Etuhampaani puuttuvat ja se pilaa elämäni. Olen täysin eristäytynyt kotiini
En voi tavata ketään kun häpeä on niin suuri.
On sellaisia ihmisiä joita ennen näin viikottain, mutta nyt en ole vuoteen tavannut.
Töitäkään en kykene hakemaan tämän takia.
Onneksi ruokakaupassa voi käydä maskin kanssa...
Kommentit (47)
Nyt hammaslääkäriin siitä. Kerrot julkiselle ettet saa syötyä kunnolla ja työtä ei saa, kuukauden sisään on uusia leekoja suussa.
Jatkona edelliseen, oman kunnan hammaslääkäriin soitto klo 8.00 huomisaamuna. Googlaa numero.
Ja sitten loppu tää valitus täällä. Eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkona edelliseen, oman kunnan hammaslääkäriin soitto klo 8.00 huomisaamuna. Googlaa numero.
Olen ollut kunnallisella kymmeniä kertoja asian takia.
Eivät auta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi nyt ainakin hammaslääkäri tavata.... Julkisella saat kyllä legot kuntoon, joten kaikki on vain itsestäsi nyt kiinni.
Julkisella tarjotaan vain irtotekaria. Eihän sellaisia kehtaa kukaan alle 80v käyttää
Julkisella ei tosiaan saa implantteja, ne maksavat tuhansia euroja, mutta eivätkö ne irtotekarit nyt kuitenkin olisi parempi kuin ei hampaita ollenkaan? Eiväthän ihmiset tiedä, että ne ovat tekarit elleivät näe kun otat ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kunnallisella kymmeniä kertoja asian takia.
Eivät auta
Ap
No sitten jos ei kelpaa pitää imeä itseensä ja kerätä vuosi pulloja. Itse valitsisin tekarit ja samalla säästösuunnitelma implanteille. Valittamiseen keskittyminen on voimien tuhlausta.
Millaiset teki siis?