Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä mieltä jos tapailemasi mies sanoisi olevan ammatiltaan

Vierailija
10.11.2020 |

ruumiinavaaja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut, miten on päätynyt ammattiin. Ei olisi turn off.

Vierailija
2/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.jos pystyy kalman hajun häivyttää ennen himaan saapumista ja ei ole kalmapervo niin why not?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis preparaattori vai ihan kuolinsyyntutkija? Palkkahan noissa on vähän eri sfääreissä.

Vierailija
4/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan ihmeissäni että miksi on kiinnostunut minusta.

Yleensä minusta kiinnostuu vain e l ä m ä n t a p a t y ö t t ö m ä t  tai  m t ongelmien takia eläkkeelle jääneet.

Vierailija
5/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan mielettömän kiinnostunut ja haluaisin tietää miehestä ja hänen työstään lisää.

N26

Vierailija
6/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinavaaja? 😂

Vierailija
7/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ihan vetelänä! Itse asiassa joskus mietin sellaista uraa itsekin. Saisinkohan sniikata joskus työpaikalle salaa kattelemaan ;)

Vierailija
8/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obdusentin työ on ihan mielenkiintoista. Olen katsellut heidän touhujaan reilun viikon verran Ruskeasuolla omien opiskelujeni sivutuotteena.

Vierailija
9/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis patologi vai?

Vierailija
10/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikea nimitys batologi vai obussentti?

Vierailija
11/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin päätyisi tapailuun saakka, ilman selvyyttä kuka toinen on. Jos selviäisi kesken, voisi olla että nainen poistuu, kun ala säikäyttää. Kannattaa siis ajoissa kertoa, niin tulee luotettava kuva.

Vierailija
12/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ruumiinavaaja?

Ihan vaan sinne tiedoksi, että se "ruumiinavaaja" on käynyt ja valmistunut sieltä lääkiksestä lääkäriksi ihan samallatavalla kuin vaikka se terveyskeskuslääkäri. on vaan sitten myöhemmin lisäkouluttautunut ja erikoistunut "ruumiinavaajaksi".

Vierailija
13/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai ruumiinavaaja?

Ihan vaan sinne tiedoksi, että se "ruumiinavaaja" on käynyt ja valmistunut sieltä lääkiksestä lääkäriksi ihan samallatavalla kuin vaikka se terveyskeskuslääkäri. on vaan sitten myöhemmin lisäkouluttautunut ja erikoistunut "ruumiinavaajaksi".

No ei välttämättä. Sen avustaja, joka tekee pääasiassa ne raskaat työt eli avaamisen, on monesti ihan lähäritaustainen.

Vierailija
14/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä on ammatti jos vaan pystyy elättämään itsensä. Minua ei tarvi elättää, tulen toimeen omillani mutta miestä minulla ei ole varaa elättää.

Vierailija
15/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
16/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos patologi, erittäin ok. Jos obduktiopreparaattori, on todennäköisesti aika paljon minua matalammin koulutettu.

Vierailija
17/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa tuntenut yhden patologin. Ihan ok typpi. Pitäisin sitä työtä mielenkiintoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän