Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itken.. pelottaa. mieheni satutti... :'(

Vierailija
04.03.2014 |

Mieheni pahoinpiteli minua.. otti naamasta kiinni, väänsi ja painoi nyrkein kasvojani. Hieroi nyrkillä päätäni, väänsi minua, yritti tukehduttaa... kuristi ja väänteli käsiäni. painoi ja väänteli raajojani. Haukkui ja syyttää minua kaikesta.. Väkisin nosti minut syliini ja uhkasi heittää minut parvekkeelta alas.. päästi irti kun itkin. itkin hänen lyödessään, ei mitään reaktiota. Sanoin että älä satuta, ei kukaan rakastaan hakkaa. silti vain mätki... Sattuu ja itken... :'( auttakaa...

ja olen nuori tyttö iältäni, täysin suomalainen. ja hyvän ammatin omaava. miehenikin on suomalainen, ei käytä alkoholiakaan juuri koskaan.. ettei ole mitään kulttuuriasioita jne...

Sanoin miehelleni että miksi ihmeessä taas olet vihainen, ja aina niin pahalla tuulella. Ei juuri anna läheisyyttä vaikka kuinka kiltisit pyytäisin. olen itse vain antanut asian olla, ei vaikutusta. pyydän läheisyyttä, en saa. olen aloitteen antava, ei vaikutusta?! missä mättää.. miksi vain aina lupaa antaa läheisyyttä ja kertoo rakastavansa? kun sanon että pitää erota, ei ole oikein toiselta pyytää läheisyyttä aina, ja toisen oltava ilman. sanoo ettei halua erota, ja olen sitä ja tätä hänelle.. silti en vain tunnu että olisin hänen vaimonsa, jota rakastetaan täysin.

en tosiaan ole mikään elovenatyttö joka palvelee aina ja tekee kun mies käskee. ja vaikka tekisin mitä yllätyksiä romanttisia iltoja jne. hetken mies hymyilee ja taas vain ollaan kuin kavereita..

muutamia kertoja aikaisemmi lyönyt.. tuntuu että hänen katseensakin vain voisi ''tappaa ''. tekee asioita, ja kertoo katuvansa.. Kertokaa miksen kehtaa kertoa tästä kenellekkään. En ole poliisille kehdannu edes mennä.. jos he nauravat ja katsovat minua säälittäväksi? En vanhemmille ole kertonut, eivät he uskoisi miehestäni mitään sellaista. Miten tulisin yksin toimeen, autovelkakin ja ne.. En kestä :'/

Olen nuori aikuinen tyttönen. Tiedän että jotkut nauravat ja ottavat tämän vitsillä. Ei ole provo. Ja haluaisin vain neuvoa, ja tietää missä mättää :(( Anteeksi sekava kirjoitus, itkettää kovin. Tuttavat ovat vain tässä vuoden sisään monesti sanonut että näytän väsyneeltä ja kuin olisin silmissä vanhentunut nopeasti.. huomaa muut pahan oloni :'(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta tämä viestisi ja mene poliisille. Nyt. 

Vierailija
2/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o voi sinua! Tuli pahamieli kun tätä luin.. Sinun on äkkiä jätettävä kyseinen mies. Voi ei! Kerro poliisille tästä ja kaikesta aikaisemmasta. Hae itsellesi turvaa, ja rakkautta. Väkivallan uhrina voit tuntea häpeää, mutta ei saa ajatella niin. Et ansaitse tuota käytöstä.. Tuttavan mieheni melkein tappoi vaimonsa kun lopulta mätki ihan sairaalakuntoon pahemman kerran. :'( Voimia halihali <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae välittömästi apua.

Vierailija
4/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde!

Vierailija
5/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
6/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(( en kyllä koskaan mene naimisiin tämän jälkeen. Luulin että mieheni olisi kuin enkeli ollut minulle.. lupasi rakastaa ja vaikka mitä. Sai puheillaan ja alkuaikoina minut ihan lumoihin.. Nyt kaikki toisin :(

Vierailija
7/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotona? Missä mies on nyt? Soita samantien poliisille tai mene jonnekin turvalliseen paikkaan (esim. sukulaisille tai ystäville), josta voit soittaa. Sinun täytyy tehdä rikosilmoitus ja vammat kannattaa kuvata.

Älä ole enää missään yhteydessä mieheen. Väkivallalla ei ole mitään tekemistä rakkauden tai normaalin parisuhteen kanssa.

Vierailija
8/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli.. miksi tälläisesta huijaisin? Ehkä jotkut, minä en... :( ei ole edes hyvää kaveria kenelle puhua. :( voi voi kun tekisi mieli mennä johonkin pieneen luolaan piiloon ikuisesti.. :(

Vierailija
9/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt kun vielä voit omin jaloin kävellä! Vielä tulee se kerta, kun mies hakkaa sinut siihen kuntoon, että olet onnekas jos selviät siitä hengissä.

Rukoilen sinulle voimia mennä NYT <3

Vierailija
10/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nauraisi sinulle, jos sinua on pahoinpidelty? Mene tekemään rikosilmoitus. Kerro vanhemmillesi. Kerro ystäville. Jätä mies. Hoida itsesi turvaan.

Vierailija
11/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori aikuinen tyttönen - niinpä niin.

Jos ottaisit iltalääkkeet ja menisit nukkumaan? Ja löisin minäkin miestäni, jos se koko ajan kiehnäisi vieressä ja vaatisi läheisyyttä. Väärinhän se lyöminen on, mutta jossain menee ärsyttämisen raja.

Vierailija
12/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.turvakoti.net/site/

Ota yhteyttä tuonne! Siellä on myös keskustelupalsta ja ns. nettiturvakoti ja kaikkien turvakotien osoitetiedot. Sieltä saat apua kaikkeen, kuuntelua, käytännön neuvoja ja hätätilassa voit mennä sinne vaikka keskellä yötä.

Muista: ei lapsia tuon kanssa! Sinun on lähdettävä suhteesta. Tarvitset apua!

Vierailija
13/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:35"]Tulosta tämä viestisi ja mene poliisille. Nyt. 

[/quote]

Juuri näin toimi! Tuo on jo pahaa väkivaltaa, seuraavan kerran jälkeen et enää välttämättä pysty tänne tulemaan kirjoittamaan!! Tyttö pieni kerro vanhemmillesi ja poliisille,heti!

Vierailija
14/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tasapainoinen, ihana mies EI pahoinpitele, hakkaa, kurista, tukehduta, hauku ja syytä rakastaan. Piste. OTA TÄMÄ VAROITUKSENA HÄIPYÄ HETI miehen elämästä. Rakkaus voi viedä myös vääriin valintoihin, rakastat miestäsi, mutta rakkautesi poljetaan maahan, turmellaan hyvää ja kaunista, jos miehesi pahoinpitelee sinua! Vaikka tekisi sitä harvoin, ei pidä hyväksyä mitään kaltoin kohtelua!!!!!

Mies, joka tarttuu väkivaltaan, on huono mies. Tämä voi tehdä kipeää, mutta sinulla ei ole tulevaisuutta tällaisen miehen kanssa, koska lopputulos EI tule olemaan onnellinen, joten usko minua, kaikista paras ratkaisus SINUN hyvinvointisi, tulevaisuutesi kannalta on, että jätät miehesi kertakaikkisesti!

Vierailija
15/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille tuesta.. Minun on mentävä kyllä tekemään rikosilmoitus! pelottavalta ja vaikealta tuntuu, mutta tiedän että se on vain oikea vastaus. Kyllä minulla elämä on aikaa löytää parempikin mies.. Voiko tuollaisia miehiä vain olla jotka alussa ovat aivan muuta?

Vierailija
16/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on poissa, niin pakkaa tavarasi ja lähde. Käy poliisiasemalla tekemässä ilmoitus ja sieltä suoraan turvakotiin, jos et muualle pääse. Haet avioeroa ja lähestymiskieltoa, etkä anna miehelle MITÄÄN mahdollisuutta koettaa vaikuttaa päätöksiisi, älä siis keskustele miehen kanssa mistään.

Kaikkein paras olisi, jos järjestäisit niin, että saisit kerralla kaikki omat tavarasi vietyä turvallisesti pois (riittävän iso muuttoporukka).

Kun mies hoksaa, että olet jättämässä hänet, hän luultavasti sekoaa vielä aikaisempaakin pahemmin. Siksi olisi parasta, että vaihtaisit kokonaan maisemaa. Sairaslomaa saat helposti tuon tarinan vuoksi, mutta mieti, uskallatko edes palata vanhaan työhösi.

Usko parempaan elämään ilman tuota miestä. Et tarvitse häntä, et voi auttaa tai muuttaa häntä. Hän pieksee sinut ennemmin tai myöhemmin uudelleen, ja joku kerta niistä voi olla sinulle se viimeinen. Kynnys väkivaltaan kun madaltuu kerta kerralta, ja väkivallalla on taipumus vain raaistua.

Lähde siis pian. Sinulla on elämä edessäsi, eikä yhtään päivää kannata tuhlata kärsimykseen!

Vierailija
17/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nopeasti menet johonkin turvaan!!! Soita myös poliisille!! rukoilen puolestasi :(

Vierailija
18/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nopeasti menet johonkin turvaan!!! Soita myös poliisille!! rukoilen puolestasi :(

Vierailija
19/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kirjoittaa sosiaalityöntekijä. Kunpa voisin auttaa konkreettisesti. Lähde heti pois kotoa jos miehellä mahdollisuus tulla lähelle, mene poliisille ja kuvauttamaan vammasi. Tulosta kirjoituksesi mukaan. Sinä selviät ihan varmasti KUNHAN et ole enää missään tekemisissä tuon väkivaltaisen miehen kanssa, menet poliisilke ja otat kaiken tarjotun avun vastaan.

Vierailija
20/49 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jaksaa kirjoittaa tälläisen "tyttösen" viestiin?

Joku pullea 5-kymppinen mies, varmaan kuvailee omaa käytöstään entistä tyttöstään kohtaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan