ja uhkasi heittää minut parvekkeelta alas.. päästi irti kun itkin. itkin hänen lyödessään, ei mitään reaktiota. Sanoin että älä satuta, ei kukaan rakastaan hakkaa. silti vain mätki... Sattuu ja itken... :'( auttakaa...

ja olen nuori tyttö iältäni, täysin suomalainen. ja hyvän ammatin omaava. miehenikin on suomalainen, ei käytä alkoholiakaan juuri koskaan.. ettei ole mitään kulttuuriasioita jne...

Sanoin miehelleni että miksi ihmeessä taas olet vihainen, ja aina niin pahalla tuulella. Ei juuri anna läheisyyttä vaikka kuinka kiltisit pyytäisin. olen itse vain antanut asian olla, ei vaikutusta. pyydän läheisyyttä, en saa. olen aloitteen antava, ei vaikutusta?! missä mättää.. miksi vain aina lupaa antaa läheisyyttä ja kertoo rakastavansa? kun sanon että pitää erota, ei ole oikein toiselta pyytää läheisyyttä aina, ja toisen oltava ilman. sanoo ettei halua erota, ja olen sitä ja tätä hänelle.. silti en vain tunnu että olisin hänen vaimonsa, jota rakastetaan täysin.

en tosiaan ole mikään elovenatyttö joka palvelee aina ja tekee kun mies käskee. ja vaikka tekisin mitä yllätyksiä romanttisia iltoja jne. hetken mies hymyilee ja taas vain ollaan kuin kavereita..

muutamia kertoja aikaisemmi lyönyt.. tuntuu että hänen katseensakin vain voisi ''tappaa ''. tekee asioita, ja kertoo katuvansa.. Kertokaa miksen kehtaa kertoa tästä kenellekkään. En ole poliisille kehdannu edes mennä.. jos he nauravat ja katsovat minua säälittäväksi? En vanhemmille ole kertonut, eivät he uskoisi miehestäni mitään sellaista. Miten tulisin yksin toimeen, autovelkakin ja ne.. En kestä :'/

Olen nuori aikuinen tyttönen. Tiedän että jotkut nauravat ja ottavat tämän vitsillä. Ei ole provo. Ja haluaisin vain neuvoa, ja tietää missä mättää :(( Anteeksi sekava kirjoitus, itkettää kovin. Tuttavat ovat vain tässä vuoden sisään monesti sanonut että näytän väsyneeltä ja kuin olisin silmissä vanhentunut nopeasti.. huomaa muut pahan oloni :'(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä joka sai pitkään jatkuneen parisuhdeväkivallan seurauksena lopulta aivovamman. Miehestä pääsi eroon, vamma on edelleen 15 vuoden jälkeen ja nainen työkyvytön. Että kannattaako jäädä ap?

Vierailija
42/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat tuoda tapahtumat ja tunteesi hyvin esille kirjoituksessasi.

Lienet Porvoon koulukuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni iski kerran naulalla jalkaterääni. Eräällä kerralla rupesi hakkaamaan veljensä kotona. Hakkasi ja huusi että minä näyttelen ja lavastan tilanteen saadakseni hänet näyttäytymään huonossa valossa ... ja jatkoi lyömistä :(

Vierailija
44/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille tuesta.. Minun on mentävä kyllä tekemään rikosilmoitus! pelottavalta ja vaikealta tuntuu, mutta tiedän että se on vain oikea vastaus. Kyllä minulla elämä on aikaa löytää parempikin mies.. Voiko tuollaisia miehiä vain olla jotka alussa ovat aivan muuta?

Kyllä ja minäkin olen mennyt samaan halpaan. Mutta ensi kerralla osaat sinäkin tunnistaa samoja piirteitä etäkäteen, olet saanut kokemusta niin paljon tuossa huonossa suhteessa.

Mitä nopeammin eroat sitä nopeammin löydät uuden ihanan rakastavan miehen! Lähde kotoa sillä aikaa kun.mies on poissa äläkä enää tapaa häntä yksin. Sellaiset hullut voivat vaikka tappaa juuri eron hetkellä.

Vierailija
45/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,33333333/5

Vierailija
46/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali rakastamaan kykenevä ihminen ei tee noin. Se, että ylittää toisen ihmisen rajan ja vahingoittaa häntä noin fyysisesti, kertoo että miehelläsi on toooodella isoja ongelmia. Eikä tuo tule tuohon jäämään vaikka hän selittäisi mitä. LÄHDE. Se on ainut asia minkä voit tehdä. Jos mies hakee itselleen apua ja muuttuu han oikeasti, sitten voitte palata vaikka yhteen jos rakkautta kerran on. Mutta tuo ei ole rakkautta. IHminen joka toimii noin, ei kykene rakastamaan. Eli miehesi ei sinua rakasta vaikka kuinka haluaisit. tarvitsee varmaan. Mutta se on ihan eri asia. 

Vierailija
47/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nuori aikuinen tyttönen"

Hohhoijaa.

Olet vanha väsynyt provo.

Vierailija
48/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni iski kerran naulalla jalkaterääni. Eräällä kerralla rupesi hakkaamaan veljensä kotona. Hakkasi ja huusi että minä näyttelen ja lavastan tilanteen saadakseni hänet näyttäytymään huonossa valossa ... ja jatkoi lyömistä :(

Sairasta. Ja just niinkuin veljeni vaimo! Mulla on vaan yksi veli, joten et kyllä ole H mut anyway.... Pelottavaa...

Vierailija
49/49 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan juuri hakattu vaimo ei ihan varmaan kirjoittaisi tuolla tavalla netin anonyymipalstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme