Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajuu, valaiskaa joku mua! Miksi se pizzamies vei

Vierailija
04.03.2014 |

niitä pizzoja sinne Oscar-juhlaan? Eikö siellä tarjota ruokaa ja oliko vaan muutamat tilanneet pizzat, jos se yksi heppu sai ne kaikki sinne kannettua. Kuvassa ainakin Angelika ja Brad näytti vetävän slaisseja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen tilasi ne sinne. Eikä Angie syö mitään, saati nyt sitten pizzaa =D

Vierailija
2/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut huumorintajusta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 19:56"]

niitä pizzoja sinne Oscar-juhlaan? Eikö siellä tarjota ruokaa ja oliko vaan muutamat tilanneet pizzat, jos se yksi heppu sai ne kaikki sinne kannettua. Kuvassa ainakin Angelika ja Brad näytti vetävän slaisseja.

[/quote] No ei sinne mitaan ruokaa tilata :)!

Vierailija
4/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 19:56"]

[/quote] No ei sinne mitaan ruokaa tilata :)!

[/quote] Pizzalahetti sai hyvat tipit, $600, taisi Harrison Fordkin laittaa jotain hattuun.

Vierailija
5/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Kyllä olen, mutta tällä tempauksella ei ollut mitään tekemistä huumorin kanssa...

Vierailija
6/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Kyllä olen, mutta tällä tempauksella ei ollut mitään tekemistä huumorin kanssa...

[/quote] Mika siina ei ollut hauskaa?

Vierailija
7/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, tulin lukemaan vastauksianne. En ole siis tuo huumorintajuton kommentoija. Ai, siis toi oli sen Ellenin huumorintajua. Oukkei, tänks! Mä aattelin, et pitääksne näitä julkimoita siellä nälässä ja joku niistä vieraista soitti pizzat katsomoon mut ne tuli vahingossa juontolavalle:)

Vierailija
8/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin Ellenin tilanneen pitsat, koska gaala on niin pitkä, että huikopala jo maistuisi..

Vierailija
9/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kai oli, että kaikki ovat laihduttaneet niin paljon ja koittaneet tehdä itsestään mahdollisimman viehättäviä, että ovat nyt varmaan tosi nälkäisiä - siksi pitsaa ;)

Sisäpiirivitsi. Näytti maistuvan :D

Vierailija
10/16 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellenin facepalm.

Vierailija
11/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:57"]

Ap täällä, tulin lukemaan vastauksianne. En ole siis tuo huumorintajuton kommentoija. Ai, siis toi oli sen Ellenin huumorintajua. Oukkei, tänks! Mä aattelin, et pitääksne näitä julkimoita siellä nälässä ja joku niistä vieraista soitti pizzat katsomoon mut ne tuli vahingossa juontolavalle:)

[/quote]

Mikä helvetin huumorintajuton kommentoija? Sulle se huumorintajukysymys oli tarkoitettu! Tuo eräs kommentoija, joka ei pitänyt sitä huumorina, voi omata vaikka kuinka hyvän huumorintajun, tosin erilaisen...

Vierailija
12/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:57"]

[/quote]

Mikä helvetin huumorintajuton kommentoija? Sulle se huumorintajukysymys oli tarkoitettu! Tuo eräs kommentoija, joka ei pitänyt sitä huumorina, voi omata vaikka kuinka hyvän huumorintajun, tosin erilaisen...

[/quote]

LOL

Vierailija
13/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

LOL

[/quote]

Wtf? Osaatko lukee? Äly hoi älä jätä! Uuno Turhapuro oppi LOLlin... Wuhuu!

Vierailija
14/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa vieläkin se seitsemän vuoden takainen gaala, jossa Ellen alkoi imuroida kesken kaiken. Käski George Clooneyta nostamaan jalat, et sai imuroitua tuolin alta. On se kolee mimmi ja ihan hottis näin melkoheteron naisen silmään.

Mut paras oli kyllä Benedict. Suomen juontaja kirkui kuulemma niin, että niiltä parilta äijältä meni korvat tinnituskuntoon, mut huusin minäkin. Ja sit se meni trollaamaan U2:n pönötyskuvan. You are simply the Best, Benny! Way to go, you british national treasure. Ja ensi vuonna Cumberbatch tuleekin pokkaamaan Oscarin parhaasta miespääosasta. Ennustan ja tunnustan.

Vierailija
15/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Cumberbatch ollakin ehdolla ensi vuonna. Se Turing-leffahan ostettiin ennätyssuurella summalla Warnerille ja itse Harvey Weinstein kehui Benedictin ja Keira Kneightleyn maasta taivaaseen. 

Vierailija
16/16 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar Power: Lupita Nyong'olla ei ollut iltalaukussaan rahaa, antoi huulirasvansa "tipiksi". Clarins oli maanantaina jo myynyt rasvat loppuun koko maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi