Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos äideille joulusta!

Vierailija
21.12.2025 |

Joku tuossa toisessa ketjussa ihmettelee, miksi naiset hösää joulusta. Itse haluan kiittää omaa edesmennyttä äitiäni ja muita äitejä, jotka järjestävät lapsilleen ja lastensa kanssa ihania jouluja. Minulla on niistä lämpimiä muistoja. Kiitos että jaksatte!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiitän Saarioisten äitejä.

Vierailija
2/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiitän Saarioisten äitejä.

Nekin on ihan hyviä ja tarpeellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne äiti johdattaa lapset mustana jouluna, kun isä haluaa kännissä ajaa perheen hankeen? Isät tässä kovilla on tänä ilmastonmuutoksen aikakaudella. 

Vierailija
4/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne äiti johdattaa lapset mustana jouluna, kun isä haluaa kännissä ajaa perheen hankeen? Isät tässä kovilla on tänä ilmastonmuutoksen aikakaudella. 

Ei tuo oikein jaksa naurattaa. Omakin isäni teki kaikkensa pilatakseen joulumme kännäämisellään.  

Vierailija
5/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo oikein jaksa naurattaa. Omakin isäni teki kaikkensa pilatakseen joulumme kännäämisellään.  

Paras joululahja on kyllä se, ettei aikuiset vedä lärvejä kun lapset on läsnä.

Vierailija
6/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras joululahja on kyllä se, ettei aikuiset vedä lärvejä kun lapset on läsnä.

Paras joululahja on kyllä se, ettei aikuiset vedä lärvejä. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi